bronquote:
365 dagen een zomerse kleur
Ook op zoek naar 365 dagen per jaar een zomers kleurtje? Voor een stralend verzorgde huid met een subtiele zomerse kleur, van zowel het gezicht als van het lichaam, is er vanaf nu NIVEA Summer Beauty bodymilk en dagcrème.
Dagverzorging met effect
NIVEA Summer Beauty dagcrème geeft het gezicht en hals geleidelijk een mooi zomers kleurtje. De unieke formule heeft de textuur en de eigenschappen van een goede dagcrème gecombineerd met een licht zelfbruinend effect. NIVEA Visage Summer Beauty zorgt bij dagelijks gebruik
(’s ochtends op een gereinigde huid) binnen vijf dagen voor een mooi, egaal bruin tintje op gezicht en hals. De dagcrème geeft niet af op de kleding en heeft absoluut geen vlekkerig effect.
Zelfbruinend en verstevigend
NIVEA Summer Beauty bodymilk geeft de lichaamshuid een mooie, egale zomerse kleur zonder vlekken en strepen. De verzorgende bodymilk hydrateert de huid langdurig, zorgt voor extra versteviging en geeft de huid een subtiele zomerse kleur. Bovendien trekt de bodymilk snel in de huid en geeft niet af op de kleding. Bij dagelijks gebruik - op een schone huid - geeft de bodymilk geleidelijk binnen vijf dagen een egale zomerse kleur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Paladina het volgende:
Toevallig vandaag die Dove Sunshine gekocht, 1 keer gesmeerd. Het is wel lekker zacht spul, ruikt een beetje naar die zoete zonnebankcreme van Australian Gold. Na een paar uur echter ruik je wel een beetje die geur van een zelfbruinende creme.
Op de fles staat dat je na 5 dagen een goed resultaat ziet, bij elke dag smeren. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:12 schreef Sanne het volgende:
Ik zag het ook hoor gisteren! Echt een tintje erbij.
Maar om nu te zeggen dat het vandaag wéér een tintje donkerder is, is een beetje wishful thinking.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:15 schreef Paladina het volgende:
Nu 2 dagen de Dove Sunshine gebruikt, ik zie al een heel duidelijk verschil. Dus het werkt zeker wel.
Maarrrr toch helaas een groot minpunt: ondanks scrubben, daarna zorgvuldig verdelen en grondig insmeren en laten intrekken toch een paar vlekken zoals bij die enge zelfbruiners. En ook de geur verandert (best sterk) in zo'n echte zonnebanklucht door die reactie met je huid. Dus hoewel ik de kleur mooi vind en tevreden ben over het effect na 2 dagen baal ik van die vlekken.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ondertussen weer paar paar dgn verder,fles is bijna leeg en nog steeds geen verschil (geen vlekken ook).Of ik ben er gewoon te bleek voorof het is gewoon rotzooi !!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Laura 2000 het volgende:
Het ruikt lekker....!![]()
.... zolang het in de fles zit.![]()
Hoe langer je het op hebt hoe meer je gaat stinken helaas, inderdaad echt zo'n after-zonnebank geurtje.![]()
Nu maar hopen dat ik ook verschil ga zien![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:00 schreef PM-girl het volgende:
Heb nu 2 keer gesmeerd met Dove, ik vind de geur juist lekker! Maar echt resultaat nog niet gezien, nog even afwachten!
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef MaLo het volgende:
Ik smeer nu een paar dagen met Nivea sunshine en hij bevalt prima! Hij smeert lekker uit, ruikt goed en mijn huid heeft er een heel lichtbruin tintje van gekregen. Het winterwitte is er af, maar ik zie er niet uit alsof ik uren heb liggen bakken. Ik ben tevreden!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef Fiorenza het volgende:
Ik stop drmee, na 3 dagen echt geprobeerd te hebben vlekloos in te smeren is het me toch weer gelukt om vreemde vlekken te krijgen, de huid tussen mn vingers heeft nu een geel/bruine kleur.
Bovendien duurt het me veel te lang voor het ingetrokken is en blijft het spul afgeven.
Na 1x smeren heb ik al duidelijk resultaat, maar ik geef het op. Vanmiddag onder de turbo bruiner.
En misschien iemand met 'voor' en 'na' foto's?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het vlekt voor geen meter, maar ik heb het idee dat veel mensen hier maar wat smeren.
Gebruik het nou gewoon als bodycreme na het douchen, smeert het makkelijkst, gewoon evenveel als je met bodycreme zou gebruiken.
hele hand gebruiken met insmeren.
Vlekt niet, stinkt niet, fles op z'n dop bewaren en na een paar dagen lekker resultaat.
bronquote:Populair: bruin uit een potje
Nederland is in de ban geraakt van de zon. Aangemoedigd door het mooie weer blijken Nederlandse vrouwen massaal hun lijf in te smeren met zelfbruinende bodylotion en crèmes. Drogisterijen in ons land merken ineens een gigantische run op deze zomerse producten.
"Vooral de bodylotions die na een paar dagen smeren een kleurtje op de huid toveren, vinden gretig aftrek. Deze producten zijn dit jaar voor het eerst in ons land te krijgen. Het gaat om lotions van bekende merken die niet zo duur zijn als de oorspronkelijke zelfbruinende crèmes", legt woordvoerster Monique Wesly van DA Drogisterijen uit. Volgens haar is dat ook de reden waarom iedereen daar nu naar grijpt. "Het is wat laagdrempeliger door de prijs en het gaat om bekende merken als Dove en Nivea. Vooral deze week vliegen ze de deur uit. Het is sowieso te merken dat het eindelijk mooi weer is. Er is ineens vraag naar zonnebrillen en zonnebrand."
Bij een Etos-vestiging in de binnenstad van Den Haag gingen de zelfbruinende lotions gisteren als warme broodjes over de toonbank. "Ik wil dit weekeinde eindelijk eens naar het strand. Maar mijn benen zijn nu net melkflessen dus dit moet ervoor zorgen dat ik straks niet voor gek lig", aldus een Haagse.
Ik ben hetzelfde type, en heb het gisteren opgedaan, en het werkt echt, het enge witte is er al af.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:01 schreef Mayla het volgende:
heb vandaag de Dove gescoord met die actie bij de DA, heb m zo'n 1,5 uur geleden op mn benen gesmeerd en vind het tot nu toe lekker ruiken!!
mijn benen zijn echt spierwit (ben roodharig met witte huid en sproetjes), dus ik hoop dat die een beeetje een tintje krijgen.. want het lijkt me toch fijn om een rokje aan te kunnen zonder die spierwitte benen
Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:44 schreef heaven7 het volgende:
Oke, eindelijk in het bezit van de nivea variantHoe nauw komt het smeren? Moet het precies overal even dik worden gesmeerd? Moet je echt iedere milimeter ook insmeren? Krijg je anders hele grote kleurverschillen?
Daarom doe ik het 's nachts in een oud shirt, maar er heeft nog niks afgegeven. Ik laat het eerst ook goed opdrogen voordat ik me aankleed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:11 schreef Beaker het volgende:
Werkt het echt? Ik ben zo bang dat het af zal geven op lichte kleding!
Dat is wel helemaal hip deze zomerquote:
ik doe wel gewoon mn hele lijf ermee hoor...had alleen wat last van vlekken bij mn enkels...maar als je gewoon goed smeert kan je t best over je hele lijf doen....ik doe alleen mn gezicht er niet mee....daar doe je normale bodylotion toch ook niet op??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik was van plan mijn hele lijf ermee in te gaan smeren. Of is dat niet zo slim?
Nee, precies.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik doe wel gewoon mn hele lijf ermee hoor...had alleen wat last van vlekken bij mn enkels...maar als je gewoon goed smeert kan je t best over je hele lijf doen....ik doe alleen mn gezicht er niet mee....daar doe je normale bodylotion toch ook niet op??![]()
whahahahaha ja uh volgens mij is mijn rug gewoon wit nu....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, precies.
Nu alleen manlief nog zover krijgen dat hij m'n rug insmeert.
Ik zei zo van: "Ja, ik heb iets gekocht en nou moet je elke dag mijn rug insmeren."quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
whahahahaha ja uh volgens mij is mijn rug gewoon wit nu....hahahahah soort duo penotti....tsjaah wat moet je dan he zonder man...nu weet ik weer waar ze goed voor zijn
![]()
Dat zou exact de reactie van mijn vriend kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zei zo van: "Ja, ik heb iets gekocht en nou moet je elke dag mijn rug insmeren."
Hij zo van: "Jaja! Nou, ik heb iets gekocht en daar moet je elke dag mijn piemel mee insmeren."
hahahahahahahaahahahhaha ja echt zo'n mannen opmerking!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat zou exact de reactie van mijn vriend kunnen zijn
Hij zou het echter wel doen
Nou het heeft goed geholpen hoor, ik zie al meteen verschilquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:02 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb net ook weer gesmeerd, ben benieuwd of ik morgen al resultaat zie![]()
Het ruikt wel lekker iig. Die van Nivea heb ik trouwens.
Wit als een melkflesquote:
hoezo niet gezond!? de zon die is pas niet gezond!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Wit als een melkfles![]()
Dat spul kan niet gezond zijn, naats dat het afschuwelijk lelijk is.![]()
Ik houd niet van zon, nog van nepzon uit een flesje, ik ben wel blij met mijn witte melflessen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hoezo niet gezond!? de zon die is pas niet gezond!!!![]()
en afschuwelijk lelijk?? bij mij ziet het er gewoon natuurlijk uit hoor... ik ga niet door tot ik zo'n neppe oranje kleur heb in ieder geval![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb de Dove Sunshine en ik ben er heel tevreden over. Na 1 keer smeren zag ik al een verschil. Misschien kwam het omdat ik heel witte melkflessen heb en de lotion 'voor de normale tot donkere huid' heb genomen, maar ik ben iig blij. Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden. Her en der wel wat vlekjes gehad, maar dat kwam omdat ik niet goed uitsmeerde en dus gehaast aan het smeren was.
Ik vergat alleen m'n voeten in te smerenen smeerde mijn handen ook in, maar omdat ik automatisch mijn handen was na een smeerbeurt (
) trok dat daar niet helemaal op de goede manier in
o jij bent een man....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik houd niet van zon, nog van nepzon uit een flesje, ik ben wel blij met mijn witte melflessen.![]()
Zo veel mogelijk ja en voor de rest draag ik totaal bedekkende kleding, helaas helpt dat bij het gezicht nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
o jij bent een man....nou duidelijk geen metrofiel dan he
![]()
maar als je niet van zon houdt...verberg je je dan ofzo in de zomer??![]()
Koop een burkha...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk ja en voor de rest draag ik totaal bedekkende kleding, helaas helpt dat bij het gezicht niet![]()
Je probeert ook overal flauw te doen he Jett?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:34 schreef Jett het volgende:
[..]
Als je zo wit bentr als een daltmatier.. dan ga je toch niet die van ''normale tot donkere'' huid kopen.Waarom hebben ze anders 2 sorrten.
?
Alleen de concentratie DHA.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat is dan eigelijk het verschil tussen die twee soorten
Ik heb Nivea dagcreme Summer Beauty. Aan te raden (nou ja, heb hem twee keer gebruikt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef shmoopy het volgende:
Heb het ook op m'n gezicht gedaan, maar daar ga ik toch de speciale variant van Nivea voor proberen, want m'n ogen gingen prikken en doen dat nu nog een beetje, terwijl ik echt superdun heb gesmeerd.
Nah, ik doe er liever wat langer over om gedoseerd bruin te worden. Dat lijkt me juist het fijne van die lichte variant. Dan komt het met smeren ook niet zo nauw. Zo dadelijk douchen en voor de tweede keer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb de Dove Sunshine en ik ben er heel tevreden over. Na 1 keer smeren zag ik al een verschil. Misschien kwam het omdat ik heel witte melkflessen heb en de lotion 'voor de normale tot donkere huid' heb genomen, maar ik ben iig blij. Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden.
Weet iemand dit?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef Ri-Klain het volgende:
Als je die Dove bruinende lotion hebt gebruikt en je gaat in de zon, word je dan nog wel gewoon bruin? Ik weet dat er op de fles staat dat het geen bescherming biedt tegen de zon, maar gaat dit alleen over de schadelijke stralen of ook over het 'bruin worden'?
Zover ik weet kun je gewoon bruin worden hoor.quote:
Ik probeer niet flauw te doen hoor. Alleen als je een hele lichte huid hebt en dan opeens super bruin bent staat het gewoon lelijk. Maargoed niet mijn probleemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je probeert ook overal flauw te doen he Jett?
Maar om je prangende vraag te beantwoorden: Aangezien iedereen zo enthousiast was over de bodylotion, waren vrijwel alle schappen leeg hier in Almere. En waar ze de bodylotion nog nog wél hadden, verkochten ze alleen nog maar die voor de iets donkerdere huid. En die heb ik dan ook cadeau gehad van mijn moeder.. Ohja, tot nu toe werkt het perfect dus ik zie het probleem niet zo hoor
.
Mooi, hou je dalmatier opmerking in het vervolg dan voor je als je serieus wilt overkomen.quote:
Als je goed had gelezen, had je opgemerkt dat ik dat juist wil voorkomenquote:Alleen als je een hele lichte huid hebt en dan opeens super bruin bent staat het gewoon lelijk. Maargoed niet mijn probleem.
Dus nadat ik 3 keer heb gesmeerd ben ik gestopt omdat ik een lichte bruinteint zag die ik kon vergelijken met mijn armen. Mijn armen hebben een heel licht bruinige teint en dat mogen mijn benen ook wel hebben. Mijn benen zie je in de winter toch niet, dus mensen zullen niet snel schrikken of gek kijken als ze ineens mijn 'verse heel licht gebruinde' benen zien, want ze weten verder toch niet hoe wit ze zijn/waren onder een broekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden.
Ik ben geen moslim ofzoquote:
dat was vast zelfbruiner...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef marckvandijk het volgende:
Ik heb het vroeger wel is gehad. zon bruin flesje van nivea. Het stonk wel en ik werd GEEL. Zo geel als een Chinees. Dus ik liever een zonnebank
Dat vroeg ik me inderdaad ook af.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zou je het als een masker aanbrengen
njaa, dan werkt het wat dikker en sneller volgens mij MAAR NIET DOEN DUSquote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zou je het als een masker aanbrengen
Als je wil dat het sneller werkt moet je dit niet kopen maar de ouderwetse zelfbruiners.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef Flyga het volgende:
[..]
njaa, dan werkt het wat dikker en sneller volgens mij MAAR NIET DOEN DUS
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:13 schreef heaven7 het volgende:
Domme redenatie imho.
De werking van een zonnebank is totaal verschillend van die van deze lotions.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik heb het overal opgesmeerd vanmiddag en ben een uur onder de zonnebank geweest (half uur per kant), ben nu echt bruin hoorIk weet niet of die lotion de werking versterkt ofzo maar het lijkt er wel op.
Wel waar!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef heaven7 het volgende:
Nietwaar?
Het wordt wel uitsluitend voor vrouwen gemarket.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef Davidian- het volgende:
lompe vraag mischien, maar dit spul is alleen voor vrouwen ofzo ? :x
Ik had na 3x smeren al resultaat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Voor mijn gezicht gebruik ik Nivea Summer Beauty , heb nog geen resultaat gezien maar ik smeer het ook pas 3dagen ..
Geen van beide.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:40 schreef NY_Giant het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe het nou eigenlijk precies werkt. Het reageert chemisch met dode huidcellen zag ik al staan, maar is het in principe gewoon een laagje verf of haalt het echt iets in je huid naar boven?
OK, bedankt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Geen van beide.
Zelfbruiners werken dankzij de zogenoemde Maillard-reactie. Het belangrijkste ingrediënt DHA (een suiker) reageert met eiwitten in de huid en geeft de hoornlaag binnen een paar uur een bruine ‘roestkleur’.
Zien we eruit als badmeesters?quote:
Hoi.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik had na 3x smeren al resultaat.
Kwam gisteren na een weekje vakantie op mijn werk: "Nou, jij hebt lekker in de zon gezeten!"
Niet dus, want ik gebruik dan een sunblock ivm mogelijk ontwikkelen zwangerschapsmasker.
Het ziet er bij mij iig heel natuurlijk uit.
Of als je cheap bent zoals ik, een plastic boterhamzakje.quote:Tipje nog tegen bruine / oranje handpalmen: van die dunne latexhandschoentjes
ik deed het eerst elke dag tot je het ging zien, nu doe ik het om de dagquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:26 schreef Isegrim het volgende:
Het goedje is idd wel een beetje plakkerig.
En als je nou eenmaal bruin bent, moet je het dan elke dag blijven gebruiken, of bijvoorbeeld eens per twee of drie dagen?
Dag vrouwke.quote:
Ik vind het een erg prettig spulletje. Net als de gewone dagcreme van Nivea (normaal gebruik ik de 'natural boost'). Idd een beetje vettig, trekt wel lekker snel in.quote:Die Nivea voor je gezicht, is die een beetje vettig of ook zo dun als die bodylotions?
Ik heb nl een droge huid en als ik het 's avonds opsmeer dan wil ik niet na een uurtje zo'n trekkerig gezicht hebben.
volgens mij vermindert het wel wat, want als je er meer op smeer wordt het donkerder, heb nu paar dagen niet gedaan en is al wat zachter van kleurquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:56 schreef Fantasmic het volgende:
Ok, ik dacht een week geleden, toen ik begon met het smeren van de lichte versie: hahaha, hoe kan het nou dat dit mis gaat?
Maar ok, een weekje later en toch maar overgestapt op de donkere versie van Dove, mijn god, ik ben bruin..
Alleen ietsje te bruin.. Het valt nu ineens wel heel erg op en dat was niet de bedoeling!! En overal zijn ineens vlekken..
vermindert het na een paar dagen weer vanzelf? *hoopt*
volgens mij is dat wel mogelijk welke heb je ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Kan het zijn dat ik na twee uur al resultaat zie, of verbeeld ik me dat?
Die van Dove. Ik ben zelf een vrij bleke huid. Ik zou zweren dat het al iets donkerder is, maar misschien is het wishful thinking.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:55 schreef Flyga het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel mogelijk welke heb je ?
Ik vrees het ergste, als ik zo lees wat MUUS zegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van Dove. Ik ben zelf een vrij bleke huid. Ik zou zweren dat het al iets donkerder is, maar misschien is het wishful thinking.
heb ik ook, werkte ook vrij snel dus het kan het kanquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van Dove. Ik ben zelf een vrij bleke huid. Ik zou zweren dat het al iets donkerder is, maar misschien is het wishful thinking.
Sneeuwwitje die ineens een negerin wordt, da kan toch heul nie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:59 schreef Natalie het volgende:Da's net iets teveel van het goede voor MUUS
Pijnlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sneeuwwitje die ineens een negerin wordt, da kan toch heul nie..
Dat meisje zei dat ze daarna ook Nivea had gekocht en dat die haar beter beviel.
Ze zei ook een keertje u tegen me.. *snif*
Nee, ik bedoel die verhalen hierboven. Naja, ik wacht het af, misschien werkt deze bij mij prima. Maar als ik een neger word, dien ik een klacht in.quote:
Welneeeeee joh. Je wordt morgen echt niet wakker als Eddie Murphy, heur. Het kan hoogstens zijn dat het té snel té bruin wordt voor jouw huidskleur.quote:
Dat klinkt alsof je het er per ongeluk afgescheerd hebt... maar als je toch al geen verschil zag. Wie weet pakt 't niet goed. Idd even een andere proberen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
Ik smeer nu sinds zondag iedere dag de lichte Dove variant op, vandaag zelfs 2 keer, en zie nog steeds weinig verschil. Vandaag ging ik m'n benen scheren onder de douche, en toen ik met een washandje eroverheen ging, was ie helemaal bruin.Ik twijfel nu toch om de donkere versie te gaan halen, misschien dat dat gaat helpen.
Maar dan krijg je volgens mij dus zo'n 'schurft-effect'.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:14 schreef Biancavia het volgende:
Als je te bruin bent geworden kun je het er gewoon afscrubben volgens mij.
ik scrub me bijna elke avond en geen "schurft-effect"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar dan krijg je volgens mij dus zo'n 'schurft-effect'.
Ow okee, eerder in dit topic had iemand het daarover.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef progje het volgende:
[..]
ik scrub me bijna elke avond en geen "schurft-effect"te zien
Doe je het op je gezicht ook ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef Jett het volgende:
Ik heb ong. 3 dagen de lichte variant gebruikt en gister de donkere op gedaan. het lijkt wel alsof ik op vakantie ben geweest.Verliefd op Dove.
Ik heb hem gekochtquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:38 schreef schatje het volgende:
Vervolg van 'Bruinende' bodylotions
[..]
bron
Tot en met 13 mei in de aanbieding bij het Kruidvat. De dagcrème van 7.99 voor 5.99 en de bodymilk van 4.99 voor 3.74.
Soortgelijke producten zijn er van Dove (Sunshine) en L'Oréal (Nutribronze).
Bij de DA drogist krijg je momenteel de Dove Sunshine bodylotion gratis bij 2 Dove producten.
Neen, ik heb daar van Lancome bronze flasher voor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Doe je het op je gezicht ook ?
Wejo. Dan ben je wel HEEL erg verbrand.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Zwaffel het volgende:
trouwens,vorig jaar zomer,ben ik ENORM verbrand.
dat is nu nog te zien. Mn mouwen zijn precies getekend.
Is er kans dat dit alles met nivea summer beauty egaal bruin wordt? of blijf ik kleur verschil zien?
jupquote:
Als jet teugleest hadden ze dat vorige week al ook gezegdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:36 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Ook miss interessant, bij de AH alle dove varianten 1+1 gratis dus ook de sunshine bodylotion.. en actie die loopt af tot morgen
Ah, goeie tip, thx! Ik had hier nog een hele doos staan voor als ik met henna werk (krijg je ook oranje handen van als je morst)quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef Isegrim het volgende:
Tipje nog tegen bruine / oranje handpalmen: van die dunne latexhandschoentjes (chirurgenhandschoentjes).
Wel goed voor de huidvernieuwing. Het blijft er toch niet eeuwig opzitten, dan liever eraf douchen en opnieuw aanbrengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:31 schreef Biancavia het volgende:
Gisteren douchte ik allemaal bruine huidschilfers van mijn buik af.
Dat heb ik wel gedaan. Ik heb nu al een paar dagen niet meer gesmeerd en ik zie nu een heel klein beetje 'slijtage'. Ik denk dat ik straks na het sporten even een scrubje doe en dan opnieuw ga aanbrengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:08 schreef Zwaffel het volgende:
3x gesmeerd,en volgens mij worden mn armen bruinerwhoei.
als je de gewenste kleur hebt bereikt..moet je dan stoppen met smeren???
Dus behalve je poriën is nu ook je neus verstopt geraaktquote:Op maandag 15 mei 2006 09:42 schreef mackole het volgende:
.....Over de geur: ik denk dat die er alleen is bij de eerste paar keer, ik ruik nu helemaal niets meer en dat is natuurlijk erg fijn.
Ik zie dat meerdere mensen gepost hebben dat bij het scrubben hun bruine tint weer verdwijnt,quote:Op maandag 15 mei 2006 14:26 schreef Zwaffel het volgende:
moet je scrubben btw?
Ik had al een paar dagen niet meer gesmeerd en toen ik daarna scrubde was er wel wat bruin af.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Faat het volgende:
Ik zie dat meerdere mensen gepost hebben dat bij het scrubben hun bruine tint weer verdwijnt,
maar daar heb ik volgens mij geen last van. Ik scrub gewoon en smeer elke dag.
Alleen met die tijgerbalsem shit had ik een witte arm gekregen, heeft toch wel paar dagen geduurd,
voordat die weer net zo'n kleur was als de rest. Maar verder gewoon blijven scrubben en smeren
Dat lees ik nu net terug, omdat het nu weer zo vreselijk jeukt. Maar ik wil niet krabben uit angst voor witte strepen... Hebben meer mensen die jeuk ervaren?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb me zojuist voor het eerst ingesmeerd en het lijkt alsof dat spul jeukt...
ja maar,moet dat perse. Ik heb nog nooit gescrubt namelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik zie dat meerdere mensen gepost hebben dat bij het scrubben hun bruine tint weer verdwijnt,
maar daar heb ik volgens mij geen last van. Ik scrub gewoon en smeer elke dag.
Alleen met die tijgerbalsem shit had ik een witte arm gekregen, heeft toch wel paar dagen geduurd,
voordat die weer net zo'n kleur was als de rest. Maar verder gewoon blijven scrubben en smeren
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef zoeperzazke het volgende:
zo, ik heb me net voor de tweede keer ingesmeerd. Heb nu ook heel, heel, heel weinig op mijn gezicht gedaan, omdat mijn moeder wilde dat ik dat probeerdeIk ben benieuwd hoe ik er morgen uit zie, want mijn vriend is een paar dagen weg dus mijn rug is niet gedaan en mijn armen en schouders wel. Hopelijk heb ik dadelijk geen al te vreemde scheidingslijnen op mijn rug...
Ik met nivea nietquote:Op maandag 15 mei 2006 20:23 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat lees ik nu net terug, omdat het nu weer zo vreselijk jeukt. Maar ik wil niet krabben uit angst voor witte strepen... Hebben meer mensen die jeuk ervaren?
Dat probleem heb ik ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef karoltje het volgende:
Ben even gestopt, mn nagels werden helemaal oranje. Echt vies!
Dat spul is totaal onschadelijk. Zeker veel onschadelijker dan de zon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Brunette het volgende:
Het klinkt heel aanlokkelijk, maar ik denk echt niet dat het gezond is![]()
Suikers die reageren op de eiwitten van je huid......ik weet het niet hoor.....het kan weleens goed fout gaan![]()
Gelukkig word ik wel heel snel bruin vanmezelf![]()
Is dat bewezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat spul is totaal onschadelijk. Zeker veel onschadelijker dan de zon.
Hoe smeer je?!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef karoltje het volgende:
Ben even gestopt, mn nagels werden helemaal oranje. Echt vies!
Ik smeer met mijn volledige handen en dus ook vingers en dan kruipt er wel eens wat omhoog tussen je nagels ja. Ik merk het nu zelf ook, en dat is niet echt geweldig fijn... Want ik wil mn nagels ook niet op miniformaat knippen, dan kan ik niet meer krabbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Hoe smeer je?!Ik gewoon met de binnenkant van m'n hand hoor. Maar ik heb hele korte nageltjes..
Jij ook al? Ik ook precies daarquote:Op zondag 21 mei 2006 01:30 schreef Kimske het volgende:
Woehoe ik heb een teint! Yeah. ( ook een vlek bij me enkel, maar daar hebben we t niet over)
Jep, ik smeer nog. En behalve dat het me een licht kleurtje geeft, worden m'n benen echt heerlijk zacht! Dat kregen de gewone cremes van Nivea en Dove niet voor elkaar..quote:Op zondag 11 juni 2006 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er nog steeds mensen aan het smeren met dit weer of gaan we nu enkel nog allemaal massaal bruinen in de zon?
Dat kreeg ik dus ook. Echt geen idee hoe dat kan, want ik probeerde het juist niet met mijn nagels aan te raken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:41 schreef karoltje het volgende:
Nou het zit dus om mn nagel heen, bij die velletjes. En ook het 'uitstekende' deel van mn nagel is ipv wit orange. En ja, ik smeer ook gewoon met mn handpalmen!
Handen wassen na het smeren.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:01 schreef Biancavia het volgende:
Dat kreeg ik dus ook. Echt geen idee hoe dat kan, want ik probeerde het juist niet met mijn nagels aan te raken.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:37 schreef Croupouque het volgende:
Dat is een geruststellende gedachte, MUUS.
Jij tweelingziel jij, ik ben tegen het einde van de zomer ''gebroken wit'', maar meer ook niet. Iedereen die bruin wil lijken, gaat zijn arm met de mijne vergelijkenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Ik ben bleek en verbrand snel. Als het rode wegtrekt, ben ik weer net zo wit als ervoor.
Daarom leken deze lotions me zo handig. Alleen doet het geen ene reet bij mij..
Wat pas eng is, is het volgende; als je lijntjes trekt tussen al de sproeten op mijn arm krijg je dit als resultaat:quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat pas eng is, is het volgende; als je lijntjes trekt tussen al de sproeten op mijn arm krijg je dit als resultaat:
[afbeelding]
Het komt toch bizar dicht in de buurt.
Je bent een paar sproeten vergetenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat pas eng is, is het volgende; als je lijntjes trekt tussen al de sproeten op mijn arm krijg je dit als resultaat:
[afbeelding]
Het komt toch bizar dicht in de buurt.
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:33 schreef Aventura het volgende:
I feel your pain Croupouqueje.
Gisteren op het terras, zegt zo'n Marokkaan: 'Zo, wel melkflesjes zeg'.
Riight, hoe moet ik reageren dan? 'Zo, wel een grote gok he jij'.
Ik bedoel, zeg dan niks..
Dat ken ik wel. Aan zo'n soort opmerking heb ik nog een half jeugdtrauma aan overgehouden. Ik was een jaar of 14 en het was een van de eerste dagen school na de zomervakantie. Voor miijn doen was ik behoorlijk bruin, want ik was drie weken in Frankrijk geweest.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:33 schreef Aventura het volgende:
I feel your pain Croupouqueje.
Gisteren op het terras, zegt zo'n Marokkaan: 'Zo, wel melkflesjes zeg'.
Riight, hoe moet ik reageren dan? 'Zo, wel een grote gok he jij'.
Ik bedoel, zeg dan niks..
Overigens heb ik wel effect van de lotion. In combinatie met wat zon ziet het er wel enigszins ietwat bruiner uit.
Oke is dit serieus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren heb ik het voor het eerst overal opgesmeerd, maar ik zie volgens mij nog niets. Of het moet echt héél subtiel zijn. Zometeen ga ik voor de tweede keer. Ik doe het steeds 's avonds omdat het niet lekker ruikt bij een man, en zeker niet een man van mijn kaliber. Kuch.
Waarom "quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Brunette het volgende:
[..]
Oke is dit serieus?![]()
Andersvoor jou
![]()
Een man die zelfbruinende lotions gebruikt is eigenlijk iets nieuws voor mijquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarom "" voor mij? Ik ben alleen maar lijkbleek en wil er wat aan doen.
Ik zou niet weten waarom het alleen voor vrouwen moet zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een man die zelfbruinende lotions gebruikt is eigenlijk iets nieuws voor mij![]()
Dat zijn denk ik gewoon huiddeeltjes, de cellen van je huid verversen zich dagelijks.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Shirley het volgende:
Ik heb sinds een week de Nivea versie voor het gezicht, maar als ik s'avonds mijn gezicht reinig, zie ik gewoon het bruine op m'n wattenschijfje zitten! Dat hoort toch niet... of moet ik maar niet meer m'n gezicht schoonmaken om bruin te blijven.![]()
Je moet het ook even volhouden. Minstens 3 dagen op een rij 1x per dag smeren, dan zou je toch langzamerhand wat moeten gaan zien...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren heb ik het voor het eerst overal opgesmeerd, maar ik zie volgens mij nog niets. Of het moet echt héél subtiel zijn. Zometeen ga ik voor de tweede keer. Ik doe het steeds 's avonds omdat het niet lekker ruikt bij een man, en zeker niet een man van mijn kaliber. Kuch.
Nou, dat lijkt me niet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zijn denk ik gewoon huiddeeltjes, de cellen van je huid verversen zich dagelijks.
Het zag eruit alsof ik make-up van m'n gezicht had gehaald. Terwijl ik geen make up op had.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Dat spul hecht zich aan je bovenste huiddeeltjes en die laten continu los. Is niet zo gek hoor
gebruik je het ook op je armen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de Dove crème voor de donkere huid gebruikt en hij werkt prima bij mij. Mijn benen worden er heerlijk zacht van en de crème ruikt erg lekker.
Ik heb totaal geen last van vlekken: mijn benen zijn mooi egaal bruin. Ik gebruik de crème niet op andere plekken van mijn lichaam omdat ik daar allemaal niet goed bij kan
Same here. Alleen m'n melkflesjes. Oh, en m'n wangetjes. En nog nooit vlekken gehad met m'n Dove, zelfs niet als ik het haastig en wat slordiger doe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de Dove crème voor de donkere huid gebruikt en hij werkt prima bij mij. Mijn benen worden er heerlijk zacht van en de crème ruikt erg lekker.
Ik heb totaal geen last van vlekken: mijn benen zijn mooi egaal bruin. Ik gebruik de crème niet op andere plekken van mijn lichaam omdat ik daar allemaal niet goed bij kan
Bij mij op mijn benen ook (strepen!), maar op mijn armen gaat het prima.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:59 schreef Kimske het volgende:
grrrr niveau vlekt als een gek!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef Croupouque het volgende:
Lief logboek. Dag twee. Nog steeds geen resultaat. Alleen een bruine vlek op mijn buik. Maar misschien moet ik me gewoon wat beter wassen.
Ja, die heb ik ook. En smeer het nog steeds iedere avond van m'n gezicht afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nu ook maar Nivea sun touch ofzo? Maar es zien wat t wordt![]()
Ik heb een dikke witte streep van mn hand tot aan mn schouder hehequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. En smeer het nog steeds iedere avond van m'n gezicht af![]()
Tis van Lanea en ruikt heel erg lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef moussy het volgende:
kruidvat heeft het van een eigen merkje voor 2 nog wat
ja dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis van Lanea en ruikt heel erg lekkerWe gaan eens kijken of mn benen een tintje willen krijgen na 789280492 jaar zonder zon
Ik denk dat dat te maken heeft met je PH-waarde net als bij parfum.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb dat spul van Dove gisteravond voor het eerst gebruikt. Allemensen wat lag ik vannacht in bed te meuren, ik was even vergeten hoe erg je gaat stinken van zelfbruiners, brrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |