Jullie wonen ook onwijs leuk!!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:43 schreef Lois het volgende:
m@x ik ben stinkend jaloers! Wat wonen jullie leuk!!
Leuk zeg! Ik heb op de middelbare school altijd in het schoolkoor gezeten en mis dat zingen nog steeds. Maar ik ga in september weer een cursus theater doen, dat lijkt me ook weer lekker. (Dat heb ik het afgelopen jaar niet gedaan en erg gemist. Maar ik ga aanstaande zaterdag wel naar de voorstelling kijken die 'mijn' clubje gemaakt heeft.)quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Belana het volgende:
Maar ik ga wat anders doenIk ga vanaff september zingen in een popkoor
Ik wil al jaren weer gaan zingen(heb ik in het verleden ook gedaan) en nu heb ik de stap eindelijk gezet
heb ik ook wel gedaan, is ook leuk!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ik heb op de middelbare school altijd in het schoolkoor gezeten en mis dat zingen nog steeds. Maar ik ga in september weer een cursus theater doen, dat lijkt me ook weer lekker. (Dat heb ik het afgelopen jaar niet gedaan en erg gemist. Maar ik ga aanstaande zaterdag wel naar de voorstelling kijken die 'mijn' clubje gemaakt heeft.)
Ik deed ook een cursus waarbij je niet naar een stuk/uitvoering toewerkt, maar allerlei improvisatieoefeningen doet. Ik durfde niet mee te doen toen ze een jaar gingen werken aan een uitvoeringquote:Op maandag 8 mei 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
Ik deed van dat theatersport, dat bestond toen net. ken je dat? Improviseren op commando. Ik ben niet zo van de toneelstukken geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |