Ik moet toch wat op m'n werk hier! Om 12 uur zit mn dienst eropquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:15 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
Best kansloos eigenlijk zo op een zaterdagavond in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
- Prison Break (USA) #12: Uncuffed my brother
- Prison Break (USA) #12: Pretty, we aren't ready to escape.
- Prison Break (USA) #12: Sara, there's something I need to tell you.
- Prison Break (USA) #12: We gotta get out of here. Now!
- Prison Break (USA) #12: Tonight. And I need your help.
![]()
![]()
Wat voor werk doe je & hoeveel vang je ervoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:17 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ik moet toch wat op m'n werk hier! Om 12 uur zit mn dienst erop
- Prison Break (USA) #12: We're taking Fitzquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
- Prison Break (USA) #12: Tonight. And I need your help.
We moeten de RTL 5 kijker'tjes wel ff laten zwetenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef Miguel het volgende:
[..]
- Prison Break (USA) #12: We're taking Fitz
Prison Break (USA) #12: Trapped at O'Harequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
We moeten de RTL 5 kijker'tjes wel ff laten zweten![]()
Anders nemen we gwn een mega spoiler![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef Miguel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Prison Break (USA) #12: The airplane is waiting at O'Harequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Prison Break (USA) #12: Trapped at O'Hare![]()
Had ik alquote:Op zondag 7 mei 2006 01:09 schreef mic_forever het volgende:
Prison Break (USA) #12: Dont think i forgot how your frontsteps look like
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:29 schreef YoshiBignose het volgende:
wat een slechte titels zie ik nu...
Dat is nou eens een goede titelquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef YoshiBignose het volgende:
sorrry dat ik zo hard ben, maar je moet die linc_the_sink aanpakkenanders krijg je straks een titel als:
- Prison Break (USA) #12: Linc_The_Sink
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef YoshiBignose het volgende:
sorrry dat ik zo hard ben, maar je moet die linc_the_sink aanpakkenanders krijg je straks een titel als:
- Prison Break (USA) #12: Linc_The_Sink
Kon dat niet in 1 postquote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ga een mooie zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |