Mijn wasmachine staat op 1 hoog, mijn droger op zolder en mijn waslijnen zijn ook op zolder en uiteraard in de tuin... Ik moet dus zowiezo met mijn was slepenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook geen wasmolen of drooglijn btw
en om iedere keer de was van zolder naar beneden te slepen zie ik ook niet zitten
wasmachine ook op zolder is geen optie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat op 1 hoog, mijn droger op zolder en mijn waslijnen zijn ook op zolder en uiteraard in de tuin... Ik moet dus zowiezo met mijn was slepen.
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten)quote:
je kan het ook naar buiten gooienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten).
Lukt het nu welquote:
wasmachine beneden dan geen optie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten).
Ik zit wél om geld, maar niet om werk verlegenquote:
Nee, want nu staat hij in de overloopkast en dus niet in de weg, dat zou 'ie beneden wel doenquote:
kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga hier echt geen tvp zetten hoor,
maar gewoon een inhoudelijk waardeloze post
zoals altijd
nou, dan moet je 'm misschien maar gewoon laten staan waar ie staatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want nu staat hij in de overloopkast en dus niet in de weg, dat zou 'ie beneden wel doen.
Ik denk dat dat idd het beste isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, dan moet je 'm misschien maar gewoon laten staan waar ie staat
het lijkt er wel opquote:
quote:
hier ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is warm hier...
Ja das echt kut kom ik is een keer bekenden tegen in de kroeg zit die partypooper al in de autoquote:
Okquote:
Herkenning, zo te zienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Ok![]()
* PrintScreen is nu echt weg.. zit echt te stuiteren van de slaap.
Jij zou er ook goed aan doen om een paar uurtjes slaap te pakken
Gewoontedierenquote:
Uhuh... Hoe doorzichtig kan je zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:42 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Herkenning, zo te zien![]()
Laat ik dan maar jouw goede voorbeeld volgen heHeb het idee dat ik "Ja, mama
" moet zeggen
![]()
Oude account heropenen was de overtreffende trap geweest, maar da's toch echt een no-goquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhuh... Hoe doorzichtig kan je zijn
Met ja mamma neem ik genoegen, nu zelf nog afhaken
duivennest bij je raam?quote:
daar was toch een tippelverbod?quote:
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef classpc het volgende:
Ben je op zo'n lanparty, ga je zitten FOK!ken
[afbeelding]
Dat is 1337, om te fokken op lanparty'squote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef classpc het volgende:
Ben je op zo'n lanparty, ga je zitten FOK!ken
[afbeelding]
Idd, nah dan douw ik wel een baguette in z'n mond.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
heel goed dat ik toch even bevestiging krijg. Voor het zelfde geld heeft die Fransoos je account overgenomen.
Was gezellig zeg vorige week zaterdag op de Damquote:
Moet ik ook eens gaan doen danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is 1337, om te fokken op lanparty's
Da's wel een goed idee ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, nah dan douw ik wel een baguette in z'n mond.![]()
Kun je dat niet via internet doen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:43 schreef Steve-O het volgende:
Helaasch moet ik zo weer gaan moet een nieuwe fiets halen
Iemand trouwens een idee hoelang dat aangeven van een gejatte fiets duurt
Dat kan je via internet doen. Maar je hoort er nooit meer wat van. Is bij mij ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:43 schreef Steve-O het volgende:
Helaasch moet ik zo weer gaan moet een nieuwe fiets halen
Iemand trouwens een idee hoelang dat aangeven van een gejatte fiets duurt
Nee terugvinden doen ze ook niet aan. meer een formaliteit voor de eventuele verzekering.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan je via internet doen. Maar je hoort er nooit meer wat van. Is bij mij ook niet gebeurd.Niks horen als in, ze vinden hem toch niet weer.
Als je je fiets verzekert hebt ja. Een 2ehands fiets verzekeren is niet te doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee terugvinden doen ze ook niet aan. meer een formaliteit voor de eventuele verzekering.
Dat klopt. Ik had een nieuwe, dus kreeg ik nog wat centen. Daarna nooit meer verzekerd omdat ik me opgelicht voelde omdat ik maar een paar tientjes kreeg onderhand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je je fiets verzekert hebt ja. Een 2ehands fiets verzekeren is niet te doen.
Sjowhiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en nu houden we op met 't gezwaai verdumme
wat voor een fiets wil jequote:
idd, sindsdien ben ik mijn verzekeringen aan het afbouwen. geen aanvullende zorgverzekering, geen overbodige dingen in mijn reisverzekering ect.ect..Scheelt me wat euro's per jaar die ik zelf wel spaar dan.quote:
niet veelquote:
die van een tientje kan je eigen fiets zijn trouwensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor een fiets wil je
tientje tot 300 euro denk ik
In Groningen doet de milieudienst elke maand een uitverkoop voor 25 euro per fiets. Ik heb die van mij via marktplaats bij een vrouwtje weg voor 45 euro.quote:
Heb ik ook, alleen het meest noodzakelijke.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
idd, sindsdien ben ik mijn verzekeringen aan het afbouwen. geen aanvullende zorgverzekering, geen overbodige dingen in mijn reisverzekering ect.ect..Scheelt me wat euro's per jaar die ik zelf wel spaar dan.
De Dela wilde me pasgeleden nog een 'stop-snel-in-de-grond' verzekering door mijn strot duwen. Ik ben al voldoende gedekt door mijn volksverzekering én aanvullende reisverzekering, dus een overlijdens-verzekering hóef ik nu gewoon niet. Dat was erg moelijk te begrijpen voor ze volgens mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen het meest noodzakelijke.
Dat had die van mij allemaal.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:03 schreef Steve-O het volgende:
zo goedkoop mogelijk maar moet wel normaal kunnen remmen enz
lampen zijn mischien ook handig
Ga iig ff naar de fietsenboer
Whehe wat een onzin.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De Dela wilde me pasgeleden nog een 'stop-snel-in-de-grond' verzekering door mijn strot duwen. Ik ben al voldoende gedekt door mijn volksverzekering én aanvullende reisverzekering, dus een overlijdens-verzekering hóef ik nu gewoon niet. Dat was erg moelijk te begrijpen voor ze volgens mij.![]()
Na iemands overlijden met een onwijze rekening blijven zitten is niet leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Whehe wat een onzin.Volgens mij heb ik dat ook niet.
![]()
Je bent nog meeverzekerdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
Klopt maar ik denk dat pa nog wel met een voorstel komt.
Qutiequote:
Dan is 'ie vast verzopen...quote:
Je zit er op.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft er iemand mijn rijbewijs gezien toevallig?
Dat moet haast wel.quote:
Ik dacht dat ik 'm verloren was. Hij zat altijd in mijn zak bij m'n internationale rijbewijs.quote:
nopequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
tjaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Dan nu maar even naar de Rabobank om een kopietje af te geven
doe datquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Dan nu maar even naar de Rabobank om een kopietje af te geven
Wat moet je dan ook met je internationale rijbewijs?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'm verloren was. Hij zat altijd in mijn zak bij m'n internationale rijbewijs.
Zonet vond ik 'm bij mijn boekjes van Canon en een stapeltje loonstrookjes. Nu vraag ik me toch echt af HOE dat ding dáár komt en hoeveel weken ik dan al zonder heb rondgereden.
Maar goed, hij's dus terecht *phew*
De boot al uit het vet gehaald?quote:
Trapkastquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Staat er al een zwembadje in de tuinquote:
daar zou het bij jou liggenquote:
Nee, m'n paspoort toch nietquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, m'n paspoort toch niet. Die ligt bij de aanvraagformulieren voor een nieuw paspoort in mijn fröbelkastje
. Is al sinds vorig jaar september verlopen
.
hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
hoi iedereen
sorry ben te lui iedereen apart te begroeten
Smorgensquote:
Met een verlopen paspoort dusquote:
why?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemiddag... Kan iemand de zon uitzetten???
Natuurlijk kan ik datquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
die heb ik altijd bij me, stel je voor dat ik ineens naar Indonesië rijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met je internationale rijbewijs?
VM!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat kan bij mij niet blijven liggen, voor ik het weet is er weer iets belangrijks verlopen..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, m'n paspoort toch niet. Die ligt bij de aanvraagformulieren voor een nieuw paspoort in mijn fröbelkastje
. Is al sinds vorig jaar september verlopen
.
Heb ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat![]()
ga het niet doen alleen![]()
Goedemorgen
QUquote:
Dan kan je je dus niet identificerenquote:
Poeppiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend??poeppie
Alleen maar met een verlopen paspoort dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je je dus niet identificeren
Ach, dan moeten ze lezen en dat lukt ze toch nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen maar met een verlopen paspoort dus.
Volgens mij is dat geen echt probleem, tenzij het een heel oud paspoort is met een niet-gelijkende foto of zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen maar met een verlopen paspoort dus.
Ja, stofzuigen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend?
Ja, ik ga dadelijk met een kennis een rondje rijden en onderweg af en toe een pilsje pakken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend?
Met de fiets dan toch wel hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, ik ga dadelijk met een kennis een rondje rijden en onderweg af en toe een pilsje pakken.
Fietsen, weet je hoe warm dat is? Op de brommer natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met de fiets dan toch wel he![]()
Maar is wel een goed plan ja
ik ga zometeen 't dorp in, ook goed planquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met de fiets dan toch wel he![]()
Maar is wel een goed plan ja
Indah.quote:
Doeiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben er weg van.. tot later vandaag
Ik kan hier gewoon geen antwoord op verzinnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef dolle_hond het volgende:
die kanaiken toch
zal wel fris zijn voor jouquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon geen antwoord op verzinnen.
Maar een goede middag.
Neu, het is behoorlijk warm hier.quote:
Dag en doei.quote:
gelukkigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:47 schreef D.Rose het volgende:
voor de duidelijkheid, ik was al ff uit bad
Inderdaad.quote:
op die manierquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ze gaan motoren wisselen, en da's niet goed voor mijn punten
bijne hetzelfde als mijn teamquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op die manier
ik weet niet eens meer welk team ik heb
ik heb geen oude buurjongens, ik bén de oude buurjongenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bezoekjes van een oude buurjongen zijn leuk
Jij bent gewoon een oude zeurbokquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb geen oude buurjongens, ik bén de oude buurjongen
heuuuuuuulemaal nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een oude zeurbok
dan zit ik niet goed dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bijne hetzelfde als mijn team
http://sport.fok.nl/f1/profiel/23107
zelfde geld ook voor jou hequote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een oude zeurbok
mij gewoon op mijn woord geloven is er niet bij?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar wel de meest voor de handliggende!
Nee, vandaag niet!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mij gewoon op mijn woord geloven is er niet bij?
dus ik moet me zo jong mogelijk voordoen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hangt helemaal van je eigen overtuigingskracht af!!!
ook goedemiddagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Dwangbuisje nodig??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
of zo oud....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus ik moet me zo jong mogelijk voordoen?
Schreeuw om aandacht??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
stelletje etters, waarom doen ze nou zoiets
'Vrouwen wildplassen óók' ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
stelletje etters, waarom doen ze nou zoiets
Beetje dingen toezenden waaruit ik boeken kan bestellenquote:
dat is wel weer zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk het, maar bij een vrouw weet je het nooit
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:02 schreef dolle_hond het volgende:Duitser wil vader 1000 kinderen worden!
Ranzigquote:
Die zal 'm dan niet met (wild)plassen verslijtenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:02 schreef dolle_hond het volgende:Duitser wil vader 1000 kinderen worden!
Maar verder gaat het wel goed met jequote:
Plassen is niet geil (maar ik zie niet in waarom het ranzig is omdat het vrouwen zijn).quote:
geil en ranzig zijn beiden even irrelevant bedoel ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar verder gaat het wel goed met je
ja hoorquote:
Aha...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geil en ranzig zijn beiden even irrelevant bedoel ik
Lekker... Ik ga voor koffie en een handvol biskwietjes (die overigens nogal stuivenquote:
ik wil alleen niet naar buiten, daar is het veel te warmquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker... Ik ga voor koffie en een handvol biskwietjes (die overigens nogal stuiven), heb die koffie er wel bij nodig om de boel weg te spoelen...
Hier waait het...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil alleen niet naar buiten, daar is het veel te warm
hier ook af en toequote:
hier nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelukzak![]()
Hier ist al helemaal overtrokken
Naar de Markt geweest? Of stratumseind?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de biertjes smaakten lekker vandaag. Veel gekeken verder vooral
Marktquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar de Markt geweest? Of stratumseind?
Ik ga aan de rosé zometeenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de biertjes smaakten lekker vandaag. Veel gekeken verder vooral
En nee, ik ben geen wijfquote:
Probleem is dat werkelijk waar alle typen vrouw zomers gekleed gaat en dat is af en toe neit best voor je netvliesquote:
Ach ik drink alleen maar coeberghquote:
Elk voordeel heb zn nadeelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Probleem is dat werkelijk waar alle typen vrouw zomers gekleed gaat en dat is af en toe neit best voor je netvlies
ja, sommigen zijn echt gevaarlijk voor je ogen, maar de meesten zijn prima te bekijken hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Probleem is dat werkelijk waar alle typen vrouw zomers gekleed gaat en dat is af en toe neit best voor je netvlies
Daar was vast een hoop moois te zienquote:
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ach ik drink alleen maar coebergh...
Best zielig dat er niemand genoeg van ze houd om te zeggen dat ze er niet uitzien in hetgeen ze uit de kast hebben getrokken...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zeker wetenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar was vast een hoop moois te zien
waarvan?quote:
tja, ik ken die mensen verder niet, dus ik voel me niet de aangewezen persoon er iets van te zeggen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Best zielig dat er niemand genoeg van ze houd om te zeggen dat ze er niet uitzien in hetgeen ze uit de kast hebben getrokken...![]()
quote:
Zou je er iets van zeggen als je ze wel zou kennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik ken die mensen verder niet, dus ik voel me niet de aangewezen persoon er iets van te zeggen.
laat ze maar zienquote:
Ik drink alleen bier en roséquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, ik heb t wel eens gehad... goed te drinken op zich
Toch houd ik t zelf liever bij bier![]()
Je bedoeld als de combinatie lichaam-kleding écht niet kan? Ja. Wel eens gedaan ook. Ik ben over het algemeen heel eerlijk, soms een flapuit, dus ik moet toch over het algemeen mezelf een beetje inhouden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou je er iets van zeggen als je ze wel zou kennen.
Dat bedoelde ik iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je bedoeld als de combinatie lichaam-kleding écht niet kan? Ja. Wel eens gedaan ook. Ik ben over het algemeen heel eerlijk, soms een flapuit, dus ik moet toch over het algemeen mezelf een beetje inhouden.![]()
quote:
ja, helaas wel, want er zijn echt mensen die voor zichzelf beschermd moeten worden, hoewel de meesten wél weten zich beschaafd te kleden trouwensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd. Ik denk dat er maar weinig (te weinig) mensen dat doen/durven...
Ik hou niet van die zoete troepquote:
Op welke planeet leef je als je denkt dat 90 kilo in een naveltruitje en een rokje dat nauwelijks verder reikt dan je schaamlippen sexy is (en een bakkes vol make-up, niet te vergeten)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, helaas wel, want er zijn echt mensen die voor zichzelf beschermd moeten worden, hoewel de meesten wél weten zich beschaafd te kleden trouwens![]()
Safari met colaquote:
Met sinaasappelsap? Van die combinatie heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Safari met cola. Drink dat altijd met sinaasappelsap (en krijg daar maagpijn van
).
leedvermaak?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Op welke planeet leef je als je denkt dat 90 kilo in een naveltruitje en een rokje dat nauwelijks verder reikt dan je schaamlippen sexy is (en een bakkes vol make-up, niet te vergeten). En waarom is er niemand die dat soort meiden weer even met beide benen op de grond zet
.
mên, leer drinkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Met sinaasappelsap? Van die combinatie heb ik nog nooit gehoord
Met cola is t goed te drinkenEn maagpijn krijg ik er iig niet van
![]()
Sorry ik kleed me al omquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Op welke planeet leef je als je denkt dat 90 kilo in een naveltruitje en een rokje dat nauwelijks verder reikt dan je schaamlippen sexy is (en een bakkes vol make-up, niet te vergeten). En waarom is er niemand die dat soort meiden weer even met beide benen op de grond zet
.
heb je zulke korte rokjes?quote:
dus ben je niet iemand die beschreven werd door Esquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee en weet je waarom niet omdat ik besef dat zulke dinegn mij niet staan
Nee was maar grapje hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus ben je niet iemand die beschreven werd door Es
Nee... Ik heb zelf rond de 110 gewogen, leedvermaak is het dus zeker niet... Ik word er droevig van als ik zoiets zie...quote:
zeg jij er dan iets van als je iemand ziet lopen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee... Ik heb zelf rond de 110 gewogen, leedvermaak is het dus zeker niet... Ik word er droevig van als ik zoiets zie...
dan gaan we niet meetenquote:Maar ik heb gerust ook wel het een en ander op te merken over de heren hoor, want daar is het soms ook droevig mee gesteld...
Tis net cassis maar dan met 20% alcohol .quote:
Met mij niet iigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee... Ik heb zelf rond de 110 gewogen, leedvermaak is het dus zeker niet... Ik word er droevig van als ik zoiets zie...
Maar ik heb gerust ook wel het een en ander op te merken over de heren hoor, want daar is het soms ook droevig mee gesteld...
tis 5 uur in de middag gastquote:
coebergh met martiniquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Tis net cassis maar dan met 20% alcohol .
Van bier ga ik gewoon over me nek van coebergh kan ik zo een fles op
Nee gewoon puurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |