Nee hoor, die had ik nog niet geplaatst.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:50 schreef Jip het volgende:
lijkt me een goed plan![]()
alleen een beetje zielig voor AE(ze had net een topic ge-opent)
![]()
Niks aan de hand hoor, ik zat te wachten tot jij um opende, maar toen ik niks zag verschijnen, ging ik maar wat typen, zonder enige inspiratie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja? Had ze er net één geopend? Die heb ik dan gemist. Oh, en A-E, sorry dat ik dit topic opende terwijl jij (ALWEER!) de laatste post had.
ehhhm, owjaquote:
quote:
* Jip zoekt zweep om AE maar snel de tuin in te sturen voor er nooit meer iets van komtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niks aan de hand hoor, ik zat te wachten tot jij um opende, maar toen ik niks zag verschijnen, ging ik maar wat typen, zonder enige inspiratie.
En toen zag ik dat jij er al een geopend had en heb ik mijn inspiratieloze tobe-topic middels het kruisje weggeklikt.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wachtte expres nog even, omdat ik dacht van: 'Hm, misschien opent A-E er nog wel één, maar toen de minuten voorbij gingen nam ik het heft toch maar in eigen hand..
Jeutje, wie voedt wie nou op in jullie huishoudenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:57 schreef Jip het volgende:
[..]
* Jip zoekt zweep om AE maar snel de tuin in te sturen voor er nooit meer iets van komt
Pas maar op, je bent dan wel groter dan ik, maar ik ben nog altijd sterker dan jou.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:57 schreef Jip het volgende:
[..]
* Jip zoekt zweep om AE maar snel de tuin in te sturen voor er nooit meer iets van komt
nou ja, wat noem jij opvoeden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeutje, wie voedt wie nou op in jullie huishouden![]()
?
Het wisselt zo af en aan....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeutje, wie voedt wie nou op in jullie huishouden![]()
?
nou zeg, ik had bijna mijn moeder in de tuin gekregen!!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Dag Jip! We hadden het laatst nog over jou!
Ja, natuurlijk. Ik wil niemand achterstellen.quote:
Dat jij waarschijnlijk niet te porren was om je eigen schoolboeken te gaan kaften, als je straks naar de brugklas gaat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:05 schreef Jip het volgende:
[..]
nou zeg, ik had bijna mijn moeder in de tuin gekregen!!!!
wat zaten jullie dan over mij te roddelen???
hallo![]()
![]()
Je moeder heeft het nog wel eens over je. Maal niets dan lof, dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:05 schreef Jip het volgende:
[..]
nou zeg, ik had bijna mijn moeder in de tuin gekregen!!!!
wat zaten jullie dan over mij te roddelen???
hallo![]()
![]()
voorlopig nog eerst het verwachte briefje krijgen waarop staat dat ik aangenomen benquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat jij waarschijnlijk niet te porren was om je eigen schoolboeken te gaan kaften, als je straks naar de brugklas gaat.
Ja. Erg vervelend.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Kennen jullie dat, de hele dag wachten op een pakje dat maar niet komt?![]()
probeer je haar nu van een zweepslag te besparenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moeder heeft het nog wel eens over je. Maal niets dan lof, dus maak je geen zorgen.
We horen (en merken) dat je zo pienter bent, dus dat zal wel lukken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:09 schreef Jip het volgende:
[..]
voorlopig nog eerst het verwachte briefje krijgen waarop staat dat ik aangenomen ben
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:11 schreef Jip het volgende:
[..]
probeer je haar nu van een zweepslag te besparen![]()
maar ik ga nu even een kopje koffie voor mamsie zetten wil ik zelf geen zweepslag krijgenquote:
Dag Jip! Kom nog eens vaker langs!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:16 schreef Jip het volgende:
[..]
maar ik ga nu even een kopje koffie voor mamsie zetten wil ik zelf geen zweepslag krijgenen daarna gaan we aan de tuin werken
dus dag allemaalveel plezier en wens DO2 nog een bruin kleurtje toe namens mij :
![]()
Doe ik! (waneer ik is tijd heb, computerspelletjes kosten zo veel tijdquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
Bij deze, D-o-2.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:16 schreef Jip het volgende:
[..]
dus dag allemaalveel plezier en wens DO2 nog een bruin kleurtje toe namens mij :
![]()
Ik heb er bewondering voor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Poehheeh... het lijkt niet echt op te schieten met de tuin.
Al het eerder schaars aanwezige tuingereedschap bleek ineens foetsie te zijn, zelfs een simpele doch broodnodige bezem ontbreekt.
Heb ik om te beginnen maar de grootste kroppen onkruid met een oud afgebroken keukenmes (bij gebrek aan tuingereedschap dus...) zien weg te steken.
Jip was ondertussen allang afgehaakt natuurlijk, niet aanwezig tuingereedschap is de ideale smoes om niet te hoeven helpen en bovendien is WoW veel leuker.
Mijn resultaat na al dat steken, zweten en ploeteren is.... niet direct zichtbaar.![]()
Maar, positief als immer, het begin is gemaakt.
Dat zou je vast niet meer zeggen wanneer je mijn wildernis tuin en zwijnestal huis(houden) zou zien...quote:
Vertrouw mij, ik ben heel wat gewend. En er is niks beters dan een huis/tuin waarin je ziet dat er geleefd wordt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou je vast niet meer zeggen wanneer je mijn wildernis tuin en zwijnestal huis(houden) zou zien...
Ik wil toch wel graag dat mijn tuin leeft, Erik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vertrouw mij, ik ben heel wat gewend. En er is niks beters dan een huis/tuin waarin je ziet dat er geleefd wordt.
(Op het moment dat je ziet dát het leeft is het wel iets te veel van het goede)
Ja, dat gedeelte ging meer over het huis zelf, dus vaatdoekjes die gaan lopen en dergelijken. Slordig geformuleerd dit keerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil toch wel graag dat mijn tuin leeft, Erik.
Behalve wij en onze 2 katten leeft er bij mijn weten verder niets in dit huis.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vertrouw mij, ik ben heel wat gewend. En er is niks beters dan een huis/tuin waarin je ziet dat er geleefd wordt.
(Op het moment dat je ziet dát het leeft is het wel iets te veel van het goede)
Ik noem het gezelligheidquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Behalve wij en onze 2 katten leeft er bij mijn weten verder niets in dit huis.
Stof/pluizen/kattehaar ligt het huis wel vol mee... ik heb nog steeds niet opgeruimd nadat de keuken is verbouwd alweer zo'n maandje geleden.
Zo staat de kamer nog steeds voor de helft gevuld met allerlei keukenzooi die uitgezocht en/of weggeooid moet worden.
Noem het luiheid, noem het laksheid, that's me.
Homoseksualiteit maak je niet, dat is er gewoonquote:
Net als je kan zeggen 'wil je nog een glas' en je bedoelt 'wil je nog een glas met drinken erin', kun je ook zeggen dat je ergens een pot van hebt opgehangen, waarmee je dan bedoelt 'ik heb net een pot met deze planten erin opgehangen.'.quote:
Alweer?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem het gezelligheid.
Maar ik ga eten, de barbecue staat weer klaar.
Stel je er niet te veel van voor, hoor. Overal groeit klimop (zowel bodem als muren), er bloeit nu nog wat speenkruid en het lieve-vrouwen-bedstro begint net (bodembedekkers waar je ook nooit iets aan hoeft te doen) en er zijn een paar schaarse vaste planten die hardnekkig het gebrek aan zorg overleven (eerder genoemde gebroken hartje bijv., en een franse geranium).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een kleurrijke tuin.
Dat klinkt toch heel wat beter dan mijn tuin.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor, hoor. Overal groeit klimop (zowel bodem als muren), er bloeit nu nog wat speenkruid en het lieve-vrouwen-bedstro begint net (bodembedekkers waar je ook nooit iets aan hoeft te doen) en er zijn een paar schaarse vaste planten die hardnekkig het gebrek aan zorg overleven (eerder genoemde gebroken hartje bijv., en een franse geranium).
Ik moet ook nog steeds het onkruid tussen de tegels weghalen.
Lekker op het terras gezeten in de stad.quote:
En dat in de volle zon?! Jaaa, dan wil het wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Te veel niet, maar een paar glazen rosé heb ik wel op.
Het regent hier pijpenstelen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat in de volle zon?! Jaaa, dan wil het wel.![]()
Het draaierig zijn, pijpenstelen regenen vind ik maar niks. Tenzij het echt heel heet is, dan is een verkoelende stortbui wel lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen onplezierige ervaring, vind ik dat.
Het regent in de buurt van Eindhoven. Da's toch 'your neck of the woods'?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het draaierig zijn, pijpenstelen regenen vind ik maar niks. Tenzij het echt heel heet is, dan is een verkoelende stortbui wel lekker.
quote:
Marjon de Hond zei dat het onweersbuien waren waar nauwelijks beweging in zat, dus wie weet blijf je toch verschoond.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
? Echt? Dat wist ik niet. En dan krijg ik zeker straks ook regen
.
Vertrouw maar op Marjon.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar hoop ik dan maar op.
ShowChat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
In wat?
Erik komt er soms.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie anders geen Lienekien of Erik of AE of AR of DM of LX daar.
Jawel, die d daar is tof.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die d hoort daar niet.
Ik heb last van over-productieve oorsmeerklieren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
Help me dan eens van mijn minderwaardigheidscomplex af.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb last van over-productieve oorsmeerklieren.
Oh jouw fetish?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
En cellulitis kan heel sexy zijn, natuurlijk,
Na een Fotosoep denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
En 'na' is na wat?
Ja, ik moet erg oppassen dat mijn bierbuikje geen bierbuik wordt, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
En ik heb ook nog een blaar van het lopen. Heb jij verder nog lichamelijke mankementjes?
Voor mijn part.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is het nu 'van mijn part' of 'voor mijn part'?
Daar ben ik nog steeds niet uit.
Lienekien?
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik moet erg oppassen dat mijn bierbuikje geen bierbuik wordt, bijvoorbeeld.
Oh, en ik heb een neus die niet te missen is.
Ja, dat brengt me gelijk op m'n derde mankement.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?![]()
Die kunnen beter ruiken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?![]()
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Voor mijn part' genereert i.i.g. de meeste hits op Google.
Ik keek naar 'Wie is de Mol?'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie anders geen Lienekien of Erik of AE of AR of DM of LX daar.
Levert toch wel een significant verschil op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!
'Groter dan' geeft ruim 2 miljoen hits.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!
Nee, jij gaat er natuurlijk gewoon op bezoek!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik niet, hoor.
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hitsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
'Groter dan' geeft ruim 2 miljoen hits.
'Groter als' niet eens 200 duizend.
Heb je 't wel tussen dubbele aanhalingstekens gezet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hits![]()
Zet je de boel wel tussen aanhalingstekens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hits![]()
Doe 't nog eens dan, en geef ons dan de link eens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ja!
Heb je hem wel geüpdatet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zover is het nog niet Lienekien.quote:
De "design" tuintafel staat er nog steeds.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik niet, hoor.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%27Groter+dan%27&btnG=Zoeken&meta=quote:
Yep.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef wyccie het volgende:
Oh laat maar. Ik gebruikte een apostrof in plaats van de aanhalingstekens.
Maar ik dacht het eerderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Ja, nu zijn jullie wéér te laat!
Want ik zei het al.
Ja, maar jou nemen we niet serieus, Bupa.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Want ik zei het al.
Ik deed het net als zij met enkele en kreeg toch een ander resultaat...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Want ik zei het al.
Ik krijg met enkele hetzelfde resultaat als wyccie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik deed het net als zij met enkele en kreeg toch een ander resultaat...
Wonen jullie er pas?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zover is het nog niet Lienekien.
De voortuin is al wel klaar... wat struiken/bomen gesnoeid, onkruid weggehaald en de stoep (parkeerplaats voor mijn auto) geveegd.
De achtertuin moet nóg een keer gemaaid en dan het overgebleven onkruid verwijderen... én nog een hoop zooi/grofvuil wat er nu staat moet nog weg.
Maar wellicht kan ik morgen wat foto's zien te maken.
Ook firefox?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik krijg met enkele hetzelfde resultaat als wyccie.
Haha!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De "design" tuintafel staat er nog steeds.
Ik haat onopgeloste raadsels!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Het is mij een raadsel.
Niét?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, maar jou nemen we niet serieus, Bupa.
Ik had 't niet gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niét?!
*waterige oogjes krijgt*
Oh...[afbeelding]
Hmm, ik weet genoeg.
Dag.
[afbeelding]
Ja, dat heb je jezelf aangedaan, hoor!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niét?!
*waterige oogjes krijgt*
Oh...[afbeelding]
Hmm, ik weet genoeg.
Dag.
[afbeelding]
Als je erover wilt praten...quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je erover wilt praten...
Ik heb de smaak te pakken en zou morgen naar de markt toe willen voor plantjes.
Zou het daar niet nét iets te klein voor zijn?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er een basketbalveldje van maken, AE.
Ik weet door schade en schande wel wat ik niet hoef te proberen, want: niet de hele dag zon en heul veul slakken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Elk jaar weer heb ik het voornemen om iets leuks van mijn tuin te maken.
En elk jaar weet ik weer opnieuw waarom het er niet van komt...het kost best veel geld als je eenmaal aan plantjes enzo begint.
Dat overkomt mij ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
... Maar alle plantjes die ik heb gaan dood. Zelfs een cactus.
Welnee, dat lukt best.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou het daar niet nét iets te klein voor zijn?
Vlijtige liesjes! (niet die met donkergroene, maar die met lichtgroene bladeren)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
Dan heb ik het een stuk simpeler. Ik heb geen tuin, wel een balkon. Maar alle plantjes die ik heb gaan dood. Zelfs een cactus.
Gelukkig ben ik niet de enige. Helaas ben ik ook nog eens te lui om de dode planten weg te gooien.quote:
Leven die ook als je ze een hele winter geen water geeft?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vlijtige liesjes! (niet die met donkergroene, maar die met lichtgroene bladeren)
Ik wíst dat je er iets van zou zeggen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat een bijzondere naam voor een plant.
Ze zijn eenjarig, dus in de herfst gooi je ze weg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leven die ook als je ze een hele winter geen water geeft?![]()
Ik vind die persoonlijk erg geweldig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
.
Beetje 'over the top', maar vooruit.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De meest ideale real-life situatie waarin de betekenis van deze smiley het beste uit de verf komt is een fragment van Praatjesmakers.
Daarin zitten 3 kinderen te praten met Jochem, waarbij het gesprek opeens gaat over de vraag of de kinderen later zelf kinderen willen.
Een meisje (met korte haren en een speelgoedzwaard) zegt dat ze later best wel een moeder wil worden.
Waarop een ander meisje antwoordt: "Dat kan toch niet? [afbeelding] Ze is toch een jongetje?!! [afbeelding]".
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ze zijn nog mooi, ook.
Heb jij misschien een idee van beplanting tegen een schutting, om minder inkijk en geluidsoverlast te hebben van buren?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet door schade en schande wel wat ik niet hoef te proberen, want: niet de hele dag zon en heul veul slakken.
Dus lavendel?![]()
Hosta's?![]()
Suzanne-met-de-mooie-ogen?![]()
Latyrus?![]()
Vlijtige liesjes?![]()
Geraniums?![]()
Je zal je kind maar zó noemen in plaats van Madelief, Roos of Margriet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, geluidsoverlast voorkomen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb jij misschien een idee van beplanting tegen een schutting, om minder inkijk en geluidsoverlast te hebben van buren?
Iets wat dus wel dicht groeit, maar niet meteen mijn gehele tuin in beslag neemt...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Typisch, eigenlijk; dat we precies hetzelfde plaatje hebben uitgekozen.
Sorry.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
Tjee, gaat het hier nou nog steeds over tuinen en plantjes?
Maar neem dan mini-coniferen, anders staat je balkon direct vol.quote:
Nee, niet voor mij, voor AE.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar neem dan mini-coniferen, anders staat je balkon direct vol.![]()
Klimop zat ik zelf ook aan te denken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, geluidsoverlast voorkomen...
Ik ben dus zelf nogal van de klimop (hedera), maar bruidssluier schijnt als een gek te groeien. Moet je 't alleen wel een beetje in toom houden zodat je buren er geen last van krijgen.
Coniferenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Coniferen? Wat is daarmee?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik had laatst een trampoline gekocht die ik gelijk weer terug kon brengen naar de winkel.Het ding coniferen. [afbeelding]
Ik had laatst een trampoline gekocht die ik gelijk weer terug kon brengen naar de winkel.Het ding coniferen. [afbeelding]
En dat je er dan wel om kunt lachen, maar ook blij bent dat je verder geen mensen kent die dat soort moppen vertellen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, da's zo'n mop die iedereen al kent, behalve wij.
Het is ook saai. Maar wij hadden dat vroeger als schutting. En dat werkt best goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind coniferen bijzonder saai, trouwens.
Haha! Ja! Precies!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat je er dan wel om kunt lachen, maar ook blij bent dat je verder geen mensen kent die dat soort moppen vertellen.
Maar ze worden zo hoog en zo breed. Pas je er zelf niet meer bij!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is ook saai. Maar wij hadden dat vroeger als schutting. En dat werkt best goed.
Je hebt wel verschillende soorten coniferen hè.
Ik vind de gele soorten wel mooi.
[afbeelding]
Hmz. Nee, ik zou er toch niet voor gaan, wyccie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is ook saai. Maar wij hadden dat vroeger als schutting. En dat werkt best goed.
Je hebt wel verschillende soorten coniferen hè.
Ik vind de gele soorten wel mooi.
[afbeelding]
Sven komt weer lekker binnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het maar een matige mop.
Ik verzon hem net ter plekke.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whahaha. Die is leuk!
(Of is ie al oud?)
Maar jij bent gewoon een oude relnicht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het maar een matige mop.
Ik was al binnen gekomen, maar jullie hadden me niet opgemerkt.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was al binnen gekomen, maar jullie hadden me niet opgemerkt. [afbeelding]
Aw shit, 21.56.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had niet geklopt!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet goedkomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb geen hoofdkussen. Dat is in orthopedisch opzicht misschien wel het beste.
Ik slaap ook op de grond, trouwens.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet goedkomen.
Ik heb sinds vandaag een. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel.Met mijn smiley.
Ik zei alleen niks.
Maar niks zeggen he.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag je, hoor, Sven.
In een opwelling.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En waarom heb je zo'n kussen aangeschaft, Lienekien?
Maar heb je veel moeite om in slaap te komen, of zo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een opwelling.![]()
En op aanraden van iemand.
Wel chronische slaapproblemen, ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Maar heb je veel moeite om in slaap te komen, of zo?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
Het was vandaag mijn eerste dag als vader, gisteren in het ziekenhuis telt niet.
Het leek eerder de eerste week!
Beiden thuisgekomen vandaag, moeder en dochter?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
Het was vandaag mijn eerste dag als vader, gisteren in het ziekenhuis telt niet.
Het leek eerder de eerste week!
Altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Is daar reden voor?
Of, enig idee wat daaraan ten grondslag ligt?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Mozart vind ik niks. Chopin en Beethoven daarentegen![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
Kijk, dit is pas een weblog, Bupatih: http://lxiv-.blogspot.com/
Niet dat kleutergebrabbel van jou!
Wow. Het echte leven begint nu pas!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef LXIV het volgende:
Het was me vandaag de dag wel, wyccie.
Moeder en kind ophalen,
aangifte doen,
slingers en beschuit met muisjes kopen
boodschappen doen
opruimen
koken
poepluier verschonen (eerste keer!) Ging goed.
et cetera et cetera
Ga je me nu analyseren?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hmz. Ok.
Denk je veel, als je probeert te slapen?
Wil je er iets over kwijt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef LXIV het volgende:
Het einde van de dag ging ff niet zo lekker, helaas.
Ah, daar wordt ze intelligent van.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef LXIV het volgende:
Ja, beiden nu thuis (en de moeder in slaap). Anne en ik luisteren Mozart.
Louter interesse, Lienekien.quote:
Ik denk niet dat je me na 37 jaar tot nieuwe inzichten zult kunnen brengen. No offence.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Louter interesse, Lienekien.
Maar ik besef heel goed dat ik voorzichtig moet zijn.
Wat begrijp je niet aan 'Louter interesse'?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me na 37 jaar tot nieuwe inzichten zult kunnen brengen. No offence.
Ja.quote:
Mijn vriendin werd ogenblikkelijk compleet hysterisch. Ze zag het kind al dood gaan en vond zichzelf schuldig. Ze is ook oververmoeid.quote:"Geef uw kind nooit af aan iemand met een koortslip. In het Engels wordt een koortslip ook wel "the kiss of death genoemd".
Zullen we 't maar lekker laten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'Louter interesse'?
Ik heb geen enkele intentie om je tot nieuwe inzichten te brengen.
Ik ben simpwelweg nieuwsgierig.
Ik zat even te denken, hè...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me na 37 jaar tot nieuwe inzichten zult kunnen brengen. No offence.
Ik vond 'wat snap je niet aan 'louter interesse'?' bepaald onvriendelijk overkomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben al over de streep, he?
Zie je nu hoe voorzichtig ik moet zijn?
Och èrm. Ja, pasgeboren ouders zijn natuurlijk ook extra beschermend en voorzichtig. Hou d'r maar goed in de gaten (zowel moeder als kind) en schroom niet om naar de dokter te gaan wanneer jullie dat nodig achten.quote:
Ja, jij denkt nog steeds dat ik onvriendelijk probeer te zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond 'wat snap je niet aan 'louter interesse'?' bepaald onvriendelijk overkomen.
DO2 is de naam.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:38 schreef Otherside het volgende:
Hallo, het is mij... vanuir da sjop. (mer mijn MDA)![]()
Weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Ik kan me de reactie en de paniek wel voorstellen, maar ik ben zelf geen moeder, dus kan moeilijk zeggen dat ik weet hoe het voelt.quote:
Wat kut zegquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:38 schreef Otherside het volgende:
Hallo, het is mij... vanuir da sjop. (mer mijn MDA)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |