quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het jammer dat Jolie niet een speelding in de tuin kan maar goed, speeltuintjes zat en een bak water in de tuin is ook leuk.
We zijn toch maar met z'n drie-en vandaag, hij stond erop. Gelukkig maarwant het is eigenlijk leuk en we hoeven echt niet alles samen. Jolie heeft een badpak van hem gekregen
en nu zijn ze fietsen en ik doe heerlijk niks!
Maggie![]()
![]()
hoe lang blijft ie?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:47 schreef Githa het volgende:
Zo te horen isiemand die jij nodig hebt
![]()
En nu lekker genieten van het mooie weer en het niks doen ....
Voor jou wel ja, maar voor je vriend/man...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:28 schreef Githa het volgende:
De buurman heeft al aangeboden dat we gebruik mogen maken van zijn badkamer, scheelt weer![]()
en hij is homo dus da's ook wel weer veilig![]()
ja, dat blijft doorstromen, maar ik geloof dat de uitgang wel lager moet zijn dan de ingang, of iig een beetje gelijk....zo maken ze toch ook grote vaten en benzine tanken enzo leegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:01 schreef texelonia het volgende:
Tamea ik heb even gekeken, maar we hebben geen regenpijpen aan die kant... Zie ook niks van een afvoer zitten ofzow.
Githa dat is wel een idee. Blijft het water gewoon doorstromen dan?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef Githa het volgende:
[..]
ja, dat blijft doorstromen, maar ik geloof dat de uitgang wel lager moet zijn dan de ingang, of iig een beetje gelijk....zo maken ze toch ook grote vaten en benzine tanken enzo leegprobeer het eens.
Maar dan loopt al het water op het balkon en dat was nu juist het probleemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:34 schreef lady-wrb het volgende:
dr zijn ook zwembadjes met een dop aan de onderkant (of hoe noem je zo'n ding).
hoef je ook niet te hozen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
mijn kuikens vallen iedere keer van de duinen
zal ik morgen makenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:42 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je ook foto's van de stoelen lady? Dan kunnen wij ook even kussens keuren![]()
Hier in de tuin missen we het water nog, maar qua zand lijkt het hier net een strandquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
en voor het strand hoef ik niet ver weg: de hele achtertuin is onder een halve meter zand verdwenen.
heb je niet van die mentholpoeder?quote:Op zondag 7 mei 2006 08:36 schreef jessie het volgende:
Bo zit trouwens helemaal onder de zonneuitslag. Echt super zielig. Ze heeft hele dikke rode wangen. En dr benen en armen zitten ook m helemaal onder de kleine pukkies. Morgen maar even langs de huisarts. En tot die tijd houden we haar in de schaduw. Eerggisternacht heeft de hele nacht wakker gelegen van de jeuk.
Ik ben de vriendin met wie Ireth op vakantie zou gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 02:55 schreef Ireth het volgende:
Ik zit onwijs zachtjes de toetsen in te drukken nadat manlief ein-de-lijk op de bank in slaap is gevallen. Daarnet huis vol medisch pers. gehad. Met spoed (112) ambu moeten bellen, hartklachten, wegvallen, shaken, transpireren, tintelingen, het hele pakket was compleet. Hartslag van 140 gemiddeld met pieken naar 180!
Was iets met hyperventileren, hartjachten en de hoofdoorzaak is waarschijnjlijk zijn schildklier.
Hij is eindelijk op diverse medicatie in slaap gevallen en ik zit nu te waken.. durf niet te gaan slapen, al vallen mijn ogen bekant dicht
Morgen zou ik gaan helpen mijn ouders over te verhuizen, maandag zouden we op vakantie gaan. Beide ga ik morgen annuleren..
(morgen eventueel uitgebreid verhaal, wil niet te veel typen, over dit stukje heb ik al een dikke 10 minuten gedaan omdat ik zo zachtjes mogelijk zit te doen..)
Wat lief dat je aan ons dacht. Het is voor mij te ver weg. Ik zit in Gouda.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:49 schreef PM-girl het volgende:
Even voor Belana en BE, vandaag stond hier in het Brabants Dagblad een vacature voor uitvaartverzorger, voor regio Den Bosch en Tilburg. Ik heb geen idee waar jullie wonen, maar ik moest wel aan jullie denken. Als jullie meer willen weten lees ik het hier wel of in mijn fotoboek ofzo.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef Lois het volgende:
Ow maar wij hebben gewoon lekker binnen gegeten Spuuglokje, het moet wel heel erg mooi weer worden wil ik buiten eten
Jullie wonen ook onwijs leuk!!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:43 schreef Lois het volgende:
m@x ik ben stinkend jaloers! Wat wonen jullie leuk!!
Leuk zeg! Ik heb op de middelbare school altijd in het schoolkoor gezeten en mis dat zingen nog steeds. Maar ik ga in september weer een cursus theater doen, dat lijkt me ook weer lekker. (Dat heb ik het afgelopen jaar niet gedaan en erg gemist. Maar ik ga aanstaande zaterdag wel naar de voorstelling kijken die 'mijn' clubje gemaakt heeft.)quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Belana het volgende:
Maar ik ga wat anders doenIk ga vanaff september zingen in een popkoor
Ik wil al jaren weer gaan zingen(heb ik in het verleden ook gedaan) en nu heb ik de stap eindelijk gezet
heb ik ook wel gedaan, is ook leuk!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ik heb op de middelbare school altijd in het schoolkoor gezeten en mis dat zingen nog steeds. Maar ik ga in september weer een cursus theater doen, dat lijkt me ook weer lekker. (Dat heb ik het afgelopen jaar niet gedaan en erg gemist. Maar ik ga aanstaande zaterdag wel naar de voorstelling kijken die 'mijn' clubje gemaakt heeft.)
Ik deed ook een cursus waarbij je niet naar een stuk/uitvoering toewerkt, maar allerlei improvisatieoefeningen doet. Ik durfde niet mee te doen toen ze een jaar gingen werken aan een uitvoeringquote:Op maandag 8 mei 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
Ik deed van dat theatersport, dat bestond toen net. ken je dat? Improviseren op commando. Ik ben niet zo van de toneelstukken geweest.
Ik ben benieuwd, we zijn er nog nooit geweest. We zitten aan het strand en het is er heerlijk warm.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Belana het volgende:
Snoopy.... Sardinie.... daar ga ik wel van kwijlen trouwens...
Dank je!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:35 schreef Tamea het volgende:
(..)
Mooi dekentje is het geworden cattie. Zijn alle vierkantjes van dezelfde stof, maar dan een deel een kwartslag gedraaid? Of zijn het twee verschillende kleuren?
Dat was ook net mijn probleem met mijn trouwjurk. Anders ligt hij maar in de kast stof te vangen... Nu heeft de omslagdoek in ieder geval een bestemming gevonden! Wat ik met de rest ga doen weet ik nog niet, ik kan het (nog?) niet over mijn hart verkrijgen om hem te verkopen ofzo..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Belana het volgende:
Mooi dekentje cattieEcht superleuk! Ik zit hier ook nog steeds met een (overigens prachtige) trouwjurk waarvan ik nog steeds niet weet of ik hem nou moet houden of verkopen oid
geen operatiequote:Op maandag 8 mei 2006 17:51 schreef mallemeid het volgende:
moussy, hoe is het met peet zijn voet eigenlijk? Wordt ie nog geopereerd?
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas loopt ook te klieren, als ik kook, dan kookt hij in zn speelkeuken. Net liep ik even weg, heeft ie al mn bouillionblokjes in een beker drinken gegooid
quote:
Pffft...dan heeft P. nog ff wat weekjes te gaan zegquote:Op maandag 8 mei 2006 18:19 schreef moussy het volgende:
[..]
geen operatiewel 10 tot 12 weken gips
Cas loopt ook te klieren, als ik kook, dan kookt hij in zn speelkeuken. Net liep ik even weg, heeft ie al mn bouillionblokjes in een beker drinken gegooid
euh neequote:Op maandag 8 mei 2006 20:26 schreef CarOnline het volgende:
Mel kan je ook caps maken? Ik kan het niet zien maar ben wel heel benieuwd!!
quote:06/05 'Doodgeboren' baby ontwaakt net voor begrafenis
Een baby die doodgeboren verklaard was door Indiase dokters, gaf net voor zijn begrafenis een teken van leven. Het kindje begon te wenen en bewoog armen en benen. Er is een onderzoekscommissie opgericht om het voorval onder de loep te nemen.
Het waren dokters van het ziekenhuis Safdarjung in de Indiase hoofdstad New Delhi die meenden dat de baby doodgeboren was. Het ziekenhuis heeft nochtans een goede reputatie.
De vader, een rikshaw-bestuurder, nam de baby mee naar het kerkhof om het te begraven. Toen hij na het begrafenisritueel de verbanden rond het gezicht van het kindje losmaakte, begon dat te wenen. De familie heeft nu klacht ingediend tegen het ziekenhuis. Dat startte een onderzoek.
www.talpa.tv kun je de afl. bekijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef bixister het volgende:
ah, zo! trusten! leuk dat 't zo leuk was en hopelijk komt yoram de volgende keer. wordt dit nog ergens herhaald of is 't op pc na te zien?
ehm vast heel dom van me maar het lukt mij niet. hoe heette de aflevering?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:58 schreef Fiorenza het volgende:
www.talpa.tv kun je de afl. bekijken
supergoed gedaan Chiara!
Wat een actrice!![]()
Zoete broodjes (6)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:26 schreef bixister het volgende:
[..]
ehm vast heel dom van me maar het lukt mij niet. hoe heette de aflevering?
Toch zeker wel een aantal seconden, je ziet haar heel duidelijk. Chiara was echt leuk, veel leuker dan die eerste ''Maria"!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:32 schreef Ireth het volgende:
Iemand enig idee na hoeveel minuten ze in beeld komt? Ga ik kijken of ik screenshotjes kan maken!
Ik kom niet verder dan het 1e filmpje, de rest doet ut niequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:39 schreef mrien het volgende:
De laatste 2 minuten ongeveer van het 3e filmpje volgens mij
dat ben je zo kwijt hoor voor een broek bij de coolcatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:36 schreef Belana het volgende:
30 euro!!das niet normaal toch he voor kinderkleding
doet me aan iets van onlangs denken: toen luca terugkwam van zijn vader, zat er een trui in zijn koffer met een briefje: dit past roberto niet meer, misschien is het wat voor luca.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:44 schreef Rewimo het volgende:
Dat ging hier niet opIk heb nu een grote zak 110/116 staan met van alles en nog wat (liefhebbers?), want meneer zit inmiddels in 122/128
![]()
Tja, dat geeft me nog geen enkel idee natuurlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:33 schreef bixister het volgende:
oh belana, die mogen voor weinig weg hoor, zijn hele simpele zeeman-broekjes.
Oooh, die zijn gaaf, maar we gaan donderdag al weg en dat gaat vast niet goedkomen met de post. En ik heb net nog even geshopt bij H&M en Zaraquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:50 schreef bixister het volgende:
snoopy, zijn deze korte broeken misschien iets voor morris?(ik kan ze je vandaag nog toesturen
.
Ow wat erg BE want ik ken het gevoel zo goed helaas...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de nieuwsgierigen... ik heb de baan niet gekregen.![]()
En ja, daar kan ik echt om janken. Het leek allemaal zo gunstig en ik wil zooo graag weg waar ik nu zit.
Bix, ik heb wel interesse! Heb je ze al verkocht of nog niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:50 schreef bixister het volgende:
snoopy, zijn deze korte broeken misschien iets voor morris?(ik kan ze je vandaag nog toesturen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |