Ik wíst dat je er iets van zou zeggen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat een bijzondere naam voor een plant.
Ze zijn eenjarig, dus in de herfst gooi je ze weg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leven die ook als je ze een hele winter geen water geeft?![]()
Ik vind die persoonlijk erg geweldig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
.
Beetje 'over the top', maar vooruit.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De meest ideale real-life situatie waarin de betekenis van deze smiley het beste uit de verf komt is een fragment van Praatjesmakers.
Daarin zitten 3 kinderen te praten met Jochem, waarbij het gesprek opeens gaat over de vraag of de kinderen later zelf kinderen willen.
Een meisje (met korte haren en een speelgoedzwaard) zegt dat ze later best wel een moeder wil worden.
Waarop een ander meisje antwoordt: "Dat kan toch niet? [afbeelding] Ze is toch een jongetje?!! [afbeelding]".
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ze zijn nog mooi, ook.
Heb jij misschien een idee van beplanting tegen een schutting, om minder inkijk en geluidsoverlast te hebben van buren?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet door schade en schande wel wat ik niet hoef te proberen, want: niet de hele dag zon en heul veul slakken.
Dus lavendel?![]()
Hosta's?![]()
Suzanne-met-de-mooie-ogen?![]()
Latyrus?![]()
Vlijtige liesjes?![]()
Geraniums?![]()
Je zal je kind maar zó noemen in plaats van Madelief, Roos of Margriet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, geluidsoverlast voorkomen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb jij misschien een idee van beplanting tegen een schutting, om minder inkijk en geluidsoverlast te hebben van buren?
Iets wat dus wel dicht groeit, maar niet meteen mijn gehele tuin in beslag neemt...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Typisch, eigenlijk; dat we precies hetzelfde plaatje hebben uitgekozen.
Sorry.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
Tjee, gaat het hier nou nog steeds over tuinen en plantjes?
Maar neem dan mini-coniferen, anders staat je balkon direct vol.quote:
Nee, niet voor mij, voor AE.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar neem dan mini-coniferen, anders staat je balkon direct vol.![]()
Klimop zat ik zelf ook aan te denken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, geluidsoverlast voorkomen...
Ik ben dus zelf nogal van de klimop (hedera), maar bruidssluier schijnt als een gek te groeien. Moet je 't alleen wel een beetje in toom houden zodat je buren er geen last van krijgen.
Coniferenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Coniferen? Wat is daarmee?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik had laatst een trampoline gekocht die ik gelijk weer terug kon brengen naar de winkel.Het ding coniferen. [afbeelding]
Ik had laatst een trampoline gekocht die ik gelijk weer terug kon brengen naar de winkel.Het ding coniferen. [afbeelding]
En dat je er dan wel om kunt lachen, maar ook blij bent dat je verder geen mensen kent die dat soort moppen vertellen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, da's zo'n mop die iedereen al kent, behalve wij.
Het is ook saai. Maar wij hadden dat vroeger als schutting. En dat werkt best goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind coniferen bijzonder saai, trouwens.
Haha! Ja! Precies!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat je er dan wel om kunt lachen, maar ook blij bent dat je verder geen mensen kent die dat soort moppen vertellen.
Maar ze worden zo hoog en zo breed. Pas je er zelf niet meer bij!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is ook saai. Maar wij hadden dat vroeger als schutting. En dat werkt best goed.
Je hebt wel verschillende soorten coniferen hè.
Ik vind de gele soorten wel mooi.
[afbeelding]
Hmz. Nee, ik zou er toch niet voor gaan, wyccie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is ook saai. Maar wij hadden dat vroeger als schutting. En dat werkt best goed.
Je hebt wel verschillende soorten coniferen hè.
Ik vind de gele soorten wel mooi.
[afbeelding]
Sven komt weer lekker binnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het maar een matige mop.
Ik verzon hem net ter plekke.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whahaha. Die is leuk!
(Of is ie al oud?)
Maar jij bent gewoon een oude relnicht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het maar een matige mop.
Ik was al binnen gekomen, maar jullie hadden me niet opgemerkt.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was al binnen gekomen, maar jullie hadden me niet opgemerkt. [afbeelding]
Aw shit, 21.56.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had niet geklopt!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet goedkomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb geen hoofdkussen. Dat is in orthopedisch opzicht misschien wel het beste.
Ik slaap ook op de grond, trouwens.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet goedkomen.
Ik heb sinds vandaag een. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |