Ja, dat gedeelte ging meer over het huis zelf, dus vaatdoekjes die gaan lopen en dergelijken. Slordig geformuleerd dit keerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil toch wel graag dat mijn tuin leeft, Erik.
Behalve wij en onze 2 katten leeft er bij mijn weten verder niets in dit huis.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vertrouw mij, ik ben heel wat gewend. En er is niks beters dan een huis/tuin waarin je ziet dat er geleefd wordt.
(Op het moment dat je ziet dát het leeft is het wel iets te veel van het goede)
Ik noem het gezelligheidquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Behalve wij en onze 2 katten leeft er bij mijn weten verder niets in dit huis.
Stof/pluizen/kattehaar ligt het huis wel vol mee... ik heb nog steeds niet opgeruimd nadat de keuken is verbouwd alweer zo'n maandje geleden.
Zo staat de kamer nog steeds voor de helft gevuld met allerlei keukenzooi die uitgezocht en/of weggeooid moet worden.
Noem het luiheid, noem het laksheid, that's me.
Homoseksualiteit maak je niet, dat is er gewoonquote:
Net als je kan zeggen 'wil je nog een glas' en je bedoelt 'wil je nog een glas met drinken erin', kun je ook zeggen dat je ergens een pot van hebt opgehangen, waarmee je dan bedoelt 'ik heb net een pot met deze planten erin opgehangen.'.quote:
Alweer?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem het gezelligheid.
Maar ik ga eten, de barbecue staat weer klaar.
Stel je er niet te veel van voor, hoor. Overal groeit klimop (zowel bodem als muren), er bloeit nu nog wat speenkruid en het lieve-vrouwen-bedstro begint net (bodembedekkers waar je ook nooit iets aan hoeft te doen) en er zijn een paar schaarse vaste planten die hardnekkig het gebrek aan zorg overleven (eerder genoemde gebroken hartje bijv., en een franse geranium).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een kleurrijke tuin.
Dat klinkt toch heel wat beter dan mijn tuin.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor, hoor. Overal groeit klimop (zowel bodem als muren), er bloeit nu nog wat speenkruid en het lieve-vrouwen-bedstro begint net (bodembedekkers waar je ook nooit iets aan hoeft te doen) en er zijn een paar schaarse vaste planten die hardnekkig het gebrek aan zorg overleven (eerder genoemde gebroken hartje bijv., en een franse geranium).
Ik moet ook nog steeds het onkruid tussen de tegels weghalen.
Lekker op het terras gezeten in de stad.quote:
En dat in de volle zon?! Jaaa, dan wil het wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Te veel niet, maar een paar glazen rosé heb ik wel op.
Het regent hier pijpenstelen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat in de volle zon?! Jaaa, dan wil het wel.![]()
Het draaierig zijn, pijpenstelen regenen vind ik maar niks. Tenzij het echt heel heet is, dan is een verkoelende stortbui wel lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen onplezierige ervaring, vind ik dat.
Het regent in de buurt van Eindhoven. Da's toch 'your neck of the woods'?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het draaierig zijn, pijpenstelen regenen vind ik maar niks. Tenzij het echt heel heet is, dan is een verkoelende stortbui wel lekker.
quote:
Marjon de Hond zei dat het onweersbuien waren waar nauwelijks beweging in zat, dus wie weet blijf je toch verschoond.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
? Echt? Dat wist ik niet. En dan krijg ik zeker straks ook regen
.
Vertrouw maar op Marjon.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar hoop ik dan maar op.
ShowChat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
In wat?
Erik komt er soms.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie anders geen Lienekien of Erik of AE of AR of DM of LX daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |