Mijn wasmachine staat op 1 hoog, mijn droger op zolder en mijn waslijnen zijn ook op zolder en uiteraard in de tuin... Ik moet dus zowiezo met mijn was slepenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook geen wasmolen of drooglijn btw
en om iedere keer de was van zolder naar beneden te slepen zie ik ook niet zitten
wasmachine ook op zolder is geen optie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat op 1 hoog, mijn droger op zolder en mijn waslijnen zijn ook op zolder en uiteraard in de tuin... Ik moet dus zowiezo met mijn was slepen.
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten)quote:
je kan het ook naar buiten gooienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten).
Lukt het nu welquote:
wasmachine beneden dan geen optie?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik altijd 2 trappen af moeten met mijn was (ik droog het liefst mijn was buiten).
Ik zit wél om geld, maar niet om werk verlegenquote:
Nee, want nu staat hij in de overloopkast en dus niet in de weg, dat zou 'ie beneden wel doenquote:
kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga hier echt geen tvp zetten hoor,
maar gewoon een inhoudelijk waardeloze post
zoals altijd
nou, dan moet je 'm misschien maar gewoon laten staan waar ie staatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want nu staat hij in de overloopkast en dus niet in de weg, dat zou 'ie beneden wel doen.
Ik denk dat dat idd het beste isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, dan moet je 'm misschien maar gewoon laten staan waar ie staat
het lijkt er wel opquote:
quote:
hier ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is warm hier...
Ja das echt kut kom ik is een keer bekenden tegen in de kroeg zit die partypooper al in de autoquote:
Okquote:
Herkenning, zo te zienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Ok![]()
* PrintScreen is nu echt weg.. zit echt te stuiteren van de slaap.
Jij zou er ook goed aan doen om een paar uurtjes slaap te pakken
Gewoontedierenquote:
Uhuh... Hoe doorzichtig kan je zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:42 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Herkenning, zo te zien![]()
Laat ik dan maar jouw goede voorbeeld volgen heHeb het idee dat ik "Ja, mama
" moet zeggen
![]()
Oude account heropenen was de overtreffende trap geweest, maar da's toch echt een no-goquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhuh... Hoe doorzichtig kan je zijn
Met ja mamma neem ik genoegen, nu zelf nog afhaken
duivennest bij je raam?quote:
daar was toch een tippelverbod?quote:
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef classpc het volgende:
Ben je op zo'n lanparty, ga je zitten FOK!ken
[afbeelding]
Dat is 1337, om te fokken op lanparty'squote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef classpc het volgende:
Ben je op zo'n lanparty, ga je zitten FOK!ken
[afbeelding]
Idd, nah dan douw ik wel een baguette in z'n mond.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
heel goed dat ik toch even bevestiging krijg. Voor het zelfde geld heeft die Fransoos je account overgenomen.
Was gezellig zeg vorige week zaterdag op de Damquote:
Moet ik ook eens gaan doen danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is 1337, om te fokken op lanparty's
Da's wel een goed idee ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, nah dan douw ik wel een baguette in z'n mond.![]()
Kun je dat niet via internet doen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:43 schreef Steve-O het volgende:
Helaasch moet ik zo weer gaan moet een nieuwe fiets halen
Iemand trouwens een idee hoelang dat aangeven van een gejatte fiets duurt
Dat kan je via internet doen. Maar je hoort er nooit meer wat van. Is bij mij ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:43 schreef Steve-O het volgende:
Helaasch moet ik zo weer gaan moet een nieuwe fiets halen
Iemand trouwens een idee hoelang dat aangeven van een gejatte fiets duurt
Nee terugvinden doen ze ook niet aan. meer een formaliteit voor de eventuele verzekering.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan je via internet doen. Maar je hoort er nooit meer wat van. Is bij mij ook niet gebeurd.Niks horen als in, ze vinden hem toch niet weer.
Als je je fiets verzekert hebt ja. Een 2ehands fiets verzekeren is niet te doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee terugvinden doen ze ook niet aan. meer een formaliteit voor de eventuele verzekering.
Dat klopt. Ik had een nieuwe, dus kreeg ik nog wat centen. Daarna nooit meer verzekerd omdat ik me opgelicht voelde omdat ik maar een paar tientjes kreeg onderhand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je je fiets verzekert hebt ja. Een 2ehands fiets verzekeren is niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |