Mijn wasmachine staat op 1 hoog, mijn droger op zolder en mijn waslijnen zijn ook op zolder en uiteraard in de tuin... Ik moet dus zowiezo met mijn was slepenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook geen wasmolen of drooglijn btw
en om iedere keer de was van zolder naar beneden te slepen zie ik ook niet zitten
wasmachine ook op zolder is geen optie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat op 1 hoog, mijn droger op zolder en mijn waslijnen zijn ook op zolder en uiteraard in de tuin... Ik moet dus zowiezo met mijn was slepen.
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten)quote:
je kan het ook naar buiten gooienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten).
Lukt het nu welquote:
wasmachine beneden dan geen optie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten).
Ik zit wél om geld, maar niet om werk verlegenquote:
Nee, want nu staat hij in de overloopkast en dus niet in de weg, dat zou 'ie beneden wel doenquote:
kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga hier echt geen tvp zetten hoor,
maar gewoon een inhoudelijk waardeloze post
zoals altijd
nou, dan moet je 'm misschien maar gewoon laten staan waar ie staatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want nu staat hij in de overloopkast en dus niet in de weg, dat zou 'ie beneden wel doen.
Ik denk dat dat idd het beste isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, dan moet je 'm misschien maar gewoon laten staan waar ie staat
het lijkt er wel opquote:
quote:
hier ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is warm hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |