quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel.Met mijn smiley.
Ik zei alleen niks.
Maar niks zeggen he.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag je, hoor, Sven.
In een opwelling.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En waarom heb je zo'n kussen aangeschaft, Lienekien?
Maar heb je veel moeite om in slaap te komen, of zo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een opwelling.![]()
En op aanraden van iemand.
Wel chronische slaapproblemen, ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Maar heb je veel moeite om in slaap te komen, of zo?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
Het was vandaag mijn eerste dag als vader, gisteren in het ziekenhuis telt niet.
Het leek eerder de eerste week!
Beiden thuisgekomen vandaag, moeder en dochter?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
Het was vandaag mijn eerste dag als vader, gisteren in het ziekenhuis telt niet.
Het leek eerder de eerste week!
Altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Is daar reden voor?
Of, enig idee wat daaraan ten grondslag ligt?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Mozart vind ik niks. Chopin en Beethoven daarentegen![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
Kijk, dit is pas een weblog, Bupatih: http://lxiv-.blogspot.com/
Niet dat kleutergebrabbel van jou!
Wow. Het echte leven begint nu pas!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef LXIV het volgende:
Het was me vandaag de dag wel, wyccie.
Moeder en kind ophalen,
aangifte doen,
slingers en beschuit met muisjes kopen
boodschappen doen
opruimen
koken
poepluier verschonen (eerste keer!) Ging goed.
et cetera et cetera
Ga je me nu analyseren?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hmz. Ok.
Denk je veel, als je probeert te slapen?
Wil je er iets over kwijt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef LXIV het volgende:
Het einde van de dag ging ff niet zo lekker, helaas.
Ah, daar wordt ze intelligent van.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef LXIV het volgende:
Ja, beiden nu thuis (en de moeder in slaap). Anne en ik luisteren Mozart.
Louter interesse, Lienekien.quote:
Ik denk niet dat je me na 37 jaar tot nieuwe inzichten zult kunnen brengen. No offence.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Louter interesse, Lienekien.
Maar ik besef heel goed dat ik voorzichtig moet zijn.
Wat begrijp je niet aan 'Louter interesse'?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me na 37 jaar tot nieuwe inzichten zult kunnen brengen. No offence.
Ja.quote:
Mijn vriendin werd ogenblikkelijk compleet hysterisch. Ze zag het kind al dood gaan en vond zichzelf schuldig. Ze is ook oververmoeid.quote:"Geef uw kind nooit af aan iemand met een koortslip. In het Engels wordt een koortslip ook wel "the kiss of death genoemd".
Zullen we 't maar lekker laten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'Louter interesse'?
Ik heb geen enkele intentie om je tot nieuwe inzichten te brengen.
Ik ben simpwelweg nieuwsgierig.
Ik zat even te denken, hè...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me na 37 jaar tot nieuwe inzichten zult kunnen brengen. No offence.
Ik vond 'wat snap je niet aan 'louter interesse'?' bepaald onvriendelijk overkomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben al over de streep, he?
Zie je nu hoe voorzichtig ik moet zijn?
Och èrm. Ja, pasgeboren ouders zijn natuurlijk ook extra beschermend en voorzichtig. Hou d'r maar goed in de gaten (zowel moeder als kind) en schroom niet om naar de dokter te gaan wanneer jullie dat nodig achten.quote:
Ja, jij denkt nog steeds dat ik onvriendelijk probeer te zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond 'wat snap je niet aan 'louter interesse'?' bepaald onvriendelijk overkomen.
DO2 is de naam.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:38 schreef Otherside het volgende:
Hallo, het is mij... vanuir da sjop. (mer mijn MDA)![]()
Weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Ik kan me de reactie en de paniek wel voorstellen, maar ik ben zelf geen moeder, dus kan moeilijk zeggen dat ik weet hoe het voelt.quote:
Wat kut zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |