Jawel, die d daar is tof.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die d hoort daar niet.
Ik heb last van over-productieve oorsmeerklieren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
Help me dan eens van mijn minderwaardigheidscomplex af.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb last van over-productieve oorsmeerklieren.
Oh jouw fetish?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
En cellulitis kan heel sexy zijn, natuurlijk,
Na een Fotosoep denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
En 'na' is na wat?
Ja, ik moet erg oppassen dat mijn bierbuikje geen bierbuik wordt, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
En ik heb ook nog een blaar van het lopen. Heb jij verder nog lichamelijke mankementjes?
Voor mijn part.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is het nu 'van mijn part' of 'voor mijn part'?
Daar ben ik nog steeds niet uit.
Lienekien?
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik moet erg oppassen dat mijn bierbuikje geen bierbuik wordt, bijvoorbeeld.
Oh, en ik heb een neus die niet te missen is.
Ja, dat brengt me gelijk op m'n derde mankement.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?![]()
Die kunnen beter ruiken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen, hè?![]()
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Voor mijn part' genereert i.i.g. de meeste hits op Google.
Ik keek naar 'Wie is de Mol?'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie anders geen Lienekien of Erik of AE of AR of DM of LX daar.
Levert toch wel een significant verschil op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!
'Groter dan' geeft ruim 2 miljoen hits.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer dat eens met 'groter dan' en 'groter als'!
Nee, jij gaat er natuurlijk gewoon op bezoek!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik niet, hoor.
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hitsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
'Groter dan' geeft ruim 2 miljoen hits.
'Groter als' niet eens 200 duizend.
Heb je 't wel tussen dubbele aanhalingstekens gezet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hits![]()
Zet je de boel wel tussen aanhalingstekens?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik een analfabetische Google? Ik heb ruim 5 miljoen en ruim 8 miljoen hits![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |