Ik heb ooit het strijkijzer uit een reflex tegen gehouden met mijn armquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:42 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook al wat littekens op mijn armen van de strijkbout![]()
Strijken doe ik 's avonds voor de TV. Dan is het niet zo erg.
Oehhh ja snijden in badquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef moussy het volgende:
Oeh, zo heeft Peet een keer een scheermesje opgevangen met zn piemel, in bad, dus het hele badwater was ineens rood gekleurd van het bloed
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:11 schreef moussy het volgende:
OMG![]()
![]()
volgende keer maar een spiegel pakken tijdens het snoeien
![]()
![]()
Gek!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:40 schreef Brighteyes het volgende:
Zit je dan, op je vrije dag. Ik ben echt klaarwakker.![]()
![]()
De delen in bold zijn de stukken die echt niet kunnen maar sowieso mag hier een goeie redacteur overheen.quote:Palliatieve Terminale Zorg (PTZ), de naam zegt het eigenlijk al. De zorg voor mensen die niet meer te genezen zijn. De zorg voor die mensen, voor wie het nog slechts wachten is op de dood. De zorg voor mensen die –hoe triest ook- hun einde zien naderen, ten dode opgeschreven zijn.
Wat valt er dan nog te zorgen? vraagt u zich af. Het is dan toch een kwetsie van wachten? De tijd uitzitten? Een logische gedachte. Toch is de zorg nodig om de kwaliteit van het leven –de dagen die nog resten- een béétje waardevol te maken. Voor de terminale patient zelf, maar ook voor de naasten. U ziet het immers niet zitten om uw dierbare als een plantje weg te zien kwijnen. En machteloos toe te kijken hoe de dood steeds meer bezit neemt van het in en in zieke lichaam. Waarvan u dagelijks de hand vasthoudt. Dat wilt u niet. Zorgverleners hebben daarvoor begrip. Zij nemen u en de stervende daarom graag bij de hand, op weg naar het einde.
Hahahaha. Allebei, LB. Allebei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:06 schreef Luchtbel het volgende:
Mijnzei vanochtend 'onze slaapkamer' over mijn slaapkamer, ik kan meteen niet meer werken. Wil hij bij mij wonen? of voelt hij zich gewoon zo thuis? Ieks!
Volgens mij was dat de baby Philipa die ze lieten zien, dat de moeder daarvan een vriendin is van M@x.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:13 schreef PM-girl het volgende:
Ik kom even terug op gisteren. Ik las hier dat gisteren op televisie bij Intensive Care een bekende is geweest van M@x? Ik weet niet hoe het verband precies ligt, maar ik wilde wel even kwijt dat ik het een mooi programma vond en ik de ouders allen goed vond overkomen, heb er wel wat van geleerd. Kan het niet precies uitleggen verder.
Maria en Wolf, dat klinkt als Sugar!!! Is dat toeval? Zal wel, proberen te kijken maandag.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de baby Philipa die ze lieten zien, dat de moeder daarvan een vriendin is van M@x.
Chiara en Yoram zijn deze maandag dacht ik te zien bij Rozengeur en Wodka Lime als Maria en Wolf, de kinderen van Catharina (Isa Hoes)
Auwwwwwquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oehhh ja snijden in badHad ik altijd met die goedkope mesje van Bic.
Ik had laatst trouwens ook weer een stuk schaamlip te pakken *auw* (puntje van een schaar, vraag verder maar niks hahahahaha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |