Hoi Fleurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:57 schreef fleur22 het volgende:
Hai MiLalaa.![]()
Vertel es..wáárom denk jij dat Roderick de Mol is?
Wat kant en klare aanwijzingen....liefst keihard bewijs....![]()
Het valt me op dat aanwijzingen voor Roderick zó ver gezocht zijn..Maar de aanwijzingen voor ''Mol'' Milouska zijn imo beter. Sómmige liggen er idd te dik boven op, maar zij is dan ook geen goede Mol.![]()
yeps. 'De finale bestaat uit 3 personen. Dit was de uitzending waarin ze ook moesten gaan stemmen voor hun uiteindelijke mol, dus zitten ze er alle drie in en is volgende week de uitslag.quote:Op zondag 7 mei 2006 09:08 schreef Mirri het volgende:
Ik heb het niet gezien, is er iemand uit of niet?
Zitten ze er alledrie nog in volgende week?![]()
Amenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef Eveli het volgende:
Het leukste zou zijn:
Milouska: Mol of winnaar
Frédérique: Mol of winnaar
Roderick: verliezeralhoewel hij ook een geniepige Mol zou kunnen zijn
Ik dacht dat dit de eerste keer was dat WIDM werd uitgezondenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:41 schreef cptmarco het volgende:
Ik denk dat ik na tig seizoenen WIDM het eindelijk een keertje goed heb.... Al weken denk ik (of hoop ik) dat Roderick de Mol is....
Dat is erg jammer voor je.Volgende week krijg je de terugblik uitzendingen en dan weten wij wie de mol is/de winnaar/de verliezerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de eerste keer was dat WIDM werd uitgezonden![]()
Bestaat het al langer en zijn er al meerdere seizoenen geweest?![]()
1e seizoen Australiëquote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de eerste keer was dat WIDM werd uitgezonden![]()
Bestaat het al langer en zijn er al meerdere seizoenen geweest?![]()
Bedankt!! Was al op zoek!quote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het is al een aantal keer eerder gezegt, maar voor de mensen die pas dit seizoen
voor het eerst zijn gaan kijken heb ik hier de link naar een website van Wie is de Mol
waar je ook het vorige seizoen nog kan zien..![]()
Mochten jullie daar interesse voor hebben..![]()
http://www.tvopjepc.nl/programma/233/10/0
Canadaquote:Op zondag 7 mei 2006 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1e seizoen Australië
2e seizoen Schotland
3e seizoen Portugal
4e seizoen Canada
5e seizoen BN'ers in Australië en Indonesië
6e seizoen BN'ers in Argentinië (dit seizoen dus)
Persoonlijk vond ik het 1e en het 3e seizoen het leukste. Als was het 4e seizoen ook leuk want daar zatChandrika
in
2e en 5e seizoen waren naar mijn mening het minst leuk.
De Belgische series waren ook altijd sterk. Ik vond die zelfs leuker dan de Nederlandse...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1e seizoen Australië
2e seizoen Schotland
3e seizoen Portugal
4e seizoen Canada
5e seizoen BN'ers in Australië en Indonesië
6e seizoen BN'ers in Argentinië (dit seizoen dus)
Persoonlijk vond ik het 1e en het 3e seizoen het leukste. Als was het 4e seizoen ook leuk want daar zatChandrika
in
2e en 5e seizoen waren naar mijn mening het minst leuk.
Ja, met BN'ers. Er is ook al een topic over. hierquote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef weathergirl het volgende:
Ik vond de serie met George als mol het leukst, dat was Portugal geloof ik. Ik heb ze gezien vanaf Schotland.
Ik las trouwens ergens dat er een zevende serie in de maak is, ook weer met BN'ers?
Ja, lijkt me wel. Ik wel iig. Dat is juist het leukste.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef _Floddertje_ het volgende:
Heeeeeel ergerlijk dat we nog een week moeten wachten voor we de uitslag weten. Waarom doen ze dat toch? Het lijkt me dat ze toch niet bang hoeven te zijn dat er anders volgende week niemand kijkt, de aflevering waarin te zien is wat de Mol allemaal heeft gesaboteerd is het leukst van allemaal, iedereen die de serie heeft gevolgd wil die laatste aflevering toch ook nog zien.
Persoonlijk vind ik het al ''raar'' vanaf aflevering 5........quote:Op maandag 8 mei 2006 00:24 schreef Thomas__Acda het volgende:
Wordt wel raar denk ik. Stel dat Fred de mol was..om dat dan zo terug te gaan kijken..
leg uit...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:23 schreef Boomrups het volgende:
Frédérique kan de Mol niet zijn.
Hoezo?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:25 schreef Flem het volgende:
Wie woont er eigenlijk in Lisse?
Wanneer dan? Of verzamelt men zich daar in Nederland ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoezo?
Het ging in die opdracht om plaatsen waar WIDM zich heeft afgespeeld. Lisse was daar een van.
De laatste aflevering met de nabespreking en de mollenstreken (en komende week dus de uitslag), is altijd een aantal maanden na de opnames van de andere afleveringen. Die laatste aflevering wordt altijd in Nederland opgenomen. Afgelopen jaar was dat volgens mij in een kasteel in Lisse, kan ook een van de eerdere jaren zijn geweest.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef Flem het volgende:
[..]
Wanneer dan? Of verzamelt men zich daar in Nederland ofzo?
dat werd direct tijdens de uitzending al gesuggereerd...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:53 schreef Flem het volgende:
Er wordt nu gesteld dat er niemand was met een andere kleur en dat Roderick rustig de anderen heeft laten raden en het uiteindelijk zelf Richard kon zeggen,
ik heb het hele diner teruggekeken: iedereen heeft dezelfde kleur, maar die van Richard komt niet duidelijk in beeld [bewuste montage-actie??? de makers weten inmiddels wel dat de kijkers zo ziek zijn om alles te checkenquote:maar dat kan toch makkelijk gecheckt worden, of dat klopt?
Details, details...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat werd direct tijdens de uitzending al gesuggereerd...
Ah ok, maar echt eerlijk tegenover de kijker en de andere kandidaten zou het niet zijn. Ik vind dat ze dat soort opdrachten (net als die nachtelijke vragenronde) er beter uit kunnen laten.quote:ik heb het hele diner teruggekeken: iedereen heeft dezelfde kleur, maar die van Richard komt niet duidelijk in beeld [bewuste montage-actie??? de makers weten inmiddels wel dat de kijkers zo ziek zijn om alles te checken]
niet door de kandidaten, maar door de fok!kers dusquote:Op maandag 8 mei 2006 14:04 schreef Flem het volgende:
Details, details...
Dat is toch juist slim? Als ze die laatste zoutblokken wel gehaald zouden hebben, zouden ze sowieso te laat zijn en dan hadden ze niks gehad.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:52 schreef Mariposa het volgende:
Ik blijf nog steeds op Roderick een paar dingen van de vorige aflevering, hebben mij extra bevestiging gegeven.
2. Het misrekenen van de tijd, doen alsof er minder tijd is om zo de laatste steen niet op te halen
Es even kijken.....quote:
dat is juist fijn. Dat het niet opvalt. Dan is het tenminste leuk :squote:Op maandag 8 mei 2006 17:46 schreef fleur22 het volgende:
Ik vind nog steeds de verdachtmakingen van Roderick zó magertjes.
Juist op acties wat hij kan saboteren, doet hij het niet. Dan is hij imo te gedreven om geld in de pot te krijgen, en dat aflevering na aflevering....................
PRECIES!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is juist fijn. Dat het niet opvalt. Dan is het tenminste leuk :s
Daarom is het niet Milouska, want dan is het niet leuk meer![]()
je moet altijd positief blijvenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef fleur22 het volgende:
PRECIES!
Alleen vrees ik dat Milouska de mol is, maar hoop zo dat Roderick het zal zijn!![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef fleur22 het volgende:
[..]
PRECIES!
Alleen vrees ik dat Milouska de mol is, maar hoop zo dat Roderick het zal zijn!![]()
Hoop doet leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |