Naar de Markt geweest? Of stratumseind?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de biertjes smaakten lekker vandaag. Veel gekeken verder vooral
Marktquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar de Markt geweest? Of stratumseind?
Ik ga aan de rosé zometeenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de biertjes smaakten lekker vandaag. Veel gekeken verder vooral
En nee, ik ben geen wijfquote:
Probleem is dat werkelijk waar alle typen vrouw zomers gekleed gaat en dat is af en toe neit best voor je netvliesquote:
Ach ik drink alleen maar coeberghquote:
Elk voordeel heb zn nadeelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Probleem is dat werkelijk waar alle typen vrouw zomers gekleed gaat en dat is af en toe neit best voor je netvlies
ja, sommigen zijn echt gevaarlijk voor je ogen, maar de meesten zijn prima te bekijken hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Probleem is dat werkelijk waar alle typen vrouw zomers gekleed gaat en dat is af en toe neit best voor je netvlies
Daar was vast een hoop moois te zienquote:
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ach ik drink alleen maar coebergh...
Best zielig dat er niemand genoeg van ze houd om te zeggen dat ze er niet uitzien in hetgeen ze uit de kast hebben getrokken...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zeker wetenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar was vast een hoop moois te zien
waarvan?quote:
tja, ik ken die mensen verder niet, dus ik voel me niet de aangewezen persoon er iets van te zeggen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Best zielig dat er niemand genoeg van ze houd om te zeggen dat ze er niet uitzien in hetgeen ze uit de kast hebben getrokken...![]()
quote:
Zou je er iets van zeggen als je ze wel zou kennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik ken die mensen verder niet, dus ik voel me niet de aangewezen persoon er iets van te zeggen.
laat ze maar zienquote:
Ik drink alleen bier en roséquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, ik heb t wel eens gehad... goed te drinken op zich
Toch houd ik t zelf liever bij bier![]()
Je bedoeld als de combinatie lichaam-kleding écht niet kan? Ja. Wel eens gedaan ook. Ik ben over het algemeen heel eerlijk, soms een flapuit, dus ik moet toch over het algemeen mezelf een beetje inhouden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou je er iets van zeggen als je ze wel zou kennen.
Dat bedoelde ik iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je bedoeld als de combinatie lichaam-kleding écht niet kan? Ja. Wel eens gedaan ook. Ik ben over het algemeen heel eerlijk, soms een flapuit, dus ik moet toch over het algemeen mezelf een beetje inhouden.![]()
quote:
ja, helaas wel, want er zijn echt mensen die voor zichzelf beschermd moeten worden, hoewel de meesten wél weten zich beschaafd te kleden trouwensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd. Ik denk dat er maar weinig (te weinig) mensen dat doen/durven...
Ik hou niet van die zoete troepquote:
Op welke planeet leef je als je denkt dat 90 kilo in een naveltruitje en een rokje dat nauwelijks verder reikt dan je schaamlippen sexy is (en een bakkes vol make-up, niet te vergeten)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, helaas wel, want er zijn echt mensen die voor zichzelf beschermd moeten worden, hoewel de meesten wél weten zich beschaafd te kleden trouwens![]()
Safari met colaquote:
Met sinaasappelsap? Van die combinatie heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Safari met cola. Drink dat altijd met sinaasappelsap (en krijg daar maagpijn van
).
leedvermaak?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Op welke planeet leef je als je denkt dat 90 kilo in een naveltruitje en een rokje dat nauwelijks verder reikt dan je schaamlippen sexy is (en een bakkes vol make-up, niet te vergeten). En waarom is er niemand die dat soort meiden weer even met beide benen op de grond zet
.
mên, leer drinkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Met sinaasappelsap? Van die combinatie heb ik nog nooit gehoord
Met cola is t goed te drinkenEn maagpijn krijg ik er iig niet van
![]()
Sorry ik kleed me al omquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Op welke planeet leef je als je denkt dat 90 kilo in een naveltruitje en een rokje dat nauwelijks verder reikt dan je schaamlippen sexy is (en een bakkes vol make-up, niet te vergeten). En waarom is er niemand die dat soort meiden weer even met beide benen op de grond zet
.
heb je zulke korte rokjes?quote:
dus ben je niet iemand die beschreven werd door Esquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee en weet je waarom niet omdat ik besef dat zulke dinegn mij niet staan
Nee was maar grapje hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus ben je niet iemand die beschreven werd door Es
Nee... Ik heb zelf rond de 110 gewogen, leedvermaak is het dus zeker niet... Ik word er droevig van als ik zoiets zie...quote:
zeg jij er dan iets van als je iemand ziet lopen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee... Ik heb zelf rond de 110 gewogen, leedvermaak is het dus zeker niet... Ik word er droevig van als ik zoiets zie...
dan gaan we niet meetenquote:Maar ik heb gerust ook wel het een en ander op te merken over de heren hoor, want daar is het soms ook droevig mee gesteld...
Tis net cassis maar dan met 20% alcohol .quote:
Met mij niet iigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee... Ik heb zelf rond de 110 gewogen, leedvermaak is het dus zeker niet... Ik word er droevig van als ik zoiets zie...
Maar ik heb gerust ook wel het een en ander op te merken over de heren hoor, want daar is het soms ook droevig mee gesteld...
tis 5 uur in de middag gastquote:
coebergh met martiniquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Tis net cassis maar dan met 20% alcohol .
Van bier ga ik gewoon over me nek van coebergh kan ik zo een fles op
Nee gewoon puurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |