is nou niemand dit met me eens? stelletje wijven!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:47 schreef marq het volgende:
dat bier net zo lekker is als gisteren
het bier van gisteren is niet zo lekker als vandaag, enkel bier van vandaag is lekker als die van vandaagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:47 schreef marq het volgende:
dat bier net zo lekker is als gisteren
Da's wel de ontdekking van de dag!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
Dat het topic "Wat heb jij vandaag ontdekt?" bestaat én ook nog eens aardig stormloopt.
Ben bang dat dat mijn eerstvolgende ontdekking wordt......quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:03 schreef Oosthoek het volgende:
Van drank krijg je hoofdpijn.
Ik ga morgen het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:05 schreef novojo het volgende:
[..]
Ben bang dat dat mijn eerstvolgende ontdekking wordt......![]()
Idd een leuke film en soundtrackquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:19 schreef EvilWasp het volgende:
De soundtrack van de film Garden State.
Heerlijke film ook btw.
Maar nog niet dat het forum een edit knop heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:30 schreef KhaZ het volgende:
Octavia, that is
Nu pas?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
Dat Lange Frans en Baas B kut zijn.
Welk bevrijdingsfestival?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:58 schreef Q. het volgende:
Ik ben traag van begrip. Ik heb ze 10 minuten geleden live gezien. Het was kut.
Loop nou niet zo cool te doen omdat je bier drinkt... bijna heel fok drinkt bier en ik ook ja...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef marq het volgende:
[..]
is nou niemand dit met me eens? stelletje wijven!
nog geen last van gehad, explain?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef thedude0 het volgende:
dat torrents kutter zijn dan ik me ooit heb kunnen voorstellen
Torrents zijn zwaar chill.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef thedude0 het volgende:
dat torrents kutter zijn dan ik me ooit heb kunnen voorstellen
Zeker ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef marq het volgende:
[..]
is nou niemand dit met me eens? stelletje wijven!
Ik heb vandaag ontdekt dat jou mams slecht pijptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:39 schreef Boozeman het volgende:
Ik heb 2 dingen ontdekt vandaag:
* Het nieuwe Peppers Album is Top !!
* Dit forum zuigt !
Hier net zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:51 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb ontdekt dat het knap vervelend is om ziek te zijn met dit weer.
Maar iemand behandelen als de president van Amerika? Ik zou die vent nou niet echt bepaald goed behandelen volgens mij! (hoewel ik verder best aardig ben)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
... en dit en dat en dat (en je hebt gelijk)....
Heb nog iets belangrijks gemerkt. Is ook geldig op fok!. Niet opfokken, de andere kant lief benaderen mocht de andere kant irritant doen. De andere kant helemaal in de watten leggen en behandelen als de President van Amerika of de koningin
Een toekomstig nieuwe president dan maarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef novojo het volgende:
[..]
Maar iemand behandelen als de president van Amerika? Ik zou die vent nou niet echt bepaald goed behandelen volgens mij! (hoewel ik verder best aardig ben)
Verder heb je helemaal gelijk!(en ik zit weer mis, want zou me wijselijk stil houden....)
En nu toch maar eens (na zo'n 2 liter van 'tzelfde) de frituurpan aan moet zetten voor een caloriebommetje! En de pan daarna ook meteen uit moet zetten om alle nare eventuele gevolgen te voorkomen. (en in de keuken zijnde het niet kan laten nog eentje vol te schenken)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:57 schreef novojo het volgende:
Dat ik na een liter beerenburg-cola en nog niets gegeten te hebben ook geen zin in eten meer heb.
Je bent een yeti?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:01 schreef dikkedoelie het volgende:
Dat ik een 7cm lange beenhaar heb.
Hoe heb je dat in hemelsnaam zover kunnen laten komen.....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:01 schreef dikkedoelie het volgende:
Dat ik een 7cm lange beenhaar heb.
Ik ontdekte hem vandaag pas, nadat ik voor het eerst in jaren weer een korte box aanhadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef novojo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in hemelsnaam zover kunnen laten komen.....
Jazeker wel mijn waarde relneger, maar op m'n werk ben ik standaard uitgelogd, en vul ik user + pw in bij 't ingeven van een bericht. Als je daarna dan wilt editen, kan dat niet, dan moetje eerst weer naar index gaan en inloggen.. dan is een nieuw berichtje sneller.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar nog niet dat het forum een edit knop heeft
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ik ontdekte hem vandaag pas, nadat ik voor het eerst in jaren weer een korte box aanhad.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:14 schreef harteloos het volgende:
Dat is geen haar dat is je pik
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:13 schreef novojo het volgende:
[..]
En durf je die dan morgen wel weer aan te doen? Ben benieuwd hoeveel groei er nog in zit!
Die is goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zojuist gelezen dat Brinta (je weet wel: de pap) een samentrekking is van Breakfast Instant Tarwe. Nooit geweten.
Ik heb ontdekt dat dat zelfs door de stof van een shirt met lange mouwen heen kanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:28 schreef Simmertje het volgende:
Dat verbranden in de zon weer mogelijk is
Hehe klopt, voelde het vandaag ook gewoon door mijn shirt heen branden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat dat zelfs door de stof van een shirt met lange mouwen heen kan
ik heb ontdekt dat iedereen dat een heel prettige gedachte vindtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat ik over precies 2 maanden in het vliegtuig naar Indonesië zit en voorlopig niet meer terug kom.
Dat moet je ook met een scheermes doen, niet met een kapmes.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 06:04 schreef Del_Toro het volgende:
scheer je ook je haar op je ballen af? vraag me af hoe? vrees altijd om ze af te snijden![]()
![]()
Niks kapmes.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 06:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat moet je ook met een scheermes doen, niet met een kapmes.
picsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:48 schreef wolferl het volgende:
Dat mijn buurmeisje een lekker geil figuur heeft.![]()
O ze was vandaag in de tuin aant zonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij bedoelt QuickQuote, da's wat anders.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:16 schreef Del_Toro het volgende:
[afbeelding]
dit bedoel je? bestaat toch al langer?
WAUW!!!!!!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:44 schreef Simpson_Jr het volgende:
Ik heb vanochtend ontdekt
dat ik in bed lag
Nu pas?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Denzel Washington echt een prima acteur is
wat is dat dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij bedoelt QuickQuote, da's wat anders.
Je avatar zegt 57quote:Op zondag 7 mei 2006 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat het nog 58 dagen is voordat ik uit Nederland vertrek.
Wat is het dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij bedoelt QuickQuote, da's wat anders.
Dat je daar nu pas achterkomt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef Djep het volgende:
Daar waar ik dagelijks tegen aan loop: je doet t allemaal alleen
Moet je werken vandaag?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:38 schreef troma78 het volgende:
Dat 3 uur slapen te weinig is om normaal te functioneren op het werk![]()
Jup, helaas doen ze niks aan hemelvaart hier in Ierlandquote:
Ik heb geen idee, maar de controller is bril-jant. Zo kan ik sturen hoe ik altijd al wilde sturen met spelletjes als mariokartquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:50 schreef thedude0 het volgende:
dat de ps3 een waardeloze en veel te dure kut console is
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:39 schreef MaLo het volgende:
Dat ik in plaats van de vuilniszak met oude afgedankte kleren, de zak met mijn goede, alvast klaar voor de verhuizing in een tas gepakte winterkleding naar Dorkas heb gebracht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:39 schreef MaLo het volgende:
Dat ik in plaats van de vuilniszak met oude afgedankte kleren, de zak met mijn goede, alvast klaar voor de verhuizing in een tas gepakte winterkleding naar Dorkas heb gebracht![]()
![]()
En dat heb je vandaag pas ontdekt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:49 schreef thedude0 het volgende:
dat lost een hippe serie is
Kom je daar nu pas achter???quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef JoPiDo het volgende:
dat vrouwen om niets heel ingewikkeld kunnen doen, en dat een relatie nodeloos ingewikkeld maakt
Je kan ook van collega,s heerlijk suddervlees maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:00 schreef Rio het volgende:
Dat mijn collega heerlijk suddervlees maakt!
En dat heb je vandaag ontdekt? Ontdekt als in 'in de praktijk getest'?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Je kan ook van collega,s heerlijk suddervlees maken.![]()
![]()
Nog niet, maar ik kan wel een paar mensen noemen die ik op de bbq zou willen flikkeren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Rio het volgende:
[..]
En dat heb je vandaag ontdekt? Ontdekt als in 'in de praktijk getest'?
Moet je hier even langs gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef Benniben19 het volgende:
niet dat ik wat tegen negers heb
Schaam je, zelfs ik wist dat en dat wil wat zeggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:36 schreef miki het volgende:
Niet vandaag, maar wel pas geleden...dat Hawaii een staat is van Amerika![]()
Dat ik mijn belasting teruggave nog niet heb gekregenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Geerd het volgende:
Dat ik mijn belasting teruggave heb gekregen
Idem dito en dat dit niet positief voor de bankrekening is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat ik mijn belasting teruggave nog niet heb gekregen![]()
Shit,ik dacht dat het Piet Hein was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:57 schreef mini-lellan het volgende:
dat het usericon van Cheqy Michiel de Ruyter is...
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:20 schreef Ciscus het volgende:
dat je niet altijd Geert schrijft, maar soms klaarblijkelijk ook Geerd. En wie de naam Geerd niet eert, is Geert niet weerd.
Geen zon hier though
quote:
Dat mijn vakantiegeld alweer op isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:28 schreef wdn het volgende:
Dat mijn vakantiegeld meer is geworden dan vooraf berekend![]()
proberenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:33 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Olijf/zonnebloemolie heet laten worden in de pan, komkommertjes erin en dan kruiden met de kruidjesdie jij lekker vindt en klaar
![]()
Je kunt er ook stukjes feta bij doen![]()
Wijsneus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
nee das deze: http://www.ru.nl/ahc/vg/html/images/im000287_1.jpg
rustig maar je bent niet de enige, mijn ps2 doet het al tijden niet meer zoals het moet, vaak 10 minuten wachten tot spellen opstarten etc..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:40 schreef cheqy het volgende:
Net ontdekt dat mijn PS2 het niet meer doet zoals het moet.![]()
Ik ga een scheermesje zoeken en krassen.![]()
Hij gaat wel aan maar ik krijg alleen maar raar beeld, ik heb er alles al aan gedaan maar helemaal geen verandering.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
rustig maar je bent niet de enige, mijn ps2 doet het al tijden niet meer zoals het moet, vaak 10 minuten wachten tot spellen opstarten etc..
ga je kabels na, beeld licht meestal aan de connectie tussen tv en playstation..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij gaat wel aan maar ik krijg alleen maar raar beeld, ik heb er alles al aan gedaan maar helemaal geen verandering.
En de scheermesjes zijn ook al op.![]()
And again...quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:52 schreef Black-Death het volgende:
Dat mannen vrouwen nooit zullen snappen
Niet echt geleerd, maar opnieuw zien worden bewezen zeg maar
quote:
quote:Paus herinnert aan betekenis van Pinksteren
ROME - Paus Benedictus XVI heeft zondag voor tienduizenden gelovigen op het Sint-Pietersplein stilgestaan bij de betekenis en de traditie van Pinksteren. „De Heilige Geest maakt het voor de harten mogelijk om de taal van een ieder te begrijpen en is een brug van authentieke communicatie tussen hemel en aarde”, aldus de kerkvorst.
Volgens het Nieuwe Testament is met Pinksteren de Heilige Geest neergedaald naar de discipelen van Jezus. Die konden daarop alle talen verstaan en in alle talen prediken. Benedictus XVI sprak zich uit voor vrijheid en naastenliefde en tegen hoogmoed en egoïsme, die tot haat en geweld leiden.
Bron
Niet door ervaring hoop ik voor je.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:58 schreef Sebasser het volgende:
Dat meisjes ook zwanger kunnen worden.
kut is dat hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
dat ik geen bier kan drinken terwijl ik tiep
ja, moet ik steeds even pauzerenquote:
ik moet maar es zon pet hebben, met 2 houdertjes en slangetjes.quote:
met dit weer geen slecht idee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik moet maar es zon pet hebben, met 2 houdertjes en slangetjes.
ook datquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:39 schreef djenneke het volgende:
Dat ik nog net zo snel verbrand als altijd
Niks kut aan. 3 punten zijn 3 punten. Niet huilen.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:27 schreef mini-lellan het volgende:
Nederland 1-0 gewonnen heeft maar iegelijk een kut wedstrijd vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |