dat ben je zo kwijt hoor voor een broek bij de coolcatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:36 schreef Belana het volgende:
30 euro!!das niet normaal toch he voor kinderkleding
doet me aan iets van onlangs denken: toen luca terugkwam van zijn vader, zat er een trui in zijn koffer met een briefje: dit past roberto niet meer, misschien is het wat voor luca.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:44 schreef Rewimo het volgende:
Dat ging hier niet opIk heb nu een grote zak 110/116 staan met van alles en nog wat (liefhebbers?), want meneer zit inmiddels in 122/128
![]()
Tja, dat geeft me nog geen enkel idee natuurlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:33 schreef bixister het volgende:
oh belana, die mogen voor weinig weg hoor, zijn hele simpele zeeman-broekjes.
Oooh, die zijn gaaf, maar we gaan donderdag al weg en dat gaat vast niet goedkomen met de post. En ik heb net nog even geshopt bij H&M en Zaraquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:50 schreef bixister het volgende:
snoopy, zijn deze korte broeken misschien iets voor morris?(ik kan ze je vandaag nog toesturen
.
Ow wat erg BE want ik ken het gevoel zo goed helaas...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de nieuwsgierigen... ik heb de baan niet gekregen.![]()
En ja, daar kan ik echt om janken. Het leek allemaal zo gunstig en ik wil zooo graag weg waar ik nu zit.
Bix, ik heb wel interesse! Heb je ze al verkocht of nog niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:50 schreef bixister het volgende:
snoopy, zijn deze korte broeken misschien iets voor morris?(ik kan ze je vandaag nog toesturen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |