quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef Angel22 het volgende:
Maar werd het wel gewaardeerd door de buurkinders anitra???
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Anitra het volgende:
Syrena ikkrijg het zelfs voor elkaar om planten van plastic uit te laten vallen
Ohh volgens mij heb ik die zelfde in mijn msnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:37 schreef Suzziieee het volgende:
Word ik net toegevoegd op msn door een of andere gozer... zegt ie,ik heb je msn van fok,dus begin een beetje te ouwehoeren...Dus ik vraag zo:Wat is dan je nick op fok.. heeft ie niet![]()
Dus ik vraag hoe die dan bij mij terecht is gekomen,van al die mensen die op fok zitten...kon ie ook geen zinnig antwoord op geven...![]()
Hij was op zoek... naar een chat en ..... Terwijl die net zat te vertellen dat ie een vriendin had![]()
Loser...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat veronderstel ik wel, weet alleen niet of ik dat nog wil.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:44 schreef Githa het volgende:
Maar kun je dat niet op hun verhalen dan Bass-Miss, een raar verhaal hoor.
Ik kan me voorstellen dat je baalt! ..mag je het nu wel blijven huren?
Wel, dat gaan we nog eens navragen vanmiddag. Maar ik vrees ervoor. Want blijkbaar is diegene die getekend heeft, niet de eigenlijke eigenaar maar zou zijn zoon de eigenaar zijn. Het huis was eerst van de vrouw van die vader maar zij is vorig jaar overleden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:03 schreef bixister het volgende:
sjonge, bass miss, lullig zeg! bod aanvaard is bod aanvaard zou ik denken. maar zolang er niks getekend is mogen ze er nog onderuit?
quote:
Je moet gewoon niet zover hier vandaan wonen Dutch, dat had het al een stuk gemakkelijker gemaakt !quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef dutchie het volgende:
Mopperdemopper, het ziet er naaruit dat niemand tijd heeft om even met mij op het terras te zitten.
Moet ik hier maar in mijn eentje achter in de tuin, met veel leesvoer en lots and lots of coole drankjes gaan zitten. The horror!
Ik heb even zitten snikken. Het is wel heel confronterend om het weer zo te zien. Ze is inderdaad mooi en ze mag morgen naar huisquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:53 schreef Anitra het volgende:
M@x ik heb net gekeken en wat is Pippa mooiMaar aan al die slangen enzo mest ik ook ff slkken hoor.
Oh dan heb ik net het laatste shot gezien, inzoomen op het gezichtjequote:Op donderdag 4 mei 2006 20:15 schreef Stiekemurd het volgende:
Sorry spuit elf hiero....
Was dat Phillipa die jullie bedoelen? Op ned 1 net?
Ik heb het laatste stukje gezien......
Sinterklaas gecastreerd haantje, gooi wat in mijn schoentjequote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef Mariposa het volgende:
Goh weer wat geleerd over kapoentje, maar nu borrelen er wel vragen op. Waar komt sineterklaas kapoentje dan vandaan![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb even zitten snikken. Het is wel heel confronterend om het weer zo te zien. Ze is inderdaad mooi en ze mag morgen naar huis![]()
Nee, maar had gekund!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef moussy het volgende:
Spuugjejullie zijn vast naar de dierentuin
Ik ben van plan om geen excuus meer te hebben om niét op de fiets boodschappen te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:53 schreef m@x het volgende:
Wow, jij bent echt van plan om als een soort van vertrutte pakezel door het leven te gaan zeg.;) Wat ben je van plan met extra grote tassen en een mandje?
Nou dank je wel voor de uitleg. Sinterklaas lieveheersbeestje slaat natuurlijk ook nergens opquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Verhaal van ontstaan Sinterklaas kapoentje
quote:
zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
ik vroeg me gewoon af of ze dat ook nog ging doen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
ik vroeg me gewoon af of ze dat ook nog ging doen.
Ik heb ooit het strijkijzer uit een reflex tegen gehouden met mijn armquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:42 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook al wat littekens op mijn armen van de strijkbout![]()
Strijken doe ik 's avonds voor de TV. Dan is het niet zo erg.
Oehhh ja snijden in badquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef moussy het volgende:
Oeh, zo heeft Peet een keer een scheermesje opgevangen met zn piemel, in bad, dus het hele badwater was ineens rood gekleurd van het bloed
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:11 schreef moussy het volgende:
OMG![]()
![]()
volgende keer maar een spiegel pakken tijdens het snoeien
![]()
![]()
Gek!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:40 schreef Brighteyes het volgende:
Zit je dan, op je vrije dag. Ik ben echt klaarwakker.![]()
![]()
De delen in bold zijn de stukken die echt niet kunnen maar sowieso mag hier een goeie redacteur overheen.quote:Palliatieve Terminale Zorg (PTZ), de naam zegt het eigenlijk al. De zorg voor mensen die niet meer te genezen zijn. De zorg voor die mensen, voor wie het nog slechts wachten is op de dood. De zorg voor mensen die –hoe triest ook- hun einde zien naderen, ten dode opgeschreven zijn.
Wat valt er dan nog te zorgen? vraagt u zich af. Het is dan toch een kwetsie van wachten? De tijd uitzitten? Een logische gedachte. Toch is de zorg nodig om de kwaliteit van het leven –de dagen die nog resten- een béétje waardevol te maken. Voor de terminale patient zelf, maar ook voor de naasten. U ziet het immers niet zitten om uw dierbare als een plantje weg te zien kwijnen. En machteloos toe te kijken hoe de dood steeds meer bezit neemt van het in en in zieke lichaam. Waarvan u dagelijks de hand vasthoudt. Dat wilt u niet. Zorgverleners hebben daarvoor begrip. Zij nemen u en de stervende daarom graag bij de hand, op weg naar het einde.
Hahahaha. Allebei, LB. Allebei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:06 schreef Luchtbel het volgende:
Mijnzei vanochtend 'onze slaapkamer' over mijn slaapkamer, ik kan meteen niet meer werken. Wil hij bij mij wonen? of voelt hij zich gewoon zo thuis? Ieks!
Volgens mij was dat de baby Philipa die ze lieten zien, dat de moeder daarvan een vriendin is van M@x.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:13 schreef PM-girl het volgende:
Ik kom even terug op gisteren. Ik las hier dat gisteren op televisie bij Intensive Care een bekende is geweest van M@x? Ik weet niet hoe het verband precies ligt, maar ik wilde wel even kwijt dat ik het een mooi programma vond en ik de ouders allen goed vond overkomen, heb er wel wat van geleerd. Kan het niet precies uitleggen verder.
Maria en Wolf, dat klinkt als Sugar!!! Is dat toeval? Zal wel, proberen te kijken maandag.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de baby Philipa die ze lieten zien, dat de moeder daarvan een vriendin is van M@x.
Chiara en Yoram zijn deze maandag dacht ik te zien bij Rozengeur en Wodka Lime als Maria en Wolf, de kinderen van Catharina (Isa Hoes)
Auwwwwwquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oehhh ja snijden in badHad ik altijd met die goedkope mesje van Bic.
Ik had laatst trouwens ook weer een stuk schaamlip te pakken *auw* (puntje van een schaar, vraag verder maar niks hahahahaha)
Ik bezorg nu post, maar heb voorheen van álles gedaan, van het beheren van een dierenasiel tot het begeleiden van thuis en daklozen. En daar tussen in heb ik bejaarden en geestelijk gehandicapten gewassenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maria en Wolf, dat klinkt als Sugar!!! Is dat toeval? Zal wel, proberen te kijken maandag.
Wat leuk dat Fok via via in de media komt.
Als ik zo hier en daar lees, word ik vaak heel nieuwsgierig wat iedereen voor werk/opleiding heeft. Ik zelf ben pedagogisch medewerker in de jeugdhulpverlening, wat doen jullie allemaal?
Ik heb Sociaal Pedagogisch Werk gedaan.... hoe toepasselijk dat ik een paar jaar later een kindje met DownSyndroom kreegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als ik zo hier en daar lees, word ik vaak heel nieuwsgierig wat iedereen voor werk/opleiding heeft. Ik zelf ben pedagogisch medewerker in de jeugdhulpverlening, wat doen jullie allemaal?
Ik ga proberen niet te te vallen voor het berenkontje, maar in mn hoofd is er al een naamquote:
ik vond het al zo toevalligquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:40 schreef Sugar het volgende:
En over Wolfje: dat heb ik als werktitel gekozen n.a.v. die namen in Rozengeur en Wodka Lime.![]()
Wat een schatje!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef moussy het volgende:
Wij gaan straks met de fokker van het blinde hondje praten over het hoe en wat en ik ben best zenuwachtig
Nou met dit weer is lekker thuis zijn ook heerlijk!! Al is het een ander gevoel om een dagje vrij te zijn voor je werk dan wanneer je altijd thuis bent denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef Anitra het volgende:
Ik heb een boel opleidingen gedaan, maar waar ik het laatste mee gewerkt heb is verschillende opleidingen/cursus voor het werken n een gevangenis. Ik vond datecht super leuk werk, heb een boel afdelingen doorlopen en laatse functie was badmeester.
wat wil ik graag weer aan het werk
Ik ben nu al vanaf september 2003 thuis in de ziektewet en ben het behoorlijk zat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nou met dit weer is lekker thuis zijn ook heerlijk!! Al is het een ander gevoel om een dagje vrij te zijn voor je werk dan wanneer je altijd thuis bent denk ik.
Je woont in een flat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:26 schreef SeaOfLove het volgende:
*is jaloers op PM-girl...tuintje, parasolletje, laptop*
Toevallig in Eindhoven?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef Syrena het volgende:
En nu werk ik in een bibliotheek van een hogeschool (opleiding oa. SPH.MWD en CMV!) als administratief medewerker. Ik wil graag tutor worden binnen de school, of docent.
Ik wilde het niet 'jinxen' dus vandaar dat ik niks gezegd heb. Maar ja, ik had idd gisteren een gesprek bij een uitvaartcentrum. En het ging volgens mij hardstikke goed. Heel spannend nu dus. Ik heb geen ervaring of opleiding waar ze om vroegen maar mijn brief sprong eruit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef PM-girl het volgende:
Ik zit net even terug te lezen hier, BE had je solliciatie gisteren ofzo, omdat je een sjiek pak aanmoest?
Leuk zeg, wanneer hoor je meer? En hoe ben je er bij gekomen om daar te gaan werken? Altijd bijzonder!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde het niet 'jinxen' dus vandaar dat ik niks gezegd heb. Maar ja, ik had idd gisteren een gesprek bij een uitvaartcentrum.En het ging volgens mij hardstikke goed. Heel spannend nu dus. Ik had geen ervaring of opleiding waar ze om vroegen maar mijn brief sprong eruit.
Dat dus een beetje.quote:Het lijkt mij heel bijzonder en dankbaar om in deze periode de nabestaanden bij te kunnen staan om zo van het afscheid iets moois te kunnen maken dat past als juiste afsluiting van iemands leven, voor zowel de overledene als de nabestaanden.
Bijvoorbeeld om ervoor te kunnen zorgen dat de nabestaanden zich kunnen richten op de invulling van de uitvaart terwijl op de achtergrond de facilitaire en logistieke zaken geregeld zijn.
[...]
Zoals ik eerder in deze brief aangaf, lijkt mij het werk als uitvaartverzorger een zeer bijzondere baan, waarbij het doel moet zijn dit belangrijke moment voor de nabestaanden op een dusdanige wijze te laten verlopen dat zij met een goed gevoel terug kunnen kijken op het afscheid van hun dierbare.
En zijn het de patatjes gewordenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:57 schreef PM-girl het volgende:
En nu maar eens gaan bedenken wat we gaan eten zometeen, pfff, heb geen boodschappen voor het eten in huis en heb ook geen zin te koken, dus zal wel een frietje worden ofzo...!
Ik ben ook juist doordat jij toen zo 'voorzichtig' was nu bang daarvoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ah BE ik was ook zo bang voor een jinx maar dat hoef ik natuurlijk niet te zeggen maar ik wil je even zeggen dat het er allemaal niks mee te maken heeft! Nuchter als ik dat nu kan zeggensucces nogmaals, ik duim!
Ja jezus he, ik vond het al zo frappant dat je het een jinx noemde.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben ook juist doordat jij toen zo 'voorzichtig' was nu bang daarvoor.![]()
Kabouter buttplugquote:
In dit geval dus dat ik niet hardop van te voren durfde te zeggen dat ik een sollicitatie had omdat ik er dan mss wel 'een vloek' over zou doen neerdalen of zo. Om het maar zo zwaar te zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... jinxen... er een vloek op zetten of zo. Een beetje als 'afkloppen op hout'.
Ja precies!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:30 schreef mallemeid het volgende:
De goden verzoeken ofzo?
't Is dat ik morgen met mijn zus ga lunchen en shoppen in Assen, anders ging ik spontaan ook naar Drouwenerzand! Heel veel plezier morgen, en neem je je fototoestel mee?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef danosa het volgende:
Een tuin heeft onkruidveel onkruid
Een beetje van mij zelf en een beetje van spuuglokje:Wij gaan moren naar Drouwenerzand
Ik heb er zo'n zin, het weer is zo mooi.
We komen net thuis van een middagje terras hangen.
Rosé en zon, ik ging gewoon zweevend naar huis
We waren met de bus gegaan omdat Jadey dat zo leuk leek. Nooit eerder gedaan, maar ik vond het wel een super idee
Dat zat ik me dus ook net te bedenken. Ik ben geen moeder dus kan me ook niet voorstellen hoe dat moet zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef jessie het volgende:
Dat is ook wel weer zo BE
Ik zie en voel vooral het dan alleen weer van die moederskant
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Anitra het volgende:
Syrena je weet dat na vakanties enzo de meeste relaties verboken worden?
Lekker dat je weer een goed gevoel hebt!!
quote:
Bij gebrek aan een tuin ben ik maar bezig met mijn balkonnetjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:20 schreef Belana het volgende:
wij zijn dus ook druk in de tuin, gisteren is onze Mount Doom verdwenen...
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Wat ontzettend lief van je PMquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:49 schreef PM-girl het volgende:
Even voor Belana en BE, vandaag stond hier in het Brabants Dagblad een vacature voor uitvaartverzorger, voor regio Den Bosch en Tilburg. Ik heb geen idee waar jullie wonen, maar ik moest wel aan jullie denken. Als jullie meer willen weten lees ik het hier wel of in mijn fotoboek ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |