Loop nou niet zo cool te doen omdat je bier drinkt... bijna heel fok drinkt bier en ik ook ja...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef marq het volgende:
[..]
is nou niemand dit met me eens? stelletje wijven!
nog geen last van gehad, explain?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef thedude0 het volgende:
dat torrents kutter zijn dan ik me ooit heb kunnen voorstellen
Torrents zijn zwaar chill.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef thedude0 het volgende:
dat torrents kutter zijn dan ik me ooit heb kunnen voorstellen
Zeker ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef marq het volgende:
[..]
is nou niemand dit met me eens? stelletje wijven!
Ik heb vandaag ontdekt dat jou mams slecht pijptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:39 schreef Boozeman het volgende:
Ik heb 2 dingen ontdekt vandaag:
* Het nieuwe Peppers Album is Top !!
* Dit forum zuigt !
Hier net zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:51 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb ontdekt dat het knap vervelend is om ziek te zijn met dit weer.
Maar iemand behandelen als de president van Amerika? Ik zou die vent nou niet echt bepaald goed behandelen volgens mij! (hoewel ik verder best aardig ben)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
... en dit en dat en dat (en je hebt gelijk)....
Heb nog iets belangrijks gemerkt. Is ook geldig op fok!. Niet opfokken, de andere kant lief benaderen mocht de andere kant irritant doen. De andere kant helemaal in de watten leggen en behandelen als de President van Amerika of de koningin
Een toekomstig nieuwe president dan maarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef novojo het volgende:
[..]
Maar iemand behandelen als de president van Amerika? Ik zou die vent nou niet echt bepaald goed behandelen volgens mij! (hoewel ik verder best aardig ben)
Verder heb je helemaal gelijk!(en ik zit weer mis, want zou me wijselijk stil houden....)
En nu toch maar eens (na zo'n 2 liter van 'tzelfde) de frituurpan aan moet zetten voor een caloriebommetje! En de pan daarna ook meteen uit moet zetten om alle nare eventuele gevolgen te voorkomen. (en in de keuken zijnde het niet kan laten nog eentje vol te schenken)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:57 schreef novojo het volgende:
Dat ik na een liter beerenburg-cola en nog niets gegeten te hebben ook geen zin in eten meer heb.
Je bent een yeti?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:01 schreef dikkedoelie het volgende:
Dat ik een 7cm lange beenhaar heb.
Hoe heb je dat in hemelsnaam zover kunnen laten komen.....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:01 schreef dikkedoelie het volgende:
Dat ik een 7cm lange beenhaar heb.
Ik ontdekte hem vandaag pas, nadat ik voor het eerst in jaren weer een korte box aanhadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef novojo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in hemelsnaam zover kunnen laten komen.....
Jazeker wel mijn waarde relneger, maar op m'n werk ben ik standaard uitgelogd, en vul ik user + pw in bij 't ingeven van een bericht. Als je daarna dan wilt editen, kan dat niet, dan moetje eerst weer naar index gaan en inloggen.. dan is een nieuw berichtje sneller.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar nog niet dat het forum een edit knop heeft
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ik ontdekte hem vandaag pas, nadat ik voor het eerst in jaren weer een korte box aanhad.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:14 schreef harteloos het volgende:
Dat is geen haar dat is je pik
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:13 schreef novojo het volgende:
[..]
En durf je die dan morgen wel weer aan te doen? Ben benieuwd hoeveel groei er nog in zit!
Die is goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zojuist gelezen dat Brinta (je weet wel: de pap) een samentrekking is van Breakfast Instant Tarwe. Nooit geweten.
Ik heb ontdekt dat dat zelfs door de stof van een shirt met lange mouwen heen kanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:28 schreef Simmertje het volgende:
Dat verbranden in de zon weer mogelijk is
Hehe klopt, voelde het vandaag ook gewoon door mijn shirt heen branden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat dat zelfs door de stof van een shirt met lange mouwen heen kan
ik heb ontdekt dat iedereen dat een heel prettige gedachte vindtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat ik over precies 2 maanden in het vliegtuig naar Indonesië zit en voorlopig niet meer terug kom.
Dat moet je ook met een scheermes doen, niet met een kapmes.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 06:04 schreef Del_Toro het volgende:
scheer je ook je haar op je ballen af? vraag me af hoe? vrees altijd om ze af te snijden![]()
![]()
Niks kapmes.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 06:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat moet je ook met een scheermes doen, niet met een kapmes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |