het wáren maar 2 dagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Als Roderick de mol is blijf ik het stom vinden dat 'ie zo lang van de groep gescheiden was. Twee dagen ofzo kan nog wel, maar niet zo lang als Roderick weg is geweest.
Hij was ook maar heel kort weg hoor. Of jij denkt dat drie uitzendingen ook echt 3 weken duren?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog een hele week..
Als Roderick de mol is blijf ik het stom vinden dat 'ie zo lang van de groep gescheiden was. Twee dagen ofzo kan nog wel, maar niet zo lang als Roderick weg is geweest.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, aangezien hij het overduidelijk is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:28 schreef Urnie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik denk dat Roderick de mol is?![]()
Het was toch langer? 2 Dagen per aflevering ongeveer, en ze zijn er 3 weggeweest.quote:
Niet zozeer de TT, want die is wel toepasselijk, maar wél het feit dat ze nog een week wachten met de ontknopingquote:
De mol gaat natuurlijk niet zichzelf zitten invullen bij een test.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Roderick is het volgens mij niet, tijdens het maken van de test zag je dat hij klikte op 'vrouw', al was het niet helemaal duidelijk of hij ook echt klikte en wie zegt dat het beeld was van zijn test..
Ja, dat bedoelde ik eik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zozeer de TT, want die is wel toepasselijk, maar wél het feit dat ze nog een week wachten met de ontknoping.
Wat de mol invult boeit niet, Hij blijft toch altijd in het spel. Om het publiek te laten denken dat hij de mol niet is zal hij altijd een deelnemer uit het spel invoeren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Roderick is het volgens mij niet, tijdens het maken van de test zag je dat hij klikte op 'vrouw', al was het niet helemaal duidelijk of hij ook echt klikte en wie zegt dat het beeld was van zijn test..
Hai MiLalaa.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb maar nooit gereageerd, omdat ik het steeds niet wist.
tot de laatste 3 afleveringen.
Roderick![]()
Frédérique en Milouska vertelden wie ze al mol hadden. Bij Roderick is dit niet het geval (en ik geloof niet dat het de eerste keer was)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Als je eenmaal op een mol zit, dan is alles wat die persoon doet verdacht of een aanwijzing... dat had ik met Peggy, en ik zat er dus vreselijk naast!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:57 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Hai MiLalaa.![]()
Vertel es..wáárom denk jij dat Roderick de Mol is?
Wat kant en klare aanwijzingen....liefst keihard bewijs....![]()
Het valt me op dat aanwijzingen voor Roderick zó ver gezocht zijn..Maar de aanwijzingen voor ''Mol'' Milouska zijn imo beter. Sómmige liggen er idd te dik boven op, maar zij is dan ook geen goede Mol.*vind ik* Alhoewel....Ik dit nog helemaal niet definitief kan zeggen. Mocht zij de Mol niet zijn, is het gewoon een dom mens.
![]()
![]()
Ojah...bij het spel met de dagboekjes, krijg je alle boekjes in beeld, waarvan 1 opvallend rood..die van............Milouska. Persoonlijk vind ik dat een aanwijzing van likmevessie..Maar mun zus daarintegen was daardoor helemaal bevestigd in haar vermoedens: Milouska is de Mol.![]()
ook wel weer ver gezocht...
Ja, oke. Maar noem jij dan es een aantal voor jou écht opvallende dingetjes, waarvan jij dacht...Peggy is de Mol!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je eenmaal op een mol zit, dan is alles wat die persoon doet verdacht of een aanwijzing... dat had ik met Peggy, en ik zat er dus vreselijk naast!
* Peggy zat te hannesen met die auto's op het circuit. Omdat ze niet kon schakelen, werd tijd verloren.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:17 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar noem jij dan es een aantal voor jou écht opvallende dingetjes, waarvan jij dacht...Peggy is de Mol!![]()
(Ben ook gewoon benieuwd hóe de kijker nu ''kijkt en beoordeeld'', eerlijk gezegd.)
Ik ga er vanuit dat elke deelnemer zich verdacht wil maken..Juist de acties van de *echte* Mol zijn echt wel te onderscheiden. ( Oke, ze worden pas bevestigd over een dag of 6..) Dus ik trap bijv. niet in die onzinnige woord-versprekingen, lachjes, etc.
Tuurlijk tel ik ze wel mee, maar wel samen met de rest.![]()
Het was een verkapte TVP... (check de eerste letters)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die heeft hij toch nooit verdacht?
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:46 schreef DrMarten het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Milouska gewoon zo dom is als ze zich voordoet, dat Roderick de mol is en dat Frederique wint.
quote:
Hoi Fleurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:57 schreef fleur22 het volgende:
Hai MiLalaa.![]()
Vertel es..wáárom denk jij dat Roderick de Mol is?
Wat kant en klare aanwijzingen....liefst keihard bewijs....![]()
Het valt me op dat aanwijzingen voor Roderick zó ver gezocht zijn..Maar de aanwijzingen voor ''Mol'' Milouska zijn imo beter. Sómmige liggen er idd te dik boven op, maar zij is dan ook geen goede Mol.![]()
yeps. 'De finale bestaat uit 3 personen. Dit was de uitzending waarin ze ook moesten gaan stemmen voor hun uiteindelijke mol, dus zitten ze er alle drie in en is volgende week de uitslag.quote:Op zondag 7 mei 2006 09:08 schreef Mirri het volgende:
Ik heb het niet gezien, is er iemand uit of niet?
Zitten ze er alledrie nog in volgende week?![]()
Amenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef Eveli het volgende:
Het leukste zou zijn:
Milouska: Mol of winnaar
Frédérique: Mol of winnaar
Roderick: verliezeralhoewel hij ook een geniepige Mol zou kunnen zijn
Ik dacht dat dit de eerste keer was dat WIDM werd uitgezondenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:41 schreef cptmarco het volgende:
Ik denk dat ik na tig seizoenen WIDM het eindelijk een keertje goed heb.... Al weken denk ik (of hoop ik) dat Roderick de Mol is....
Dat is erg jammer voor je.Volgende week krijg je de terugblik uitzendingen en dan weten wij wie de mol is/de winnaar/de verliezerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de eerste keer was dat WIDM werd uitgezonden![]()
Bestaat het al langer en zijn er al meerdere seizoenen geweest?![]()
1e seizoen Australiëquote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de eerste keer was dat WIDM werd uitgezonden![]()
Bestaat het al langer en zijn er al meerdere seizoenen geweest?![]()
Bedankt!! Was al op zoek!quote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het is al een aantal keer eerder gezegt, maar voor de mensen die pas dit seizoen
voor het eerst zijn gaan kijken heb ik hier de link naar een website van Wie is de Mol
waar je ook het vorige seizoen nog kan zien..![]()
Mochten jullie daar interesse voor hebben..![]()
http://www.tvopjepc.nl/programma/233/10/0
Canadaquote:Op zondag 7 mei 2006 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1e seizoen Australië
2e seizoen Schotland
3e seizoen Portugal
4e seizoen Canada
5e seizoen BN'ers in Australië en Indonesië
6e seizoen BN'ers in Argentinië (dit seizoen dus)
Persoonlijk vond ik het 1e en het 3e seizoen het leukste. Als was het 4e seizoen ook leuk want daar zatChandrika
in
2e en 5e seizoen waren naar mijn mening het minst leuk.
De Belgische series waren ook altijd sterk. Ik vond die zelfs leuker dan de Nederlandse...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1e seizoen Australië
2e seizoen Schotland
3e seizoen Portugal
4e seizoen Canada
5e seizoen BN'ers in Australië en Indonesië
6e seizoen BN'ers in Argentinië (dit seizoen dus)
Persoonlijk vond ik het 1e en het 3e seizoen het leukste. Als was het 4e seizoen ook leuk want daar zatChandrika
in
2e en 5e seizoen waren naar mijn mening het minst leuk.
Ja, met BN'ers. Er is ook al een topic over. hierquote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef weathergirl het volgende:
Ik vond de serie met George als mol het leukst, dat was Portugal geloof ik. Ik heb ze gezien vanaf Schotland.
Ik las trouwens ergens dat er een zevende serie in de maak is, ook weer met BN'ers?
Ja, lijkt me wel. Ik wel iig. Dat is juist het leukste.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef _Floddertje_ het volgende:
Heeeeeel ergerlijk dat we nog een week moeten wachten voor we de uitslag weten. Waarom doen ze dat toch? Het lijkt me dat ze toch niet bang hoeven te zijn dat er anders volgende week niemand kijkt, de aflevering waarin te zien is wat de Mol allemaal heeft gesaboteerd is het leukst van allemaal, iedereen die de serie heeft gevolgd wil die laatste aflevering toch ook nog zien.
Persoonlijk vind ik het al ''raar'' vanaf aflevering 5........quote:Op maandag 8 mei 2006 00:24 schreef Thomas__Acda het volgende:
Wordt wel raar denk ik. Stel dat Fred de mol was..om dat dan zo terug te gaan kijken..
leg uit...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:23 schreef Boomrups het volgende:
Frédérique kan de Mol niet zijn.
Hoezo?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:25 schreef Flem het volgende:
Wie woont er eigenlijk in Lisse?
Wanneer dan? Of verzamelt men zich daar in Nederland ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoezo?
Het ging in die opdracht om plaatsen waar WIDM zich heeft afgespeeld. Lisse was daar een van.
De laatste aflevering met de nabespreking en de mollenstreken (en komende week dus de uitslag), is altijd een aantal maanden na de opnames van de andere afleveringen. Die laatste aflevering wordt altijd in Nederland opgenomen. Afgelopen jaar was dat volgens mij in een kasteel in Lisse, kan ook een van de eerdere jaren zijn geweest.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef Flem het volgende:
[..]
Wanneer dan? Of verzamelt men zich daar in Nederland ofzo?
dat werd direct tijdens de uitzending al gesuggereerd...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef Flem het volgende:
Er wordt nu gesteld dat er niemand was met een andere kleur en dat Roderick rustig de anderen heeft laten raden en het uiteindelijk zelf Richard kon zeggen,
ik heb het hele diner teruggekeken: iedereen heeft dezelfde kleur, maar die van Richard komt niet duidelijk in beeld [bewuste montage-actie??? de makers weten inmiddels wel dat de kijkers zo ziek zijn om alles te checkenquote:maar dat kan toch makkelijk gecheckt worden, of dat klopt?
Details, details...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat werd direct tijdens de uitzending al gesuggereerd...
Ah ok, maar echt eerlijk tegenover de kijker en de andere kandidaten zou het niet zijn. Ik vind dat ze dat soort opdrachten (net als die nachtelijke vragenronde) er beter uit kunnen laten.quote:ik heb het hele diner teruggekeken: iedereen heeft dezelfde kleur, maar die van Richard komt niet duidelijk in beeld [bewuste montage-actie??? de makers weten inmiddels wel dat de kijkers zo ziek zijn om alles te checken]
niet door de kandidaten, maar door de fok!kers dusquote:Op maandag 8 mei 2006 14:04 schreef Flem het volgende:
Details, details...
Dat is toch juist slim? Als ze die laatste zoutblokken wel gehaald zouden hebben, zouden ze sowieso te laat zijn en dan hadden ze niks gehad.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:52 schreef Mariposa het volgende:
Ik blijf nog steeds op Roderick een paar dingen van de vorige aflevering, hebben mij extra bevestiging gegeven.
2. Het misrekenen van de tijd, doen alsof er minder tijd is om zo de laatste steen niet op te halen
Es even kijken.....quote:
dat is juist fijn. Dat het niet opvalt. Dan is het tenminste leuk :squote:Op maandag 8 mei 2006 17:46 schreef fleur22 het volgende:
Ik vind nog steeds de verdachtmakingen van Roderick zó magertjes.
Juist op acties wat hij kan saboteren, doet hij het niet. Dan is hij imo te gedreven om geld in de pot te krijgen, en dat aflevering na aflevering....................
PRECIES!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is juist fijn. Dat het niet opvalt. Dan is het tenminste leuk :s
Daarom is het niet Milouska, want dan is het niet leuk meer![]()
je moet altijd positief blijvenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef fleur22 het volgende:
PRECIES!
Alleen vrees ik dat Milouska de mol is, maar hoop zo dat Roderick het zal zijn!![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef fleur22 het volgende:
[..]
PRECIES!
Alleen vrees ik dat Milouska de mol is, maar hoop zo dat Roderick het zal zijn!![]()
Hoop doet leven.quote:
Ik hoop het wel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef Here2Stay het volgende:
Is het zo dat na vrijdag alle hints worden uitgelegd? In de tv-aflevering wordt ongetwijeld gekeken wat de mol voor molligs gedaan heeft. Maar staat er op de site ook welke aanwijzingen ze weggaven via de website? En waar de muzikale hints op sloegen?
Dat deden ze de vorige jaren volgens mij nooit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:09 schreef Here2Stay het volgende:
Is het zo dat na vrijdag alle hints worden uitgelegd? In de tv-aflevering wordt ongetwijeld gekeken wat de mol voor molligs gedaan heeft. Maar staat er op de site ook welke aanwijzingen ze weggaven via de website? En waar de muzikale hints op sloegen?
Ze heeft wel mollerig gedaan, door de hele serie heen, maar het is voor mij ook een gevoelskwestie. (Nou is mijn gevoel niet echt betrouwbaar, maar voor deze keer blijf ik erbij).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef fleur22 het volgende:
Oja....Nog steeds blijf ik er bij dat Milouska het meest molligs was....
En...Degene wie Fred verdenken? Wat is je reden?
Toch niet om haar lachje bij de afgelopen aflevering? Of dat ze geen geld meenam bij het spel met de gaucho's?
Dat Ro wordt verdacht kan ik inkomen...maar Fred?![]()
De omgeving had ook een grote invloed, wat het juist niet makkelijk maakte. Maar idd...voor ons tv-kijkers was dat sjouwen wat saai om naar te kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:15 schreef karoltje het volgende:
). Beetje sleetje sjouwen enzo!
Death Cab For Cutie!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:26 schreef Here2Stay het volgende:
Laatste muzikale hint:
Artist: Death Cab for Cutie
Song: A Lack of Color
And when i see you
I really see you upside down
But my brain knows better
Death Cab for Cutie is leuk hehquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:41 schreef kletskop het volgende:
[..]
Death Cab For Cutie!!Verder is John de mol hoorde ik
![]()
er zijn genoeg redenen/feiten waarom Fred de Mol kan zijn hoor. Ze heeft bv. al vet veel geld verloren [5000 euro door als een schildpad over de racebaan te gaan en 2000 door de roos te laten liggen], en ze zegt over álles dat ze het niet kan [ik ben niet goed in aardrijkskunde, ik kan niet klussen, ik snap kamertjeverhuur niet], oftewel ze dekt zichzelf constant in...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef fleur22 het volgende:
En...Degene wie Fred verdenken? Wat is je reden?
Toch niet om haar lachje bij de afgelopen aflevering? Of dat ze geen geld meenam bij het spel met de gaucho's? Dat Ro wordt verdacht kan ik inkomen...maar Fred?![]()
Dat is meer hoop dan gezond verstand denk ik zoquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat het bij Milouska er zó dik bovenop ligt, en vervolgens iemand anders verdenken..
Die mensen (waar ik ook toe behoor) denken/hopen (ik iigquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat het bij Milouska er zó dik bovenop ligt, en vervolgens iemand anders verdenken..
Je kan ook zo redeneren dat een mol zou proberen om zijn mol-acties subtiel aan te pakken omdat anders iedereen gelijk door heeft dat hij/zij de mol is. En Milouska doet zoooo opvallend alles fout, en zo dom, dat ze dus om die reden de mol niet zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het niet gezien, wat zei hij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo meteen Roderick Veelo in RTL Boulevard![]()
Nee tuurlijk zei hij dat niet !!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:15 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, wat zei hij?( ''ik ben de Mol'')
![]()
klinkt leuk. Maar ik geloof dus nooooit, dat mocht Milouska de mol zijn, zij de strategie gebruikt van expres opvallend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:26 schreef tessie het volgende:
Maar ja, áls ze wel de mol is, dan vind ik die tactiek ok alles zo overdreven mollerig te doen juist wel slim, aangezien mensen zo redeneren dat ze te overduidelijk bezig is en het dus niet zal zijn.
das wel een goeie. Misschien valt het dan toch wel mee. behalve dus als ze de mol is, want dan heeft ze dom gespeeld, en heus niet expresquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef Boomrups het volgende:
Als Milouska echt zo dom is als iedereen hier al 17 topics loopt te roepen, waarom is ze dan in de finale gekomen?
Dit is zeker interessant!!! Roderick is de mol .....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:25 schreef allardh het volgende:
http://forums.avro.nl/widm2006/tm.aspx?m=142809
Interessant.
Nah... als dit dé theorie is.... ik vind het wel ver gezocht hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Molline het volgende:
[..]
Dit is zeker interessant!!! Roderick is de mol .....![]()
Het is zelfs de rode draad door de serie + hintsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:55 schreef Molline het volgende:
Dat shirt wat Roderick steeds aanheeft van Che komt wel heel vaak prominent in beeld, en ik vind het totaal niet bij Roderick passen. Vroeg me steeds al af of hier in hint in zou zitten ...![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:17 schreef Marvellous het volgende:
Helaas kan ik t pas later terugzien omdat ik moet werken![]()
Heb je iets goed om te kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem het ook maar op; kan ik het vannacht om 0:30 terugzien![]()
Nee, ik kijk mee!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef Molline het volgende:
Zo te zien zit ik vanavond om 20.30 uur alleen voor de buis![]()
Jij ook al? Met wie moet ik dan vanavond in dit topic fokken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook ik moet het opnemen en kijk het later die avond terug. Ik vermijd dit topic, familieleden en andere WIDM'ers.
Chowiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:50 schreef Molline het volgende:
[..]
Jij ook al? Met wie moet ik dan vanavond in dit topic fokken?
![]()
Maar ja. Wat stel ik nou voor. Ik kan toch alleen maar knikken en "hm-hm" zeggen.quote:
Ik ook. Vooral bij de laatste uitzending begon ik te twijfelen, vanwege al die aanwijzingen en zijn vage reacties af en toe. Maar Roderick zou echt een goede Mol zijn!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Flem het volgende:
Straks is Roderick tóch de Mol. Als ik puur naar de afleveringen kijk, denk ik nog altijd Milouska, maar als ik naar de hints kijk.. Roderick.
Mee eens, maar vanwege de prono hoop ik dat het toch Milouska is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Flem het volgende:
Straks is Roderick tóch de Mol. Als ik puur naar de afleveringen kijk, denk ik nog altijd Milouska, maar als ik naar de hints kijk.. Roderick.
Opzich wel jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:35 schreef fleur22 het volgende:
Nog een uurtje...Al met al zijn die 7 dagen voorbij gevlogen..![]()
Roderick is het ook, let maar op!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Flem het volgende:
Zou bijna te mooi om waar te zijn..maar als't zo is:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:01 schreef DrMarten het volgende:
Roderick mol, Frédérique winnaar, Milouska verliezer. Het enige scenario voor een goede avond
Ik kijk ook!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:49 schreef Molline het volgende:
Zo te zien zit ik vanavond om 20.30 uur alleen voor de buis![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:01 schreef DrMarten het volgende:
Roderick mol, Frédérique winnaar, Milouska verliezer. Het enige scenario voor een goede avond
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Molline het volgende:
[..]
Dit is zeker interessant!!! Roderick is de mol .....![]()
Idd..het was beter geweest als Roderick de Mol was.quote:
Het is ZO obvious dat een mol niet zo te werk hoor te gaan. Die zou subtiel moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch dachten er heel veel personen dat het Roderick was tot de laatste aflevering. Dus ZO obvious was het blijkbaar niet.
het was juist WEL obvious, maar onwil om zoiets belabberds te accepteren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch dachten er heel veel personen dat het Roderick was tot de laatste aflevering. Dus ZO obvious was het blijkbaar niet.
lees maar terug,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
De verdachtingmakingen op Roderick waren -vond ik dan- altijd magertjes...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Idd!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is ZO obvious dat een mol niet zo te werk hoor te gaan. Die zou subtiel moeten zijn.
Kom op zegquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:03 schreef Icaä het volgende:
Ze heeft ons allemaal lekker om de tuin geleid, deze mol. Ik vind haar echt een gewéldige mol!
Als je het een teleurstelling vindt, ben je dan niet gewoon stiekum een beetje boos dat je het niet gezien hebt?
Idd,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kom op zegIk heb nog bijna niks nieuws gezien in deze aflevering... behalve "kun je mij een slechte televisie kopen voor weinig geld?" maar dat konden wij niet checken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:41 schreef fleur22 het volgende:
Enne...Ik denk dat Milouska de Mol is.
Maar ik hóóp dat Roderick de Mol is.
En Frederique mag opzich de Mol zijn..maar heb ik zelden verdacht gevonden. Dus lijkt míj sterk.
Nog ff en dan zeggen we.......Milouska is de Mol.![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch leuk als je het goed hebt....gheghe...![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou, knap hoor.quote:
yep. Wat in dit topic ook al meermalen gezegd is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Tactiek van Milouska was toch overduidelijk, dom overkomen en doen alsof ze niets snapt zodat de verdenking niet op haar komt tussen de kandidaten.
Kijk je vaak naar TMF? Miljuschka.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:26 schreef Jasza het volgende:
Frederique de winnares damnnn, hoe kan dat nou als Roderick wist dat het Miljuschka was
Misschien wist Frederique het ook en beantwoordde zij de vragen net iets beter?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:26 schreef Jasza het volgende:
Frederique de winnares damnnn, hoe kan dat nou als Roderick wist dat het Miljuschka was
is dat ook nog een aanwijzing dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:31 schreef Whizzkith het volgende:
ben ik de enige die het opviel dat milouska op het ene moment 4 oorbellen in had, toen 3, toen 4, en toen aan het eind weer 3?
En dus heeft ze je misleid, precies de taak van de molquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
Alles lag er te duidelijk bovenop. Ze kon het dus niet zijn. De mol zou niet zo overdreven duidelijk dom te werk gaan.
Dat bewijst juist haar genialiteit. Dat jij nu geïrriteerd bent omdat je je ook om de tuin hebt laten leiden...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
In ieder geval vind ik haar een hele slechte mol. Alles lag er te duidelijk bovenop. Ze kon het dus niet zijn. De mol zou niet zo overdreven duidelijk dom te werk gaan.
Eensch, ik vind het knap van haar.. Ze speelde goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
Best een leuk mens trouwens die Milouska nu ze uit haar rol was
Bewijst maar weer hoe goed ze het gespeeld heeft!
quote:Op zondag 16 april 2006 13:04 schreef RayMania het volgende:
Na aflevering #6 ga ik blind voor Milouska.
Je hebt wel veel woorden nodig om te zeggen dat je er gewoon ingestonken bent.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
Een mooie winnaar, en een kutmol!
Ik weet in ieder geval voor wie ik de volgende keer ga: de kandidaat die me het meest irriteert. Dat is nu al 2 seizoenen gebeurd namelijk. Vorig seizoen ergerde ik me vreselijk aan Yvon J, en dit seizoen aan Milouskut.
In ieder geval vind ik haar een hele slechte mol. Alles lag er te duidelijk bovenop. Ze kon het dus niet zijn. De mol zou niet zo overdreven duidelijk dom te werk gaan.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
Frederique als winnares maakt het wel weer helemaal goed. En dan die laatste woorden van haar. Wow, er kwam hier menig traantje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |