abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 14:48:14 #51
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37602772
Ik heb de Dove Sunshine en ik ben er heel tevreden over. Na 1 keer smeren zag ik al een verschil. Misschien kwam het omdat ik heel witte melkflessen heb en de lotion 'voor de normale tot donkere huid' heb genomen , maar ik ben iig blij. Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden. Her en der wel wat vlekjes gehad, maar dat kwam omdat ik niet goed uitsmeerde en dus gehaast aan het smeren was.
Ik vergat alleen m'n voeten in te smeren en smeerde mijn handen ook in, maar omdat ik automatisch mijn handen was na een smeerbeurt ( ) trok dat daar niet helemaal op de goede manier in
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_37603238
Zelfbruiners zijn volkomen veilig. Als je het topic goed had doorgelezen had je gelezen dat het suikers zijn die een reactie met je huid aan gaan. De echte zon, die is ongezond (maar wel lekker!) en ik gebruik al jaren een zelfbruiner voor een lekker tintje in mijn gezicht en niemand kan zien dat dit geen echt kleurtje is. Waarom start je niet een anti bruine teint forum??
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:13:10 #53
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37603273
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef laforest het volgende:

[..]

Wit als een melkfles

Dat spul kan niet gezond zijn, naats dat het afschuwelijk lelijk is.
hoezo niet gezond!? de zon die is pas niet gezond!!!
en afschuwelijk lelijk?? bij mij ziet het er gewoon natuurlijk uit hoor... ik ga niet door tot ik zo'n neppe oranje kleur heb in ieder geval
Oh yes i did!
pi_37604027
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:13 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

hoezo niet gezond!? de zon die is pas niet gezond!!!
en afschuwelijk lelijk?? bij mij ziet het er gewoon natuurlijk uit hoor... ik ga niet door tot ik zo'n neppe oranje kleur heb in ieder geval
Ik houd niet van zon, nog van nepzon uit een flesje, ik ben wel blij met mijn witte melflessen.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_37606465
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb de Dove Sunshine en ik ben er heel tevreden over. Na 1 keer smeren zag ik al een verschil. Misschien kwam het omdat ik heel witte melkflessen heb en de lotion 'voor de normale tot donkere huid' heb genomen , maar ik ben iig blij. Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden. Her en der wel wat vlekjes gehad, maar dat kwam omdat ik niet goed uitsmeerde en dus gehaast aan het smeren was.
Ik vergat alleen m'n voeten in te smeren en smeerde mijn handen ook in, maar omdat ik automatisch mijn handen was na een smeerbeurt ( ) trok dat daar niet helemaal op de goede manier in

Als je zo wit bentr als een daltmatier.. dan ga je toch niet die van ''normale tot donkere'' huid kopen. Waarom hebben ze anders 2 sorrten. ?
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:12:32 #56
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37607601
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik houd niet van zon, nog van nepzon uit een flesje, ik ben wel blij met mijn witte melflessen.
o jij bent een man.... nou duidelijk geen metrofiel dan he

maar als je niet van zon houdt...verberg je je dan ofzo in de zomer??
Oh yes i did!
pi_37609955
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:12 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

o jij bent een man.... nou duidelijk geen metrofiel dan he

maar als je niet van zon houdt...verberg je je dan ofzo in de zomer??
Zo veel mogelijk ja en voor de rest draag ik totaal bedekkende kleding, helaas helpt dat bij het gezicht niet
pi_37611202
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk ja en voor de rest draag ik totaal bedekkende kleding, helaas helpt dat bij het gezicht niet
Koop een burkha...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:44:05 #59
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_37611855
Als je die Dove bruinende lotion hebt gebruikt en je gaat in de zon, word je dan nog wel gewoon bruin? Ik weet dat er op de fles staat dat het geen bescherming biedt tegen de zon, maar gaat dit alleen over de schadelijke stralen of ook over het 'bruin worden'?
Of niet soms?
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 20:46:37 #60
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37611935
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:34 schreef Jett het volgende:

[..]

Als je zo wit bentr als een daltmatier.. dan ga je toch niet die van ''normale tot donkere'' huid kopen. Waarom hebben ze anders 2 sorrten. ?
Je probeert ook overal flauw te doen he Jett?

Maar om je prangende vraag te beantwoorden: Aangezien iedereen zo enthousiast was over de bodylotion, waren vrijwel alle schappen leeg hier in Almere. En waar ze de bodylotion nog nog wél hadden, verkochten ze alleen nog maar die voor de iets donkerdere huid. En die heb ik dan ook cadeau gehad van mijn moeder .. Ohja, tot nu toe werkt het perfect dus ik zie het probleem niet zo hoor .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_37613910
Wat is dan eigelijk het verschil tussen die twee soorten
pi_37613987
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat is dan eigelijk het verschil tussen die twee soorten
Alleen de concentratie DHA.

Bron:
http://www.unilever.com/PIOTI/NL/p4.asp?selectCountry=NL&language=NL&productid=2061799
http://www.unilever.com/PIOTI/NL/p4.asp?selectCountry=NL&language=NL&productid=2061699
Volgens de beschrijving op volgorde van concentratie, en DMA staat resp 3e en 5e

[ Bericht 22% gewijzigd door intoxicated op 06-05-2006 21:58:24 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zaterdag 6 mei 2006 @ 21:56:35 #63
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37614164
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 20:22 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Koop een burkha...
hahahahahahhaa
Oh yes i did!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:53:19 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37616006
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef shmoopy het volgende:
Heb het ook op m'n gezicht gedaan, maar daar ga ik toch de speciale variant van Nivea voor proberen, want m'n ogen gingen prikken en doen dat nu nog een beetje, terwijl ik echt superdun heb gesmeerd.
Ik heb Nivea dagcreme Summer Beauty. Aan te raden (nou ja, heb hem twee keer gebruikt... ). Geurloos, smeert lekker weg, en na twee keer (gisteravond en vanochtend, ongeduldig ja!) een subtiel getinte toet.
quote:
Ik heb de Dove Sunshine en ik ben er heel tevreden over. Na 1 keer smeren zag ik al een verschil. Misschien kwam het omdat ik heel witte melkflessen heb en de lotion 'voor de normale tot donkere huid' heb genomen , maar ik ben iig blij. Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden.
Nah, ik doe er liever wat langer over om gedoseerd bruin te worden. Dat lijkt me juist het fijne van die lichte variant. Dan komt het met smeren ook niet zo nauw. Zo dadelijk douchen en voor de tweede keer.

Hoe bevalt het jullie als de kleur er weer afgaat?
Ik heb vroegah (en dan praat ik écht over 20 jaar terug ) wel eens zo'n echte zelfbruiner gebruikt. In 3 dagen poepiebruin, maar na een week leek het wel alsof ik schurft had.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:55:16 #65
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_37616057
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef Ri-Klain het volgende:
Als je die Dove bruinende lotion hebt gebruikt en je gaat in de zon, word je dan nog wel gewoon bruin? Ik weet dat er op de fles staat dat het geen bescherming biedt tegen de zon, maar gaat dit alleen over de schadelijke stralen of ook over het 'bruin worden'?
Weet iemand dit?
Of niet soms?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:57:12 #66
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37616119
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 22:55 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Weet iemand dit?
Zover ik weet kun je gewoon bruin worden hoor.
Deze creme werkt totaal anders dan UV stralen.
Als je niet beschermd wordt tegen die stralen kunnen ze dus gewoon hun werk doen cq. hun schade aanrichten.
pi_37616609
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 20:46 schreef Skaai het volgende:

[..]

Je probeert ook overal flauw te doen he Jett?

Maar om je prangende vraag te beantwoorden: Aangezien iedereen zo enthousiast was over de bodylotion, waren vrijwel alle schappen leeg hier in Almere. En waar ze de bodylotion nog nog wél hadden, verkochten ze alleen nog maar die voor de iets donkerdere huid. En die heb ik dan ook cadeau gehad van mijn moeder .. Ohja, tot nu toe werkt het perfect dus ik zie het probleem niet zo hoor .
Ik probeer niet flauw te doen hoor. Alleen als je een hele lichte huid hebt en dan opeens super bruin bent staat het gewoon lelijk. Maargoed niet mijn probleem .
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 23:51:07 #68
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_37617667
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:16 schreef Jett het volgende:

[..]

Ik probeer niet flauw te doen hoor.
Mooi, hou je dalmatier opmerking in het vervolg dan voor je als je serieus wilt overkomen.
quote:
Alleen als je een hele lichte huid hebt en dan opeens super bruin bent staat het gewoon lelijk. Maargoed niet mijn probleem .
Als je goed had gelezen, had je opgemerkt dat ik dat juist wil voorkomen .
quote:
Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden.
Dus nadat ik 3 keer heb gesmeerd ben ik gestopt omdat ik een lichte bruinteint zag die ik kon vergelijken met mijn armen. Mijn armen hebben een heel licht bruinige teint en dat mogen mijn benen ook wel hebben. Mijn benen zie je in de winter toch niet, dus mensen zullen niet snel schrikken of gek kijken als ze ineens mijn 'verse heel licht gebruinde' benen zien, want ze weten verder toch niet hoe wit ze zijn/waren onder een broek .
Dus ik ben niet van plan om van een hele lichte huid naar een super bruine huid te gaan, dat staat me niet en dat wil ik ook niet. En als ik dat wel zou willen dan moet ik geen Dove Sunshine kopen maar elke dag onder de zonnebank gaan liggen
  zondag 7 mei 2006 @ 10:12:13 #69
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_37622217
Ik smeer al een tijdje die van Nivea en het werkt prima, overal een mooi bruin tintje

Maar nu, ik heb last van een pijnlijke spier in mijn arm en daar Ellimans opgesmeerd
(dat is een soort van Engelse tijgerbalsem zeg maar dat je er met een watje opsmeert)
Na het smeren was ineens mijn watje alleen helemaal bruin

Wat doet dat spul, dat lost het hele bruine kleurtje op en nu loop ik dus met één witte arm
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_37623547
Nou, ik heb me vanochtend na het douchen helemaal ingesmeerd met nivea en heb gister (nog net in de aanbieding!) ook de gezichtsvariant gehaald. Het spul stinkt echt niet, ben daar wel blij mee. Luchtig zomerjurkje eroverheen, kan het de hele dag goed intrekken.
Al was ik sowieso niet meer echt melkwit dus ik weet niet of ik ook duidelijk resultaat zal zien.
Na hoeveel uur ga je eigenlijk wat zien?
  zondag 7 mei 2006 @ 11:34:39 #71
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37623558
Komende week bij de AH alle Dove varianten 1+1 gratis.

http://www.ah.nl/aanbiedingen/
Het leven is geen krentenbol.
  zondag 7 mei 2006 @ 14:26:20 #72
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_37627605
Ik heb nu toch wel het idee dat ik een beetje een kleurtje begin te krijgen!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_37628425
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 20:22 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Koop een burkha...
Ik ben geen moslim ofzo
  zondag 7 mei 2006 @ 23:11:24 #74
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37644637
Ik heb ook vandaag Dove Sunshine gekocht, de lichte variant. Ik durfde niet omdat ik bang was voor vlekken en al, maar nu zag ik gister m'n vriendin met d'r mooie bruine benen waarvan ik dacht dat ze een zonnebankkuurtje hadden gehad, maar nee, Dove. Dus dat was de doorslag voor mij. Snel proberen dus.
Back in business.
pi_37653932
Welke werkt nou het beste?
  maandag 8 mei 2006 @ 12:52:01 #76
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_37654411
Zit allebei dezelfde shit in, dus maakt geen verschil denk ik.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_37656258
Er is nu ook zelfbruinende bodylotion van Etos huismerk!
pi_37656405
Ik heb het vroeger wel is gehad. zon bruin flesje van nivea. Het stonk wel en ik werd GEEL. Zo geel als een Chinees. Dus ik liever een zonnebank
  maandag 8 mei 2006 @ 14:49:08 #79
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_37657527
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef marckvandijk het volgende:
Ik heb het vroeger wel is gehad. zon bruin flesje van nivea. Het stonk wel en ik werd GEEL. Zo geel als een Chinees. Dus ik liever een zonnebank
dat was vast zelfbruiner...
deze lotions maken je niet geel, juist heel langzaam aan lichtbruin
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_37660850
Nou, ik heb het overal opgesmeerd vanmiddag en ben een uur onder de zonnebank geweest (half uur per kant), ben nu echt bruin hoor Ik weet niet of die lotion de werking versterkt ofzo maar het lijkt er wel op.
(Heb dit geprobeerd omdat ik het verschillende keren in dit topic gelezen heb).
  maandag 8 mei 2006 @ 16:33:00 #81
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37660889
Nou, ik heb mezelf vanmorgen na het douchen ingesmeerd, en ga het vanavond weer doen. Is het verstandig om het 2 x per dag aan te brengen, gaat het dan sneller? Of heeft het geen zin, en is één keer per dag al genoeg?
Back in business.
pi_37661715
Flyga heeft dove en het werkt echt, alleen niet als een masker aan brengen, doe als test maar eens een dikke stip op je hand ofzo, dan zul je zien dat het aardig donker word, dus altijd INSMEREN niet als een masker aanbrengen
You've just been F'd in the A
pi_37661760
Waarom zou je het als een masker aanbrengen
  maandag 8 mei 2006 @ 16:58:28 #84
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37661781
Ik heb ook Dove, en zou het wel op m'n gezicht willen gebruiken, maar ik durf niet. Ik heb wel m'n hele lichaam (uitgezonderd rug) ingesmeerd net als dat ik gewone bodylotion opsmeer. Tot nu toe zie ik nog geen vlekken gelukkig.
Back in business.
pi_37661887
Mijn moeder heeft bij mijn zusje 1 plek ingesmeerd op haar arm om te kijken of het werkt, ze heeft nu 1 bruine vlek Kortom, het bruint dus wel degelijk!
Ik heb het overigens over de niveavariant.
pi_37661909
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Dat vroeg ik me inderdaad ook af.
Het is gewoon bodylotion, dat moet je dus ook als zodanig gebruiken.
Goed uitsmeren dus en dun laagje aanbrengen.
pi_37661927
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
njaa, dan werkt het wat dikker en sneller volgens mij MAAR NIET DOEN DUS
You've just been F'd in the A
pi_37662339
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef Flyga het volgende:

[..]

njaa, dan werkt het wat dikker en sneller volgens mij MAAR NIET DOEN DUS
Als je wil dat het sneller werkt moet je dit niet kopen maar de ouderwetse zelfbruiners.
Domme redenatie imho.
  maandag 8 mei 2006 @ 17:35:04 #89
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37663033
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:13 schreef heaven7 het volgende:
Domme redenatie imho.
je kunt er zelf ook wat van heaven...
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik heb het overal opgesmeerd vanmiddag en ben een uur onder de zonnebank geweest (half uur per kant), ben nu echt bruin hoor Ik weet niet of die lotion de werking versterkt ofzo maar het lijkt er wel op.
De werking van een zonnebank is totaal verschillend van die van deze lotions.
De zonnebank activeert door straling je pigmentcellen.
Zelfbruinende lotions reageren chemisch met dode huidcellen.

En nu niet uit je bruine vel springen hoor....
pi_37663084
Tja, baad het niet enzo Dit kan verder geen kwaad, dit spul heel dik opsmeren en laten zitten als een masker lijkt me is niet de bedoeling, het is gewoon een lotion. Er staat ook duidelijk op de verpakking hoe je het moet doen.
Nietwaar?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 17:39:39 ]
  maandag 8 mei 2006 @ 17:39:58 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37663171
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef heaven7 het volgende:
Nietwaar?
Wel waar!
pi_37663192
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:39 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wel waar!
Dat zeg ik

Vervelend mens
  maandag 8 mei 2006 @ 17:42:22 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37663238
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:40 schreef heaven7 het volgende:
Vervelend mens
Tnx!
pi_37675988
Ik gebruik de Dove Sunshine voor mijn lichaam, na een paar dagen zie je wel resultaat, alleen jammer dat het een beetje vlekkerig effect heeft en dat terwijl ik het goed en gelijkmatig insmeer..

Voor mijn gezicht gebruik ik Nivea Summer Beauty , heb nog geen resultaat gezien maar ik smeer het ook pas 3dagen ..
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:35:30 #95
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_37682562
Ik zat er ook naar te kijken, maar ben te ongeduldig voor dit soort producten. Heb toen gewoon de zelfbruinspray van L'oreal gekocht, geen vlekken en geen gele maar een mooie bruine teint.

Ga voor mijn gezicht wel zo'n gezichtscreme kopen, ik zie daar nog wat bleekjes
pi_37682653
Ik gebruik de niveau summer beauty en het werkt echt
Geen vlekken en gewoon heel licht een tintje, ideaal spul
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_37683353
lompe vraag mischien, maar dit spul is alleen voor vrouwen ofzo ? :x
pi_37683473
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef Davidian- het volgende:
lompe vraag mischien, maar dit spul is alleen voor vrouwen ofzo ? :x
Het wordt wel uitsluitend voor vrouwen gemarket.
Maar er is geen reden waarom mannen het niet zouden kunnen gebruiken.
pi_37697679
Wat ik me afvraag is hoe het nou eigenlijk precies werkt. Het reageert chemisch met dode huidcellen zag ik al staan, maar is het in principe gewoon een laagje verf of haalt het echt iets in je huid naar boven?
pi_37698298
net mezelf ff gescrubt met een scrubhandschoen i.p.v. scrubgel, en er bleef een mooi bruin laagje achter in de douche
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')