het wáren maar 2 dagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Als Roderick de mol is blijf ik het stom vinden dat 'ie zo lang van de groep gescheiden was. Twee dagen ofzo kan nog wel, maar niet zo lang als Roderick weg is geweest.
Hij was ook maar heel kort weg hoor. Of jij denkt dat drie uitzendingen ook echt 3 weken duren?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog een hele week..
Als Roderick de mol is blijf ik het stom vinden dat 'ie zo lang van de groep gescheiden was. Twee dagen ofzo kan nog wel, maar niet zo lang als Roderick weg is geweest.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, aangezien hij het overduidelijk is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:28 schreef Urnie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik denk dat Roderick de mol is?![]()
Het was toch langer? 2 Dagen per aflevering ongeveer, en ze zijn er 3 weggeweest.quote:
Niet zozeer de TT, want die is wel toepasselijk, maar wél het feit dat ze nog een week wachten met de ontknopingquote:
De mol gaat natuurlijk niet zichzelf zitten invullen bij een test.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Roderick is het volgens mij niet, tijdens het maken van de test zag je dat hij klikte op 'vrouw', al was het niet helemaal duidelijk of hij ook echt klikte en wie zegt dat het beeld was van zijn test..
Ja, dat bedoelde ik eik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zozeer de TT, want die is wel toepasselijk, maar wél het feit dat ze nog een week wachten met de ontknoping.
Wat de mol invult boeit niet, Hij blijft toch altijd in het spel. Om het publiek te laten denken dat hij de mol niet is zal hij altijd een deelnemer uit het spel invoeren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Roderick is het volgens mij niet, tijdens het maken van de test zag je dat hij klikte op 'vrouw', al was het niet helemaal duidelijk of hij ook echt klikte en wie zegt dat het beeld was van zijn test..
Hai MiLalaa.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb maar nooit gereageerd, omdat ik het steeds niet wist.
tot de laatste 3 afleveringen.
Roderick![]()
Frédérique en Milouska vertelden wie ze al mol hadden. Bij Roderick is dit niet het geval (en ik geloof niet dat het de eerste keer was)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Als je eenmaal op een mol zit, dan is alles wat die persoon doet verdacht of een aanwijzing... dat had ik met Peggy, en ik zat er dus vreselijk naast!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:57 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Hai MiLalaa.![]()
Vertel es..wáárom denk jij dat Roderick de Mol is?
Wat kant en klare aanwijzingen....liefst keihard bewijs....![]()
Het valt me op dat aanwijzingen voor Roderick zó ver gezocht zijn..Maar de aanwijzingen voor ''Mol'' Milouska zijn imo beter. Sómmige liggen er idd te dik boven op, maar zij is dan ook geen goede Mol.*vind ik* Alhoewel....Ik dit nog helemaal niet definitief kan zeggen. Mocht zij de Mol niet zijn, is het gewoon een dom mens.
![]()
![]()
Ojah...bij het spel met de dagboekjes, krijg je alle boekjes in beeld, waarvan 1 opvallend rood..die van............Milouska. Persoonlijk vind ik dat een aanwijzing van likmevessie..Maar mun zus daarintegen was daardoor helemaal bevestigd in haar vermoedens: Milouska is de Mol.![]()
ook wel weer ver gezocht...
Ja, oke. Maar noem jij dan es een aantal voor jou écht opvallende dingetjes, waarvan jij dacht...Peggy is de Mol!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je eenmaal op een mol zit, dan is alles wat die persoon doet verdacht of een aanwijzing... dat had ik met Peggy, en ik zat er dus vreselijk naast!
* Peggy zat te hannesen met die auto's op het circuit. Omdat ze niet kon schakelen, werd tijd verloren.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:17 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar noem jij dan es een aantal voor jou écht opvallende dingetjes, waarvan jij dacht...Peggy is de Mol!![]()
(Ben ook gewoon benieuwd hóe de kijker nu ''kijkt en beoordeeld'', eerlijk gezegd.)
Ik ga er vanuit dat elke deelnemer zich verdacht wil maken..Juist de acties van de *echte* Mol zijn echt wel te onderscheiden. ( Oke, ze worden pas bevestigd over een dag of 6..) Dus ik trap bijv. niet in die onzinnige woord-versprekingen, lachjes, etc.
Tuurlijk tel ik ze wel mee, maar wel samen met de rest.![]()
Het was een verkapte TVP... (check de eerste letters)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die heeft hij toch nooit verdacht?
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:46 schreef DrMarten het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Milouska gewoon zo dom is als ze zich voordoet, dat Roderick de mol is en dat Frederique wint.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |