Ik bezorg nu post, maar heb voorheen van álles gedaan, van het beheren van een dierenasiel tot het begeleiden van thuis en daklozen. En daar tussen in heb ik bejaarden en geestelijk gehandicapten gewassenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maria en Wolf, dat klinkt als Sugar!!! Is dat toeval? Zal wel, proberen te kijken maandag.
Wat leuk dat Fok via via in de media komt.
Als ik zo hier en daar lees, word ik vaak heel nieuwsgierig wat iedereen voor werk/opleiding heeft. Ik zelf ben pedagogisch medewerker in de jeugdhulpverlening, wat doen jullie allemaal?
Ik heb Sociaal Pedagogisch Werk gedaan.... hoe toepasselijk dat ik een paar jaar later een kindje met DownSyndroom kreegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als ik zo hier en daar lees, word ik vaak heel nieuwsgierig wat iedereen voor werk/opleiding heeft. Ik zelf ben pedagogisch medewerker in de jeugdhulpverlening, wat doen jullie allemaal?
Ik ga proberen niet te te vallen voor het berenkontje, maar in mn hoofd is er al een naamquote:
ik vond het al zo toevalligquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:40 schreef Sugar het volgende:
En over Wolfje: dat heb ik als werktitel gekozen n.a.v. die namen in Rozengeur en Wodka Lime.![]()
Wat een schatje!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef moussy het volgende:
Wij gaan straks met de fokker van het blinde hondje praten over het hoe en wat en ik ben best zenuwachtig
Nou met dit weer is lekker thuis zijn ook heerlijk!! Al is het een ander gevoel om een dagje vrij te zijn voor je werk dan wanneer je altijd thuis bent denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef Anitra het volgende:
Ik heb een boel opleidingen gedaan, maar waar ik het laatste mee gewerkt heb is verschillende opleidingen/cursus voor het werken n een gevangenis. Ik vond datecht super leuk werk, heb een boel afdelingen doorlopen en laatse functie was badmeester.
wat wil ik graag weer aan het werk
Ik ben nu al vanaf september 2003 thuis in de ziektewet en ben het behoorlijk zat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nou met dit weer is lekker thuis zijn ook heerlijk!! Al is het een ander gevoel om een dagje vrij te zijn voor je werk dan wanneer je altijd thuis bent denk ik.
Je woont in een flat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:26 schreef SeaOfLove het volgende:
*is jaloers op PM-girl...tuintje, parasolletje, laptop*
Toevallig in Eindhoven?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef Syrena het volgende:
En nu werk ik in een bibliotheek van een hogeschool (opleiding oa. SPH.MWD en CMV!) als administratief medewerker. Ik wil graag tutor worden binnen de school, of docent.
Ik wilde het niet 'jinxen' dus vandaar dat ik niks gezegd heb. Maar ja, ik had idd gisteren een gesprek bij een uitvaartcentrum. En het ging volgens mij hardstikke goed. Heel spannend nu dus. Ik heb geen ervaring of opleiding waar ze om vroegen maar mijn brief sprong eruit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef PM-girl het volgende:
Ik zit net even terug te lezen hier, BE had je solliciatie gisteren ofzo, omdat je een sjiek pak aanmoest?
Leuk zeg, wanneer hoor je meer? En hoe ben je er bij gekomen om daar te gaan werken? Altijd bijzonder!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde het niet 'jinxen' dus vandaar dat ik niks gezegd heb. Maar ja, ik had idd gisteren een gesprek bij een uitvaartcentrum.En het ging volgens mij hardstikke goed. Heel spannend nu dus. Ik had geen ervaring of opleiding waar ze om vroegen maar mijn brief sprong eruit.
Dat dus een beetje.quote:Het lijkt mij heel bijzonder en dankbaar om in deze periode de nabestaanden bij te kunnen staan om zo van het afscheid iets moois te kunnen maken dat past als juiste afsluiting van iemands leven, voor zowel de overledene als de nabestaanden.
Bijvoorbeeld om ervoor te kunnen zorgen dat de nabestaanden zich kunnen richten op de invulling van de uitvaart terwijl op de achtergrond de facilitaire en logistieke zaken geregeld zijn.
[...]
Zoals ik eerder in deze brief aangaf, lijkt mij het werk als uitvaartverzorger een zeer bijzondere baan, waarbij het doel moet zijn dit belangrijke moment voor de nabestaanden op een dusdanige wijze te laten verlopen dat zij met een goed gevoel terug kunnen kijken op het afscheid van hun dierbare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |