Zal mijn moeder eens vragen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:43 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik wil vanavond uit in Amsterdam, film kijken ofzo.
Maar mijn vrienden zijn op vakantie of kunnen niet.
Ik ben een man van 28, hou van films en toneel en shoarma eten, kan niet dansendrink wel, blow niet, ik heb veel gereisd en kan veel verhalen vertellen.
Ben op zoek naar een meisje/vrouw die ik mee uit mag nemen.
ik zal mijn nichtje van 9 vragen. Ze wil al een hele tijd Ice Age 2 zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:43 schreef brrrrrrt het volgende:
Ik wil vanavond uit in Amsterdam, film kijken ofzo.
Maar mijn vrienden zijn op vakantie of kunnen niet.
Ik ben een man van 28, hou van films en toneel en shoarma eten, kan niet dansendrink wel, blow niet, ik heb veel gereisd en kan veel verhalen vertellen.
Ben op zoek naar een meisje/vrouw die ik mee uit mag nemen.
Held.quote:
Inderdaad. Toneel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:55 schreef MUUS het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat dit niks wordt, brrrrrrt.
ghe, nee hoor, ik kan en heb een heleboel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:53 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Is het eten van Shaorma nu uitnodigend voor vrouwemensen? Ik ben een 0 en kan niks heb niks en wil niks, maar shoarma eten kan ik nog zelfs
Is voor het gemak, heb toch niks te verbergenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:57 schreef PsyCha het volgende:
is het zo erg dat jij je nr in je sig heb moeten zetten?
Ik heb een stalkerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef erwinrt het volgende:
kan wel iemand die altijd alleen uit gaat, en 9 van de 10 keer met een wijf hotel pakt.
Vorige week was ik met zo iemand uit (koninginnedag.)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef erwinrt het volgende:
kan wel iemand die altijd alleen uit gaat, en 9 van de 10 keer met een wijf hotel pakt.
Ja daag, ik ga niet uit in Nergenshuizen als ik in Amsterdam woon!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Als je een gratis bak bier naar Kapelle mee kan nemen.
Homoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
Vorige week was ik met zo iemand uit (koninginnedag.)
Met 2 mooie vrouwen en hij wilde er dan wel eentje aan mij geven.
Zij zag het ook wel zitten en zat aan me, kwam op schoot zitten, duwde steeds met haar borsten tegen me aan als ze iets tegen me zei, de uitnodiging was duidelijk
maar ik vond het niks, one night stands en uitjes met vreemden die in hotels aflopen, nee, daar zit ik niet op te wachten.
Nee, nar is het meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:57 schreef MUUS het volgende:
Held.
Hij zoekt een meisje/vrouw, geen walrus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:56 schreef Stretto het volgende:
Vraag Jennifuuuur eens ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |