Ik krijg helemaal de schijt van een telkens terug kerende ontstoken talgklier op de balzak.
Vanmorgen was het dus weer zover, ik werd dus wakker en zoals gewoonlijk voor ik opsta voel ik altijd aan mijn balzak ter controle want je maar nooit, en ja hoor tussen mijn vingers voelde ik een hard knikkerachtig gezwel.
Toen ik erna keek zag ik een soort geel witachtich opgezwollen vlek met eromheen een paarsrode kring. Ik dacht dat moet nodig uitgedrukt worden en als gevolg pakte ik dat knikkerachtige gezwel tussen mijn duim en wijsvinger en richtte de geelwitte kop richting spiegel. Toen ik druk begon uit te oefenen spatte die ineens open en liep er een vloeibaar pustachtige ontstoken groen/bruin achtige substantie uit, met een ondragelijke rotte geur de tranen sprongen er gewoon van in mijn ogen. Ik heb thuis een klein hondje die was mee aan het kijken, maar op het moment toen na die harde knak dat etter gezwel opensprong draaide die heel snel zijn hoofd weg en liep die weg.
Toen ik voor de tweede keer met mijn duim en wijsvinger voelde aan die etterbult voelde ik nog iets hards iets erin zitten waarop ik gelijk nog harder begon te knijpen dan de vorige keer (ik had het zweet 2cm dik op mijn bovenlip staan) en ineens kwam er nog een grotere lading (gelukkig )witgeel etterverketterde substantie uit wat iets minder ruikte . Maarja die spiegel zat natuurlijk helemaal onder de rotzooi, moest ik dat ook nog schoonmaken. Maarja al met al heb ik nu een gapend gat daar zitten wat hopelijk dicht trekt.
Ben benieuwd naar morgen
![]()
shit talgklier