Jullie wonen ook onwijs leuk!!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:43 schreef Lois het volgende:
m@x ik ben stinkend jaloers! Wat wonen jullie leuk!!
Leuk zeg! Ik heb op de middelbare school altijd in het schoolkoor gezeten en mis dat zingen nog steeds. Maar ik ga in september weer een cursus theater doen, dat lijkt me ook weer lekker. (Dat heb ik het afgelopen jaar niet gedaan en erg gemist. Maar ik ga aanstaande zaterdag wel naar de voorstelling kijken die 'mijn' clubje gemaakt heeft.)quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Belana het volgende:
Maar ik ga wat anders doenIk ga vanaff september zingen in een popkoor
Ik wil al jaren weer gaan zingen(heb ik in het verleden ook gedaan) en nu heb ik de stap eindelijk gezet
heb ik ook wel gedaan, is ook leuk!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ik heb op de middelbare school altijd in het schoolkoor gezeten en mis dat zingen nog steeds. Maar ik ga in september weer een cursus theater doen, dat lijkt me ook weer lekker. (Dat heb ik het afgelopen jaar niet gedaan en erg gemist. Maar ik ga aanstaande zaterdag wel naar de voorstelling kijken die 'mijn' clubje gemaakt heeft.)
Ik deed ook een cursus waarbij je niet naar een stuk/uitvoering toewerkt, maar allerlei improvisatieoefeningen doet. Ik durfde niet mee te doen toen ze een jaar gingen werken aan een uitvoeringquote:Op maandag 8 mei 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
Ik deed van dat theatersport, dat bestond toen net. ken je dat? Improviseren op commando. Ik ben niet zo van de toneelstukken geweest.
Ik ben benieuwd, we zijn er nog nooit geweest. We zitten aan het strand en het is er heerlijk warm.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Belana het volgende:
Snoopy.... Sardinie.... daar ga ik wel van kwijlen trouwens...
Dank je!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:35 schreef Tamea het volgende:
(..)
Mooi dekentje is het geworden cattie. Zijn alle vierkantjes van dezelfde stof, maar dan een deel een kwartslag gedraaid? Of zijn het twee verschillende kleuren?
Dat was ook net mijn probleem met mijn trouwjurk. Anders ligt hij maar in de kast stof te vangen... Nu heeft de omslagdoek in ieder geval een bestemming gevonden! Wat ik met de rest ga doen weet ik nog niet, ik kan het (nog?) niet over mijn hart verkrijgen om hem te verkopen ofzo..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Belana het volgende:
Mooi dekentje cattieEcht superleuk! Ik zit hier ook nog steeds met een (overigens prachtige) trouwjurk waarvan ik nog steeds niet weet of ik hem nou moet houden of verkopen oid
geen operatiequote:Op maandag 8 mei 2006 17:51 schreef mallemeid het volgende:
moussy, hoe is het met peet zijn voet eigenlijk? Wordt ie nog geopereerd?
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas loopt ook te klieren, als ik kook, dan kookt hij in zn speelkeuken. Net liep ik even weg, heeft ie al mn bouillionblokjes in een beker drinken gegooid
quote:
Pffft...dan heeft P. nog ff wat weekjes te gaan zegquote:Op maandag 8 mei 2006 18:19 schreef moussy het volgende:
[..]
geen operatiewel 10 tot 12 weken gips
Cas loopt ook te klieren, als ik kook, dan kookt hij in zn speelkeuken. Net liep ik even weg, heeft ie al mn bouillionblokjes in een beker drinken gegooid
euh neequote:Op maandag 8 mei 2006 20:26 schreef CarOnline het volgende:
Mel kan je ook caps maken? Ik kan het niet zien maar ben wel heel benieuwd!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |