abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37698517
Niet scrubben dus.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:37:46 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37700406
Elke keer dondert FOK! eruit als ik hier iets wil posten Korte versie:

Ik heb het dus ook gekocht!!!!!!!!
Dove!!!!!!!!!
Morgen proberen!!!!!!!!!!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:26:10 #103
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37706241
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Voor mijn gezicht gebruik ik Nivea Summer Beauty , heb nog geen resultaat gezien maar ik smeer het ook pas 3dagen ..
Ik had na 3x smeren al resultaat.
Kwam gisteren na een weekje vakantie op mijn werk: "Nou, jij hebt lekker in de zon gezeten!"
Niet dus, want ik gebruik dan een sunblock ivm mogelijk ontwikkelen zwangerschapsmasker.
Het ziet er bij mij iig heel natuurlijk uit.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37707199
tvp! Ik ga het vandaag of morgen ook kopen en proberen, ben heel erg benieuwd!
I had a signature once. It was awful.
pi_37707965
Ik heb vandaag Dove voor m'n verjaardag gehad, en er meteen dun opgesmeerd. Ik heb gewreven totdat het weg was. Ik heb een superdroge, nare huid op m'n benen (het is ook vooral voor m'n benen) dus het zat er zo in!
En ik heb nu een lief zacht huidje! WOW! Ik ben er nu al blij mee, alleen nu nog het kleurtje.
I will take the sun in my mouth
pi_37708474
Ik heb vandaag de dagcreme van nivea gekocht (die summer beauty) ben benieuwd!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_37709822
Het geeft wel af (Nivea), ik ging gister douchen en ging met een witte washand over mn huid, niet eens gedrukt! Heel lichtjes eroverheen gegaan, en hij was een beetje gelig naderhand En nee Dat was niet omdat ik vies van mezelf was!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2006 15:31:33 ]
pi_37711152
Ik heb de Dove gekocht, ga dadelijk wel ff douchen en smeren
pi_37711281
Hmmm dat ga ik ook maar eens halen
Welke is eigenlijk het beste? Er zijn zo te horen redelijk wat verschillende..
pi_37715167
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 19:40 schreef NY_Giant het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe het nou eigenlijk precies werkt. Het reageert chemisch met dode huidcellen zag ik al staan, maar is het in principe gewoon een laagje verf of haalt het echt iets in je huid naar boven?
Geen van beide.

Zelfbruiners werken dankzij de zogenoemde Maillard-reactie. Het belangrijkste ingrediënt DHA (een suiker) reageert met eiwitten in de huid en geeft de hoornlaag binnen een paar uur een bruine ‘roestkleur’.
pi_37716028
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Geen van beide.

Zelfbruiners werken dankzij de zogenoemde Maillard-reactie. Het belangrijkste ingrediënt DHA (een suiker) reageert met eiwitten in de huid en geeft de hoornlaag binnen een paar uur een bruine ‘roestkleur’.
OK, bedankt!
pi_37716767
Ik heb ong. 3 dagen de lichte variant gebruikt en gister de donkere op gedaan. het lijkt wel alsof ik op vakantie ben geweest. Verliefd op Dove.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_37720673
Ik heb me zojuist voor het eerst ingesmeerd en het lijkt alsof dat spul jeukt... Maargoed. Ik ben van mezelf niet superlicht, maar ook niet héél erg bruin. Benieuwd naar het effect...
pi_37721496
Nou, ik smeer nu 4 dagen en zie nog bijna niks. Misschien moet ik ook de donkere versie van Dove hebben, terwijl ik toch een lichte huid heb.
Back in business.
pi_37723565
Ben ik al bruin?
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:35:51 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37723888
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben ik al bruin?
Zien we eruit als badmeesters?

Nou hier een lekker kleurtje op mijn benen hoor. Lekker met opgerolde broek buiten gelopen zoder dat mensen verblind raakten en er gewonden in het verkeer vielen. een heugelijke dag voor Groningen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37728207
Goeiemorgen! Ik heb geen idéé of je bij mij iets ziet, ik denk het wel een beetje, ik voel me in ieder geval niet zo wit Maar het zal niet echt shocking zijn (maar dat hoeft ook niet)

Ik had ook een dikke klodder op het dijbeen van mijn (wittere) vriend gedaan om het te testen, en jawel, bij hem zie je serieus een vlek zitten
pi_37728604
Ik heb ook Dove, pas begonnen.
Vind alleen dat het plakt.
pi_37729951
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik had na 3x smeren al resultaat.
Kwam gisteren na een weekje vakantie op mijn werk: "Nou, jij hebt lekker in de zon gezeten!"
Niet dus, want ik gebruik dan een sunblock ivm mogelijk ontwikkelen zwangerschapsmasker.
Het ziet er bij mij iig heel natuurlijk uit.
Hoi.

Die Nivea voor je gezicht, is die een beetje vettig of ook zo dun als die bodylotions?
Ik heb nl een droge huid en als ik het 's avonds opsmeer dan wil ik niet na een uurtje zo'n trekkerig gezicht hebben.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:34:27 #120
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37730246
Hehe, een gegeven paard van de Kruidvat mag je niet in de bek (mond ? ) kijken, dus gebruik 'm dus gewoon als bodylotion na het douchen, zie toch amper een kleurtje en ik vind het eigenlijk toch wel lekker ruiken.. (In tegenstelling tot velen hier haha :$ ) Maarem, nu ik ook een paar dagen een beetje heb liggen zonnen, lijkt het wel extra te werken ofzo? Normaal word ik ook wel snel bruin, maar nog een schepje erboven op ljkt het wel.. Stond vanmorgen op en keek in de spiegel.. *Hee Babe, back from Curacao effect.. hihi*

Dus, misschien dat 't, zoals bij mij .in combinatie met een beetje zonnen wel werkt voor de mensen waarbij die normaal niet werkt? En mooi ook nog.. Geen vlekjes..

Of, it's all in my head en ik word gewoon ineens extreem snel mooi bruin ofzo..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_37733695
Dat zei ik hierboven ergens ookal
pi_37733979
Stelletje apen zijn we allemaal . Het is op tv en hup, meteen kopen!!

Maar goed, ik heb die van Dove en is wel lekker spul. Mn huid is hartstikke zacht en het ruikt ook lekker! Maar ik merk niks aan mn kleurtje hoor!!
pi_37734179
Inderdaad, wel vreemd dat het opeens zo'n hype is.
Ik gebruik al vele jaren zelfbruiners, de laatste jaren zijn de produkten ook goed.
Hema heeft bijvoorbeeld al tijden een hele goede zelfbruinende mousse. Etos heeft een goede zelfbruinende gel.
Er zijn ook zelfbruinende doekjes etc.etc.

Maar nu er een zelfbruinende bodylotion op de markt is loopt dat opeens storm
pi_37738509
Ik heb zojuist Dove Sunshine gekocht.

Die 'gewone' zelfbruinende producten word ik oranje van... Tenminste wel bij die van Laboratoires Garnier. Ik had zo zonder kleren naar het WK gekund. Gelukkig had ik alleen op mijn benen gesmeerd. Dat ga ik nu ook doen met dat Dove spul.

Edit: zo, ingesmeerd. Het ruikt lekker, vind ik.

Tipje nog tegen bruine / oranje handpalmen: van die dunne latexhandschoentjes (chirurgenhandschoentjes).

[ Bericht 20% gewijzigd door Isegrim op 11-05-2006 15:55:33 ]
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:01:41 #125
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_37738872
quote:
Tipje nog tegen bruine / oranje handpalmen: van die dunne latexhandschoentjes
Of als je cheap bent zoals ik, een plastic boterhamzakje.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')