En zijn het de patatjes gewordenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:57 schreef PM-girl het volgende:
En nu maar eens gaan bedenken wat we gaan eten zometeen, pfff, heb geen boodschappen voor het eten in huis en heb ook geen zin te koken, dus zal wel een frietje worden ofzo...!
Ik ben ook juist doordat jij toen zo 'voorzichtig' was nu bang daarvoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ah BE ik was ook zo bang voor een jinx maar dat hoef ik natuurlijk niet te zeggen maar ik wil je even zeggen dat het er allemaal niks mee te maken heeft! Nuchter als ik dat nu kan zeggensucces nogmaals, ik duim!
Ja jezus he, ik vond het al zo frappant dat je het een jinx noemde.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben ook juist doordat jij toen zo 'voorzichtig' was nu bang daarvoor.![]()
Kabouter buttplugquote:
In dit geval dus dat ik niet hardop van te voren durfde te zeggen dat ik een sollicitatie had omdat ik er dan mss wel 'een vloek' over zou doen neerdalen of zo. Om het maar zo zwaar te zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... jinxen... er een vloek op zetten of zo. Een beetje als 'afkloppen op hout'.
Ja precies!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:30 schreef mallemeid het volgende:
De goden verzoeken ofzo?
't Is dat ik morgen met mijn zus ga lunchen en shoppen in Assen, anders ging ik spontaan ook naar Drouwenerzand! Heel veel plezier morgen, en neem je je fototoestel mee?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef danosa het volgende:
Een tuin heeft onkruidveel onkruid
Een beetje van mij zelf en een beetje van spuuglokje:Wij gaan moren naar Drouwenerzand
Ik heb er zo'n zin, het weer is zo mooi.
We komen net thuis van een middagje terras hangen.
Rosé en zon, ik ging gewoon zweevend naar huis
We waren met de bus gegaan omdat Jadey dat zo leuk leek. Nooit eerder gedaan, maar ik vond het wel een super idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |