Als dat de vario is ga ik nu opzoekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:48 schreef Webgangster het volgende:
[afbeelding]
LET OP: FOTO BLIJFT NIET VOOR ALTIJD DAAR STAAN !!!
Misschien kun je het beter laten doen door iemand die het helemaal weet. Is dan een karweitje van niks en dan weet je zeker dat het goed gebeurdquote:
Is ook een optie maar geen doe het liever zelf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter laten doen door iemand die het helemaal weet. Is dan een karweitje van niks en dan weet je zeker dat het goed gebeurd![]()
http://www.scooter-freaks(...)kkeringminarelli.phpquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:31 schreef Razorback het volgende:
[..]
Is ook een optie maar geen doe het liever zelf.
Ik heb net even de kap eraf gehaald:
Zilvere kap rechtsonder onder bij het wiel
[afbeelding]
Maar toen heb ik veel gezien en vast misschien ook wel iets dat op de vario lijkt. maar dat zat weer ergens aan vast waarvan ik dacht dat haal ik liever niet los.
Misschien iemand een goede uitleg van waar hij ongeveer zit?
Als ik ergens niet goed in ben (scooters bv.) dan ben ik juist voorzichtig omdat ik niet weet of het allemaal kan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:00 schreef junkiesietze het volgende:
als je er toch geen verstand van hebt zou ik helemaal niks doen aan je scooter... behalve er op rijden
want zo sloop je alleen maar dingen..
http://www.xs4all.nl/~jejf/blazen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu op de 60 (á 70 km met wind mee of van een helling afquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
jah dan krijg je zeker weten een boete. hij zit nu waarschijnlijk op de max... dus alles wat je daar overheen zit krijg je een boete voor...
ik denk dat je zonder varioring al op de 1.2KW zit bij een neos... das dus teveel.
en om je varioring eruit te halen heb je een zuigerstop nodig/varioblokkeersleutel
want je kan je vario er niet zomaar afdraaien omdat ie meedraait
jah dus als je de varioring eruit haalt ga je 75 ofzo.. (zonder wind mee/berg af)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 60 (á 70 km met wind mee of van een helling af)
Als iemand nog een site heeft om foto's te hosten en uitleg geeft want met imageshack kom ik niet ver igg kan ik de foto's posten.
Klinktquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah dus als je de varioring eruit haalt ga je 75 ofzo.. (zonder wind mee/berg af)
Kleine uitleg erbij:quote:
Dat is mij iets teveel gedoe, al die andere "zooi" ervoor die weg moet en na zoveel km moet ik alles weer terug plaatsen voor een controle van het lease bedrijf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:37 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Achter je Vsnaar zit je vario... en die bout die je dus eerst moet los krijgen... (die gouden) krijg je dus alleen los met een zuigerstop/varioblokkeersleutel.
tis niet zo moeilijk als het lijkt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:43 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dat is mij iets teveel gedoe, al die andere "zooi" ervoor die weg moet en na zoveel km moet ik alles weer terug plaatsen voor een controle van het lease bedrijf.
Wat is de rest van je setup? En drukveer van welk merk? De kleuren en sterktes willen onderling tussen de merken nog wel een verschillen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:59 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb hier een afstel probleem.
Heb de lichte drukveer, 5,5 gram rollen en de zwaarste trekveertjes voor me scooter, maar hij wilt gewoon niet lekker rijden en heeft bij volgas optrekken overtoeren. Hij pakt te snel waardoor hij geen vermogen heeft meer.
Iemand een oplossing voor de beste drukveer/trekveer en rolletjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |