Dat is 1337, om te fokken op lanparty'squote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef classpc het volgende:
Ben je op zo'n lanparty, ga je zitten FOK!ken
[afbeelding]
Idd, nah dan douw ik wel een baguette in z'n mond.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
heel goed dat ik toch even bevestiging krijg. Voor het zelfde geld heeft die Fransoos je account overgenomen.
Was gezellig zeg vorige week zaterdag op de Damquote:
Moet ik ook eens gaan doen danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is 1337, om te fokken op lanparty's
Da's wel een goed idee ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, nah dan douw ik wel een baguette in z'n mond.![]()
Kun je dat niet via internet doen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:43 schreef Steve-O het volgende:
Helaasch moet ik zo weer gaan moet een nieuwe fiets halen
Iemand trouwens een idee hoelang dat aangeven van een gejatte fiets duurt
Dat kan je via internet doen. Maar je hoort er nooit meer wat van. Is bij mij ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:43 schreef Steve-O het volgende:
Helaasch moet ik zo weer gaan moet een nieuwe fiets halen
Iemand trouwens een idee hoelang dat aangeven van een gejatte fiets duurt
Nee terugvinden doen ze ook niet aan. meer een formaliteit voor de eventuele verzekering.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan je via internet doen. Maar je hoort er nooit meer wat van. Is bij mij ook niet gebeurd.Niks horen als in, ze vinden hem toch niet weer.
Als je je fiets verzekert hebt ja. Een 2ehands fiets verzekeren is niet te doen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee terugvinden doen ze ook niet aan. meer een formaliteit voor de eventuele verzekering.
Dat klopt. Ik had een nieuwe, dus kreeg ik nog wat centen. Daarna nooit meer verzekerd omdat ik me opgelicht voelde omdat ik maar een paar tientjes kreeg onderhand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je je fiets verzekert hebt ja. Een 2ehands fiets verzekeren is niet te doen.
Sjowhiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en nu houden we op met 't gezwaai verdumme
wat voor een fiets wil jequote:
idd, sindsdien ben ik mijn verzekeringen aan het afbouwen. geen aanvullende zorgverzekering, geen overbodige dingen in mijn reisverzekering ect.ect..Scheelt me wat euro's per jaar die ik zelf wel spaar dan.quote:
niet veelquote:
die van een tientje kan je eigen fiets zijn trouwensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor een fiets wil je
tientje tot 300 euro denk ik
In Groningen doet de milieudienst elke maand een uitverkoop voor 25 euro per fiets. Ik heb die van mij via marktplaats bij een vrouwtje weg voor 45 euro.quote:
Heb ik ook, alleen het meest noodzakelijke.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
idd, sindsdien ben ik mijn verzekeringen aan het afbouwen. geen aanvullende zorgverzekering, geen overbodige dingen in mijn reisverzekering ect.ect..Scheelt me wat euro's per jaar die ik zelf wel spaar dan.
De Dela wilde me pasgeleden nog een 'stop-snel-in-de-grond' verzekering door mijn strot duwen. Ik ben al voldoende gedekt door mijn volksverzekering én aanvullende reisverzekering, dus een overlijdens-verzekering hóef ik nu gewoon niet. Dat was erg moelijk te begrijpen voor ze volgens mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen het meest noodzakelijke.
Dat had die van mij allemaal.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:03 schreef Steve-O het volgende:
zo goedkoop mogelijk maar moet wel normaal kunnen remmen enz
lampen zijn mischien ook handig
Ga iig ff naar de fietsenboer
Whehe wat een onzin.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De Dela wilde me pasgeleden nog een 'stop-snel-in-de-grond' verzekering door mijn strot duwen. Ik ben al voldoende gedekt door mijn volksverzekering én aanvullende reisverzekering, dus een overlijdens-verzekering hóef ik nu gewoon niet. Dat was erg moelijk te begrijpen voor ze volgens mij.![]()
Na iemands overlijden met een onwijze rekening blijven zitten is niet leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Whehe wat een onzin.Volgens mij heb ik dat ook niet.
![]()
Je bent nog meeverzekerdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
Klopt maar ik denk dat pa nog wel met een voorstel komt.
Qutiequote:
Dan is 'ie vast verzopen...quote:
Je zit er op.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft er iemand mijn rijbewijs gezien toevallig?
Dat moet haast wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |