Jawel, die d daar is tof.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die d hoort daar niet.
Ik heb last van over-productieve oorsmeerklieren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
Help me dan eens van mijn minderwaardigheidscomplex af.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb last van over-productieve oorsmeerklieren.
Oh jouw fetish?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
En cellulitis kan heel sexy zijn, natuurlijk,
Na een Fotosoep denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
En 'na' is na wat?
Ja, ik moet erg oppassen dat mijn bierbuikje geen bierbuik wordt, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
En ik heb ook nog een blaar van het lopen. Heb jij verder nog lichamelijke mankementjes?
Voor mijn part.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is het nu 'van mijn part' of 'voor mijn part'?
Daar ben ik nog steeds niet uit.
Lienekien?
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik moet erg oppassen dat mijn bierbuikje geen bierbuik wordt, bijvoorbeeld.
Oh, en ik heb een neus die niet te missen is.
Ja, dat brengt me gelijk op m'n derde mankement.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?![]()
Die kunnen beter ruiken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?![]()
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Voor mijn part' genereert i.i.g. de meeste hits op Google.
Ik keek naar 'Wie is de Mol?'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie anders geen Lienekien of Erik of AE of AR of DM of LX daar.
Levert toch wel een significant verschil op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!
'Groter dan' geeft ruim 2 miljoen hits.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!
Nee, jij gaat er natuurlijk gewoon op bezoek!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik niet, hoor.
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hitsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
'Groter dan' geeft ruim 2 miljoen hits.
'Groter als' niet eens 200 duizend.
Heb je 't wel tussen dubbele aanhalingstekens gezet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hits![]()
Zet je de boel wel tussen aanhalingstekens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hits![]()
Doe 't nog eens dan, en geef ons dan de link eens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ja!
Heb je hem wel geüpdatet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zover is het nog niet Lienekien.quote:
De "design" tuintafel staat er nog steeds.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik niet, hoor.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%27Groter+dan%27&btnG=Zoeken&meta=quote:
Yep.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef wyccie het volgende:
Oh laat maar. Ik gebruikte een apostrof in plaats van de aanhalingstekens.
Maar ik dacht het eerderquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Ja, nu zijn jullie wéér te laat!
Want ik zei het al.
Ja, maar jou nemen we niet serieus, Bupa.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Want ik zei het al.
Ik deed het net als zij met enkele en kreeg toch een ander resultaat...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Want ik zei het al.
Ik krijg met enkele hetzelfde resultaat als wyccie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik deed het net als zij met enkele en kreeg toch een ander resultaat...
Wonen jullie er pas?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zover is het nog niet Lienekien.
De voortuin is al wel klaar... wat struiken/bomen gesnoeid, onkruid weggehaald en de stoep (parkeerplaats voor mijn auto) geveegd.
De achtertuin moet nóg een keer gemaaid en dan het overgebleven onkruid verwijderen... én nog een hoop zooi/grofvuil wat er nu staat moet nog weg.
Maar wellicht kan ik morgen wat foto's zien te maken.
Ook firefox?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik krijg met enkele hetzelfde resultaat als wyccie.
Haha!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De "design" tuintafel staat er nog steeds.
Ik haat onopgeloste raadsels!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Het is mij een raadsel.
Niét?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, maar jou nemen we niet serieus, Bupa.
Ik had 't niet gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niét?!
*waterige oogjes krijgt*
Oh...[afbeelding]
Hmm, ik weet genoeg.
Dag.
[afbeelding]
Ja, dat heb je jezelf aangedaan, hoor!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niét?!
*waterige oogjes krijgt*
Oh...[afbeelding]
Hmm, ik weet genoeg.
Dag.
[afbeelding]
Als je erover wilt praten...quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je erover wilt praten...
Ik heb de smaak te pakken en zou morgen naar de markt toe willen voor plantjes.
Zou het daar niet nét iets te klein voor zijn?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er een basketbalveldje van maken, AE.
Ik weet door schade en schande wel wat ik niet hoef te proberen, want: niet de hele dag zon en heul veul slakken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Elk jaar weer heb ik het voornemen om iets leuks van mijn tuin te maken.
En elk jaar weet ik weer opnieuw waarom het er niet van komt...het kost best veel geld als je eenmaal aan plantjes enzo begint.
Dat overkomt mij ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
... Maar alle plantjes die ik heb gaan dood. Zelfs een cactus.
Welnee, dat lukt best.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou het daar niet nét iets te klein voor zijn?
Vlijtige liesjes! (niet die met donkergroene, maar die met lichtgroene bladeren)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
Dan heb ik het een stuk simpeler. Ik heb geen tuin, wel een balkon. Maar alle plantjes die ik heb gaan dood. Zelfs een cactus.
Gelukkig ben ik niet de enige. Helaas ben ik ook nog eens te lui om de dode planten weg te gooien.quote:
Leven die ook als je ze een hele winter geen water geeft?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vlijtige liesjes! (niet die met donkergroene, maar die met lichtgroene bladeren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |