Nee hoor, die had ik nog niet geplaatst.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:50 schreef Jip het volgende:
lijkt me een goed plan![]()
alleen een beetje zielig voor AE(ze had net een topic ge-opent)
![]()
Niks aan de hand hoor, ik zat te wachten tot jij um opende, maar toen ik niks zag verschijnen, ging ik maar wat typen, zonder enige inspiratie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja? Had ze er net één geopend? Die heb ik dan gemist. Oh, en A-E, sorry dat ik dit topic opende terwijl jij (ALWEER!) de laatste post had.
ehhhm, owjaquote:
quote:
* Jip zoekt zweep om AE maar snel de tuin in te sturen voor er nooit meer iets van komtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niks aan de hand hoor, ik zat te wachten tot jij um opende, maar toen ik niks zag verschijnen, ging ik maar wat typen, zonder enige inspiratie.
En toen zag ik dat jij er al een geopend had en heb ik mijn inspiratieloze tobe-topic middels het kruisje weggeklikt.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wachtte expres nog even, omdat ik dacht van: 'Hm, misschien opent A-E er nog wel één, maar toen de minuten voorbij gingen nam ik het heft toch maar in eigen hand..
Jeutje, wie voedt wie nou op in jullie huishoudenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:57 schreef Jip het volgende:
[..]
* Jip zoekt zweep om AE maar snel de tuin in te sturen voor er nooit meer iets van komt
Pas maar op, je bent dan wel groter dan ik, maar ik ben nog altijd sterker dan jou.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:57 schreef Jip het volgende:
[..]
* Jip zoekt zweep om AE maar snel de tuin in te sturen voor er nooit meer iets van komt
nou ja, wat noem jij opvoeden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeutje, wie voedt wie nou op in jullie huishouden![]()
?
Het wisselt zo af en aan....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeutje, wie voedt wie nou op in jullie huishouden![]()
?
nou zeg, ik had bijna mijn moeder in de tuin gekregen!!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Dag Jip! We hadden het laatst nog over jou!
Ja, natuurlijk. Ik wil niemand achterstellen.quote:
Dat jij waarschijnlijk niet te porren was om je eigen schoolboeken te gaan kaften, als je straks naar de brugklas gaat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:05 schreef Jip het volgende:
[..]
nou zeg, ik had bijna mijn moeder in de tuin gekregen!!!!
wat zaten jullie dan over mij te roddelen???
hallo![]()
![]()
Je moeder heeft het nog wel eens over je. Maal niets dan lof, dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:05 schreef Jip het volgende:
[..]
nou zeg, ik had bijna mijn moeder in de tuin gekregen!!!!
wat zaten jullie dan over mij te roddelen???
hallo![]()
![]()
voorlopig nog eerst het verwachte briefje krijgen waarop staat dat ik aangenomen benquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat jij waarschijnlijk niet te porren was om je eigen schoolboeken te gaan kaften, als je straks naar de brugklas gaat.
Ja. Erg vervelend.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Kennen jullie dat, de hele dag wachten op een pakje dat maar niet komt?![]()
probeer je haar nu van een zweepslag te besparenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moeder heeft het nog wel eens over je. Maal niets dan lof, dus maak je geen zorgen.
We horen (en merken) dat je zo pienter bent, dus dat zal wel lukken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:09 schreef Jip het volgende:
[..]
voorlopig nog eerst het verwachte briefje krijgen waarop staat dat ik aangenomen ben
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:11 schreef Jip het volgende:
[..]
probeer je haar nu van een zweepslag te besparen![]()
maar ik ga nu even een kopje koffie voor mamsie zetten wil ik zelf geen zweepslag krijgenquote:
Dag Jip! Kom nog eens vaker langs!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:16 schreef Jip het volgende:
[..]
maar ik ga nu even een kopje koffie voor mamsie zetten wil ik zelf geen zweepslag krijgenen daarna gaan we aan de tuin werken
dus dag allemaalveel plezier en wens DO2 nog een bruin kleurtje toe namens mij :
![]()
Doe ik! (waneer ik is tijd heb, computerspelletjes kosten zo veel tijdquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
Bij deze, D-o-2.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:16 schreef Jip het volgende:
[..]
dus dag allemaalveel plezier en wens DO2 nog een bruin kleurtje toe namens mij :
![]()
Ik heb er bewondering voor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Poehheeh... het lijkt niet echt op te schieten met de tuin.
Al het eerder schaars aanwezige tuingereedschap bleek ineens foetsie te zijn, zelfs een simpele doch broodnodige bezem ontbreekt.
Heb ik om te beginnen maar de grootste kroppen onkruid met een oud afgebroken keukenmes (bij gebrek aan tuingereedschap dus...) zien weg te steken.
Jip was ondertussen allang afgehaakt natuurlijk, niet aanwezig tuingereedschap is de ideale smoes om niet te hoeven helpen en bovendien is WoW veel leuker.
Mijn resultaat na al dat steken, zweten en ploeteren is.... niet direct zichtbaar.![]()
Maar, positief als immer, het begin is gemaakt.
Dat zou je vast niet meer zeggen wanneer je mijn wildernis tuin en zwijnestal huis(houden) zou zien...quote:
Vertrouw mij, ik ben heel wat gewend. En er is niks beters dan een huis/tuin waarin je ziet dat er geleefd wordt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou je vast niet meer zeggen wanneer je mijn wildernis tuin en zwijnestal huis(houden) zou zien...
Ik wil toch wel graag dat mijn tuin leeft, Erik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vertrouw mij, ik ben heel wat gewend. En er is niks beters dan een huis/tuin waarin je ziet dat er geleefd wordt.
(Op het moment dat je ziet dát het leeft is het wel iets te veel van het goede)
Ja, dat gedeelte ging meer over het huis zelf, dus vaatdoekjes die gaan lopen en dergelijken. Slordig geformuleerd dit keerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil toch wel graag dat mijn tuin leeft, Erik.
Behalve wij en onze 2 katten leeft er bij mijn weten verder niets in dit huis.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vertrouw mij, ik ben heel wat gewend. En er is niks beters dan een huis/tuin waarin je ziet dat er geleefd wordt.
(Op het moment dat je ziet dát het leeft is het wel iets te veel van het goede)
Ik noem het gezelligheidquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Behalve wij en onze 2 katten leeft er bij mijn weten verder niets in dit huis.
Stof/pluizen/kattehaar ligt het huis wel vol mee... ik heb nog steeds niet opgeruimd nadat de keuken is verbouwd alweer zo'n maandje geleden.
Zo staat de kamer nog steeds voor de helft gevuld met allerlei keukenzooi die uitgezocht en/of weggeooid moet worden.
Noem het luiheid, noem het laksheid, that's me.
Homoseksualiteit maak je niet, dat is er gewoonquote:
Net als je kan zeggen 'wil je nog een glas' en je bedoelt 'wil je nog een glas met drinken erin', kun je ook zeggen dat je ergens een pot van hebt opgehangen, waarmee je dan bedoelt 'ik heb net een pot met deze planten erin opgehangen.'.quote:
Alweer?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem het gezelligheid.
Maar ik ga eten, de barbecue staat weer klaar.
Stel je er niet te veel van voor, hoor. Overal groeit klimop (zowel bodem als muren), er bloeit nu nog wat speenkruid en het lieve-vrouwen-bedstro begint net (bodembedekkers waar je ook nooit iets aan hoeft te doen) en er zijn een paar schaarse vaste planten die hardnekkig het gebrek aan zorg overleven (eerder genoemde gebroken hartje bijv., en een franse geranium).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een kleurrijke tuin.
Dat klinkt toch heel wat beter dan mijn tuin.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor, hoor. Overal groeit klimop (zowel bodem als muren), er bloeit nu nog wat speenkruid en het lieve-vrouwen-bedstro begint net (bodembedekkers waar je ook nooit iets aan hoeft te doen) en er zijn een paar schaarse vaste planten die hardnekkig het gebrek aan zorg overleven (eerder genoemde gebroken hartje bijv., en een franse geranium).
Ik moet ook nog steeds het onkruid tussen de tegels weghalen.
Lekker op het terras gezeten in de stad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |