Ik had een titelquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef YoshiBignose het volgende:
yaaay eerstehad dit topic dan gewoon Go genoemd...
![]()
nooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had een titelcheck de OP
En aangepast, bedankt Mike
Nu lees ik jou signature....quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
tvp
Dan weet ik niet naar welke Prison Break jij kijkt, maar waar ik naar kijk is en blijft super vet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Nu lees ik jou signature....
Stel je voor:
Prison Break (USA) #11: "Who are you"
Het niveau van deze reeks dendert trouwens harder naar beneden dan de kijkcijfers van Lost
Hij heeft het over het niveau van deze topicreeks, n00b!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Dan weet ik niet naar welke Prison Break jij kijkt, maar waar ik naar kijk is en blijft super vet!![]()
![]()
Ik wacht altijd met het openen van dit topic tot ik de aflevering gezien heb, dat is veel veiligerquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef BrauN het volgende:
Ik heb episode 20 net binnen! Ben benieuwd.
Niks verklapfen gaarne.
Dat was wat Abruzzi zei tegen die mafia gast over het aantal personen dat met het vliegtuig mee gaat. Er is maar plaats voor 3 personen in het vliegtuig.quote:
Ja dat eindequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:55 schreef Paxlie het volgende:
Prisonbreak
ep 20 was echt fantastisch trouwens
Hoe ging het einde? Ik vind het altijd tof om dat al te weten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja dat einde![]()
![]()
![]()
21 wordt een leuke aflevering hoop ik![]()
Hij speelde laatst ook in Medium op Net5 als een advocaat voor een "Project Justice"-achtige organisatie, hoezo ironischquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:53 schreef Un4 het volgende:
Voor degene die Kellerman missen, hij is gisteren opgedoken in Scrubs als ubersentimentele/nutjob chirurg!
Haha, het blijft altijd leuk om acteurs in totaal andere rollen tegen te komen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:06 schreef CySt het volgende:
[..]
Hij speelde laatst ook in Medium op Net5 als een advocaat voor een "Project Justice"-achtige organisatie, hoezo ironisch.
Inderdaad. En dat verbaasde me nogal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:19 schreef Knoekie het volgende:
Was er ook al achter gekomen dat Abruzzi gewoon een Zweed is
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hoe ging het einde? Ik vind het altijd tof om dat al te weten.
Ja, er zit best veel acteurs in die me vaag voorkomen maar niet kan plaatsen waar ze in hebben gespeeld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat verbaasde me nogal.
Ik ken z'n kop trouwens uit de film 'Hitler: The rise of evil', waar hij volgens mij Goering speelde, maar daar kan ik me in vergissen. Goeie acteur.
Volgens mij komt er een bloedbad op dat vliegveldquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:30 schreef ImPrEzA het volgende:
benieuwd welke 3 er overblijven, als er echt maar 3 met t vliegtuig kunnen/gaan
Ach ik zie niet in hoe hij anders bij zijn broer moet komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:51 schreef Nashje het volgende:
Is me niet gelukt om tot het weekend te wachten met het kijken van 20. Net maar gekeken en het is weer helemaal spannend. Toch vind ik de keus van Michael om 't zo te doen dom. Maar d'r zal wel een addertje onder het gras zitten.
en die kerel is in het echt verloofd met Liza Weil, die paris speelt in Gilmore Girls...quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:53 schreef Un4 het volgende:
Voor degene die Kellerman missen, hij is gisteren opgedoken in Scrubs als ubersentimentele/nutjob chirurg!
Zeker weten!! Net als ep 6 & 7. Wordt een hele zware weeeeeek...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:45 schreef ASroma het volgende:
eigenlijk zou je volgende week niet moeten kijken en dan 21 en 22 gelijk achter elkaar aan te kijken. Want anders wordt volgende week echt een zware week.![]()
gelukkig had ik toen 6 net niet gezien en kon ik ze meteen na elkaar kijken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zeker weten!! Net als ep 6 & 7. Wordt een hele zware weeeeeek...![]()
Er zijn toch ook andere manieren om weg te komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:30 schreef ImPrEzA het volgende:
benieuwd welke 3 er overblijven, als er echt maar 3 met t vliegtuig kunnen/gaan
Dan moet je de 'spoilers' lezen over het tweede seizoen. En die van het eind van het seizoen. Dan wordt dat een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Wat ik mij dus afvraag: in hoeverre gaan we de karakters sara, the pope en bellik nog terugzien in het tweede seizoen. Ik denk dat die er gewoon uitgeschreven worden (misschien Sara niet).
okequote:Op donderdag 4 mei 2006 02:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar heb ik die prachtige OP voor gemaakt he
[..]
Daarvoor heeft hij waarschijnlijk Veronica nodig. Dan kan hij Micheal laten kiezen, of hij geeft Fibonacci op of Veronica gaat eraan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:07 schreef the_jasper het volgende:
zou die gast echt zo gek zijn om te denken dat schofield fibonacci zou gaan geven?
en voor wie anders zouden de 3 plaatsen zijn (schofield en broer + abruzzi )
neejjohquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef the_jasper het volgende:
[..]
geen spoiler?
ik wil het nog ff spannend houden![]()
agreedquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb zn gevoel dat die ouwe dood gaat.
Euh, hoe komt hij anders aan die 1.5 milquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef Mip1988 het volgende:
zou die nog wel opbiechten of hij die legendarische roof heeft gepleegt?
Heeft ie toch al gedaan bij Michael (serienummer biljetje) en inmiddels ook bij T-bag (jaartal biljetje) toch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:50 schreef Mip1988 het volgende:
zou die nog wel opbiechten of hij die legendarische roof heeft gepleegt?
Of Jack Bauer komt langs, en zegt; We're running out of time, en knalt heel het zooitje omver. Achteraf blijkt dat MIchael helemaal geen A-bomb had en heeft spijt van zn daden. Jack moet naar Fox River en wie zit daar, je raadt het al; LJ.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:54 schreef YoshiBignose het volgende:
er kan nog zoveel gebeuren. wat dacht je van:
- ze komen bij vliegveld. abruzzi eist fibonacci anders veronica dood. michael geeft adres, abruzzi michael en linc vluchten.
- ze komen bij vliegveld, iedereen wil mee, maffia vriend van abruzzi moet er een paar afknallen, waarschijnlijk sucre en nog een paar.
- ze redden het niet eens allemaal tot vliegveld. sommige blijven achter en worden gepakt door guards.
- een paar redden het tot vliegveld, ze knallen maffia baas af en abruzzi. michael, linc, veronica vluchten met vliegtuig. de rest die over is rijdt weg met auto van maffia.
- enz.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ga 20 nog een keer weder kijken![]()
En duurt die season finale net zolang als een gewone episode?
Die had ik nog apart opgezocht bij tv.com bij quotesquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Don't think that I won't remember what your front steps look like![]()
Hij is echt goed!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die had ik nog apart opgezocht bij tv.com bij quotes![]()
Wat gaan de weken snel bij jouquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:49 schreef YoshiBignose het volgende:
ok genoeg bullshit nu, ik spreek jullie wel volgende week in dit topic![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
hawhawwahwahahw meteen na 1 minuut antwoord die malloot alweer. naja ik kon het niet laten ik ben VERSLAAFD aan dit topic!!!!!!!!![]()
Nou jahquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
hawhawwahwahahw meteen na 1 minuut antwoord die malloot alweer. naja ik kon het niet laten ik ben VERSLAAFD aan dit topic!!!!!!!!![]()
naja na een tijdje gaan die cliffhangers je wel de keel uitstaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
ahahaaha idd. gelukkig begon ik pas met PB kijken toen er al 16 afleveringen waren. heerlijk is dat in 1x door kijken
Fout. Jack Bauer komt langs, roept "We're running out of time!". Hij schiet bijna iedereen dood, maar Linc weet te ontvluchten. Vervolgens sluit Jack af met "DAMNIT!" en dan komt de klok.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Of Jack Bauer komt langs, en zegt; We're running out of time, en knalt heel het zooitje omver. Achteraf blijkt dat MIchael helemaal geen A-bomb had en heeft spijt van zn daden. Jack moet naar Fox River en wie zit daar, je raadt het al; LJ.![]()
Of niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat Bellick net los is op het moment dat ze door die pijp komen. Dan slaan ze hem nog een keer neer en komt alles goed.
Same here.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
ahahaaha idd. gelukkig begon ik pas met PB kijken toen er al 16 afleveringen waren. heerlijk is dat in 1x door kijken
Kan ook. Zeer zeker ook een optie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Fout. Jack Bauer komt langs, roept "We're running out of time!". Hij schiet bijna iedereen dood, maar Linc weet te ontvluchten. Vervolgens sluit Jack af met "DAMNIT!" en dan komt de klok.
Ze komen hm zo brengen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:46 schreef SpaansBenauwd het volgende:
hebben jullie 21 al?
idd, ik dacht eerst ook wat een bullshit maar toen kreeg ik ze toevallig te leen van een vriend en na 1 aflevering was ik verslaafdquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Same here.
Ik was in Amerika in de periode dat de eerste episode van Prison Break daar op tv zou gaan komen. Heel vaak trailers en commercials op FOX enzo. Maar het boeide me verder niet echt...
Eenmaal thuis had was ik heel Prison Break 'vergeten', maar toen ik zag dat het in NL op tv ging komen leek het me toch wel een sjieke serie! Toen heb ik dus 1 t/m 17 gedownload! Veel lekkerder dan telkens wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Spoiler Episode 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:10 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me nog steeds af of het nog wel goedkomt tussen Sara en Mike..![]()
Idd, het gaat over die promo van Episode 21. Maar ik heb het maar in een spoiler gezet, voordat al die gefrustreerde mensen weer gaan zeuren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zoveel boeiends staat er nou ook niet in.
Waarom zou Sarah ontsnappenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef RandomReader het volgende:
FF over Season 2, the Manhunt... Misschien ontsnappen Michael, Sarah en Lincoln wel, en hunt Abruzzi en zn mafia gang wel op ze![]()
Geen spoilers hier!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:15 schreef Crazykill het volgende:
tvp
Met die "quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom zou Sarah ontsnappen![]()
Jij gaat toch nu ook niet zomaar op de vlucht![]()
![]()
Gefrustreerd? De regel is toch duidelijk, alles over afleveringen die nog NIET zijn uitgezonden moet in spoilertags. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken, maar met rustig het topic kunnen lezen zonder je zorgen hoeven te maken om dat je iets verkeerds leest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Idd, het gaat over die promo van Episode 21. Maar ik heb het maar in een spoiler gezet, voordat al die gefrustreerde mensen weer gaan zeuren.![]()
![]()
Ik las even dat je afl. 21 en 22 binnen hadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:11 schreef Nega het volgende:
Ik ben zooo ongeduldig. Ik heb zin in aflevering 21 en 22. Zo spannend. Ik ben echt benieuwd wat er nu weer allemaal zal gaan gebeuren!
Paar maanden denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:53 schreef Crazykill het volgende:
Is 't al bekend wanneer Season 2 van start gaat?
(Dan weten we al hoelang we nog moeten wachten enz..)
De promo is al uitgezondenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Gefrustreerd? De regel is toch duidelijk, alles over afleveringen die nog NIET zijn uitgezonden moet in spoilertags. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken, maar met rustig het topic kunnen lezen zonder je zorgen hoeven te maken om dat je iets verkeerds leest.
Oke welk net ?? (ik heb nog geen tijd gehad om in de tv gids te kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:35 schreef TexSteel het volgende:
In nederland is het al een paar weken bezig nu.
Volgens mij wel.... maar goed als je aan het rond reizen bent, kan je het niet echt bij houdenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:
al aan het eind? wou je zeggen dat ze al klaar waren? want daar geloof ik niks van
RTL5 geloof en ik volgens mij wordt het op RTL7 nog een keer herhaald.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke welk net ?? (ik heb nog geen tijd gehad om in de tv gids te kijken)
ooooo gelukkigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:26 schreef ImPrEzA het volgende:
Nee joh.. "het laatste uur" is wel een keer of drie aangebroken, maar er kwam telkens iets tussenDe serie is in principe van Fox, dus alle afleveringen zullen het eerst op die zender, in Amerika, te zien zijn.
Volgende donderdag aflevering 9 op RTL5.. Dus je zult wat moeten downloaden om in te halenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooooo gelukkig
Maar goed om te horen dat ze hier in ieder geval achterlopen ten opzichte van Australië.. dan heb ik dus niks gemist
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:22 schreef CySt het volgende:
[..]
Volgende donderdag aflevering 9 op RTL5.. Dus je zult wat moeten downloaden om in te halen. Sowiezo, als je eenmaal een aflevering gezien hebt, wil je niet meer stoppen en download je ze gelijk allemaal
.
Als je het op tv gaat kijken kan je beter in dit topic posten: Prison Break -NL- #4 [Let's get out of here!]quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar goed ik heb tot en met 9 al gezien volgens mij... dus kan meteen in haken
oooooquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:02 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Als je het op tv gaat kijken kan je beter in dit topic posten: Prison Break -NL- #4 [Let's get out of here!]
Dit topic is voor de mensen die downloaden (en al bij aflevering20 zijn)
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooooodat had ik ff niet door
Stomme jetlag ook
Jah dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:17 schreef Jopper1983 het volgende:
Nu toch maar ff aflevering 8 teruggekeken, en daarna 15 ff. Dacht dat 'Dad' dezelfde persoon was als de stiefvader van LJ. Ze lijken wel op elkaar, maar ze zijn het dus niet!
sowieso, die Sucre kunnen ze zo weer oppakken, en die neger kunnen ze ook zo oppakken, en die d.b. cooper kunnen ze zo oppakken, die gaan allemaal naar familie toe..quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Met die "" doelde ik op enige vorm van sarcasme
Maar ik zou best met ze meewillen hoor
Wat denken jullie dat er verder gaat gebeuren? Wat gaat er bijv gebeuren met personen als Sucre? Hij heeft alleen Mari Cruz om naartoe terug te gaan... en dan ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Het zijn slechts geruchtenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:52 schreef Gamedemon het volgende:
Spoiler tags..
In principe beginnen nieuwe seizoenen eind augustus/begin september op Foxquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:53 schreef Crazykill het volgende:
Is 't al bekend wanneer Season 2 van start gaat?
(Dan weten we al hoelang we nog moeten wachten enz..)
Zodra er dingen als T-Bag staat en dat soort dingen wil ik het niet weten, als abruzzi zegt dat er maar 3 man blijven leven kan er nog van alles gebeuren...als die geruchten dan waar zijn dan baal ik als een stekker aan het einde van dit seizoenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Het zijn slechts geruchten![]()
Majah, jij je zin..
Abruzziquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zodra er dingen als T-Bag staat en dat soort dingen wil ik het niet weten, als abruzzi zegt dat er maar 3 man blijven leven kan er nog van alles gebeuren...als die geruchten dan waar zijn dan baal ik als een stekker aan het einde van dit seizoen
Mischien wel maar dat wil ik zelf zien dan en niet van te voren lezen, als je alles al weet hoef je de serie ook niet te kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Abruzzi![]()
Maar er zijn toch ook andere manieren om weg te komen, dus misschien haalt iedereen het
![]()
![]()
waar ontvang jij fox ???quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
In principe beginnen nieuwe seizoenen eind augustus/begin september op Fox
Wel irritant, want nou heb ik weer 8 weken Fox HD tot m'n beschikking in de zomer en dan kan ik nog m'n favoriete series niet volgen.. was in de winter ook al, toen zaten we in de 4 month break terwijl ik er was![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
De geruchten die gaan over seizoen 2
Eindelijk weer iets interessantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm
Ik zit regelmatig in Noord-Amerikaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:10 schreef suicide1 het volgende:
waar ontvang jij fox ???
of zit je in amerika ??
Noord-Amerika als in de States en Canadaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:58 schreef suicide1 het volgende:
chill wil ik ook wel fox hd ontvangenjmmr ddat je niet zuid zit beetje warmer
Die wordt zwaar geheim gehouden. Volgende week zullen ze voorzichtig de eerste foto's bekend maken, denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:14 schreef suicide1 het volgende:
iemand al ergens promo van ep 22 gevonden ??
Hieroquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:07 schreef Devano het volgende:
Weet iemand waar je meer dan de Main Theme kunt downloaden? Bijvoorbeeld die muziek die ze gebruiken als de spanning stijgt, zou ik graag als mp3 willen hebben. Maar ik vind niet meer dan de Theme.
Oohquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef crossover het volgende:
Nee hij bedoelt een site waar meer van de soundtrack te downloaden is.
FF lezen hequote:
Vraag het hier: Prison Break -NL- #4 [Let's get out of here!]quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb de aflevering van gisteren helaas gemist, wordt deze nog herhaald en zo ja waar?
Haha, er staat geen woonplaats in je profiel, maar toch niet die in Tilburg hè..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:30 schreef RandomReader het volgende:
[Spam-mode]
Eerst maar eens even spare-ribs eten vanavond... De Spare-Rib express rules zwaar![]()
[/Spam-mode]
Haha, hoezo, is die erg slecht dan ofzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:49 schreef Miguel het volgende:
[..]
Haha, er staat geen woonplaats in je profiel, maar toch niet die in Tilburg hè..
Ze waren lekkerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:38 schreef YoshiBignose het volgende:
grrr wat boeien ons die spare ribs nou rot op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yup daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sowieso, die Sucre kunnen ze zo weer oppakken, en die neger kunnen ze ook zo oppakken, en die d.b. cooper kunnen ze zo oppakken, die gaan allemaal naar familie toe..
dat dacht ik ook al ja. dus dan moeten ze wel verhuizen naar de middle of nowhere en dat wil haar moeder vast nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:00 schreef the_jasper het volgende:
[..]
yup daar dacht ik ook al aan
waarom ontsnapt die gek?
dat is toch het eerste waar ze gaan kijken en dan weet zijn familie het ook meteen![]()
Dat is idd wel iets waar ik naar uitkijk voor het tweede seizoen iigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:00 schreef Lief-visje het volgende:
t bag gaat die Suzan Hollander opzoeken ! Spannend !
Op de site van fox kan je een filmpje zien van 30 seconden. Rechtonderaan zie je allerlei serie's en als je 1 keer op de rechterpij druk komt het icoon'tje van Prison Breakquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:31 schreef Drostie het volgende:
Kan ik die preview van ep21 ergens zien?
Hier (is wel 38Mb, kleiner kon ik niet vinden).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:31 schreef Drostie het volgende:
Kan ik die preview van ep21 ergens zien?
Ik spaar je, mattiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
hij is zo hard![]()
( voor iemand die rechten studeerd
)
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:38 schreef YoshiBignose het volgende:
grrr wat boeit ons die spare ribs onzin nou rot op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef je niet vaak & graag gelijk, maar je hebt een puntquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef YoshiBignose het volgende:
hehe ja maar ik wil deeltje 12 graag want deze gare topic title moet weg![]()
Had zelf een betere verzonnen dan, lapzwansquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef YoshiBignose het volgende:
hehe ja maar ik wil deeltje 12 graag want deze gare topic title moet weg![]()
komt ie dan hé:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat boeit mij die kut TT nouen geef eens een spoiler Linc_The_Sink
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
The sink is volgensmij de isoleercel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:57 schreef YoshiBignose het volgende:
waarom werd hij eigenlijk linc the sink genoemd?
Als je zonodig wilt weten wat er gebeurd, is het dan geen idee om te gaan lezen in het USA topic?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat boeit mij die kut TT nouen geef eens een spoiler Linc_The_Sink
![]()
Dit is toch het USA-topicquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je zonodig wilt weten wat er gebeurd, is het dan geen idee om te gaan lezen in het USA topic?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:34 schreef YoshiBignose het volgende:
lol je haalt me de woorden uit de mond![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:43 schreef Duiveltja het volgende:![]()
![]()
Dacht ik dat we in het NL topic zaten.Nothing to see...move along
ben je nou te laat meequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:43 schreef Duiveltja het volgende:![]()
![]()
Dacht ik dat we in het NL topic zaten.Nothing to see...move along
Na dinsdag loopt het als een trein hiersoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:44 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook wel een nieuwe TT voor boven mijn OP...
Ohw, ik dacht dat we in het NL-topic zatenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:08 schreef YoshiBignose het volgende:
nee linc de sink... hij zet er geen vraagteken achter dus het is geen vraag.
Dit is tóch het USA topic
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ohw, ik dacht dat we in het NL-topic zaten
Goed ideequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:14 schreef RandomReader het volgende:
Zullen we al beginnen met TT voor deeltje 12?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:15 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
Best kansloos eigenlijk zo op een zaterdagavond in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet toch wat op m'n werk hier! Om 12 uur zit mn dienst eropquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:15 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
Best kansloos eigenlijk zo op een zaterdagavond in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
- Prison Break (USA) #12: Uncuffed my brother
- Prison Break (USA) #12: Pretty, we aren't ready to escape.
- Prison Break (USA) #12: Sara, there's something I need to tell you.
- Prison Break (USA) #12: We gotta get out of here. Now!
- Prison Break (USA) #12: Tonight. And I need your help.
![]()
![]()
Wat voor werk doe je & hoeveel vang je ervoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:17 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik moet toch wat op m'n werk hier! Om 12 uur zit mn dienst erop
- Prison Break (USA) #12: We're taking Fitzquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
- Prison Break (USA) #12: Tonight. And I need your help.
We moeten de RTL 5 kijker'tjes wel ff laten zwetenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef Miguel het volgende:
[..]
- Prison Break (USA) #12: We're taking Fitz
Prison Break (USA) #12: Trapped at O'Harequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
We moeten de RTL 5 kijker'tjes wel ff laten zweten![]()
Anders nemen we gwn een mega spoiler![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef Miguel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Prison Break (USA) #12: The airplane is waiting at O'Harequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Prison Break (USA) #12: Trapped at O'Hare![]()
Had ik alquote:Op zondag 7 mei 2006 01:09 schreef mic_forever het volgende:
Prison Break (USA) #12: Dont think i forgot how your frontsteps look like
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:29 schreef YoshiBignose het volgende:
wat een slechte titels zie ik nu...
Dat is nou eens een goede titelquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef YoshiBignose het volgende:
sorrry dat ik zo hard ben, maar je moet die linc_the_sink aanpakkenanders krijg je straks een titel als:
- Prison Break (USA) #12: Linc_The_Sink
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef YoshiBignose het volgende:
sorrry dat ik zo hard ben, maar je moet die linc_the_sink aanpakkenanders krijg je straks een titel als:
Kon dat niet in 1 postquote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ga een mooie zoeken.
Die is te langquote:Op zondag 7 mei 2006 01:09 schreef mic_forever het volgende:
Prison Break (USA) #12: Dont think i forgot how your frontsteps look like
Mijn zegen heb jequote:Op zondag 7 mei 2006 12:43 schreef _SnoepHond het volgende:
Die moet het gewoon worden!![]()
Ga dan ff naar binnen, topic is bijna volquote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef Miguel het volgende:
Ik zie trouwens echt geen kut op dit beeldscherm buiten
Kuch Kuchquote:Op zondag 7 mei 2006 12:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wel als je een goede topic-titel wil hebben![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Klopt, doe dan een handoek over je hoofd, en over je beeldscherm.
hoe kom je eropquote:Op zondag 7 mei 2006 12:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Klopt, doe dan een handoek over je hoofd, en over je beeldscherm.
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef Symer het volgende:
Gewoon 50 posts over de volgende TT![]()
Geen wonder dat per aflevering 2 topics worden volgeschreven.
We zijn goed héquote:Op zondag 7 mei 2006 12:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wtf... jullie weten in 2 minuten, 6 posts te maken, en dan ook nog elkaar te quoten. Hulde
Het zijn puur inhoudelijke discussie's omtrent Prison Breakquote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef crossover het volgende:
Dalijk gaat ie nog dicht omdat het een slowchat-topic is geworden
Als je nou gelijk had geluisterdquote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef Miguel het volgende:
Ja ben maar binnen gaan zitten, kan ik het beter zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |