quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef Angel22 het volgende:
Maar werd het wel gewaardeerd door de buurkinders anitra???
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Anitra het volgende:
Syrena ikkrijg het zelfs voor elkaar om planten van plastic uit te laten vallen
Ohh volgens mij heb ik die zelfde in mijn msnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:37 schreef Suzziieee het volgende:
Word ik net toegevoegd op msn door een of andere gozer... zegt ie,ik heb je msn van fok,dus begin een beetje te ouwehoeren...Dus ik vraag zo:Wat is dan je nick op fok.. heeft ie niet![]()
Dus ik vraag hoe die dan bij mij terecht is gekomen,van al die mensen die op fok zitten...kon ie ook geen zinnig antwoord op geven...![]()
Hij was op zoek... naar een chat en ..... Terwijl die net zat te vertellen dat ie een vriendin had![]()
Loser...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat veronderstel ik wel, weet alleen niet of ik dat nog wil.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:44 schreef Githa het volgende:
Maar kun je dat niet op hun verhalen dan Bass-Miss, een raar verhaal hoor.
Ik kan me voorstellen dat je baalt! ..mag je het nu wel blijven huren?
Wel, dat gaan we nog eens navragen vanmiddag. Maar ik vrees ervoor. Want blijkbaar is diegene die getekend heeft, niet de eigenlijke eigenaar maar zou zijn zoon de eigenaar zijn. Het huis was eerst van de vrouw van die vader maar zij is vorig jaar overleden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:03 schreef bixister het volgende:
sjonge, bass miss, lullig zeg! bod aanvaard is bod aanvaard zou ik denken. maar zolang er niks getekend is mogen ze er nog onderuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |