hoezo niet gezond!? de zon die is pas niet gezond!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Wit als een melkfles![]()
Dat spul kan niet gezond zijn, naats dat het afschuwelijk lelijk is.![]()

Ik houd niet van zon, nog van nepzon uit een flesje, ik ben wel blij met mijn witte melflessen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hoezo niet gezond!? de zon die is pas niet gezond!!!![]()
en afschuwelijk lelijk?? bij mij ziet het er gewoon natuurlijk uit hoor... ik ga niet door tot ik zo'n neppe oranje kleur heb in ieder geval![]()

quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb de Dove Sunshine en ik ben er heel tevreden over. Na 1 keer smeren zag ik al een verschil. Misschien kwam het omdat ik heel witte melkflessen heb en de lotion 'voor de normale tot donkere huid' heb genomen, maar ik ben iig blij. Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden. Her en der wel wat vlekjes gehad, maar dat kwam omdat ik niet goed uitsmeerde en dus gehaast aan het smeren was.
Ik vergat alleen m'n voeten in te smerenen smeerde mijn handen ook in, maar omdat ik automatisch mijn handen was na een smeerbeurt (
) trok dat daar niet helemaal op de goede manier in

o jij bent een man....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik houd niet van zon, nog van nepzon uit een flesje, ik ben wel blij met mijn witte melflessen.![]()

Zo veel mogelijk ja en voor de rest draag ik totaal bedekkende kleding, helaas helpt dat bij het gezicht nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
o jij bent een man....nou duidelijk geen metrofiel dan he
![]()
maar als je niet van zon houdt...verberg je je dan ofzo in de zomer??![]()

Koop een burkha...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk ja en voor de rest draag ik totaal bedekkende kleding, helaas helpt dat bij het gezicht niet![]()

Je probeert ook overal flauw te doen he Jett?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:34 schreef Jett het volgende:
[..]
Als je zo wit bentr als een daltmatier.. dan ga je toch niet die van ''normale tot donkere'' huid kopen.Waarom hebben ze anders 2 sorrten.
?

Alleen de concentratie DHA.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat is dan eigelijk het verschil tussen die twee soorten

Ik heb Nivea dagcreme Summer Beauty. Aan te raden (nou ja, heb hem twee keer gebruikt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef shmoopy het volgende:
Heb het ook op m'n gezicht gedaan, maar daar ga ik toch de speciale variant van Nivea voor proberen, want m'n ogen gingen prikken en doen dat nu nog een beetje, terwijl ik echt superdun heb gesmeerd.
Nah, ik doe er liever wat langer over om gedoseerd bruin te worden. Dat lijkt me juist het fijne van die lichte variant. Dan komt het met smeren ook niet zo nauw. Zo dadelijk douchen en voor de tweede keer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb de Dove Sunshine en ik ben er heel tevreden over. Na 1 keer smeren zag ik al een verschil. Misschien kwam het omdat ik heel witte melkflessen heb en de lotion 'voor de normale tot donkere huid' heb genomen, maar ik ben iig blij. Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden.

Weet iemand dit?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef Ri-Klain het volgende:
Als je die Dove bruinende lotion hebt gebruikt en je gaat in de zon, word je dan nog wel gewoon bruin? Ik weet dat er op de fles staat dat het geen bescherming biedt tegen de zon, maar gaat dit alleen over de schadelijke stralen of ook over het 'bruin worden'?

Zover ik weet kun je gewoon bruin worden hoor.quote:

Ik probeer niet flauw te doen hoor. Alleen als je een hele lichte huid hebt en dan opeens super bruin bent staat het gewoon lelijk. Maargoed niet mijn probleemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je probeert ook overal flauw te doen he Jett?
Maar om je prangende vraag te beantwoorden: Aangezien iedereen zo enthousiast was over de bodylotion, waren vrijwel alle schappen leeg hier in Almere. En waar ze de bodylotion nog nog wél hadden, verkochten ze alleen nog maar die voor de iets donkerdere huid. En die heb ik dan ook cadeau gehad van mijn moeder.. Ohja, tot nu toe werkt het perfect dus ik zie het probleem niet zo hoor
.

Mooi, hou je dalmatier opmerking in het vervolg dan voor je als je serieus wilt overkomen.quote:
Als je goed had gelezen, had je opgemerkt dat ik dat juist wil voorkomenquote:Alleen als je een hele lichte huid hebt en dan opeens super bruin bent staat het gewoon lelijk. Maargoed niet mijn probleem.
Dus nadat ik 3 keer heb gesmeerd ben ik gestopt omdat ik een lichte bruinteint zag die ik kon vergelijken met mijn armen. Mijn armen hebben een heel licht bruinige teint en dat mogen mijn benen ook wel hebben. Mijn benen zie je in de winter toch niet, dus mensen zullen niet snel schrikken of gek kijken als ze ineens mijn 'verse heel licht gebruinde' benen zien, want ze weten verder toch niet hoe wit ze zijn/waren onder een broekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
Ik durfde zelfs na 3 keer smeren niet door te gaan, want dan zou ik wel heel bruin worden.

Ik ben geen moslim ofzoquote:

dat was vast zelfbruiner...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef marckvandijk het volgende:
Ik heb het vroeger wel is gehad. zon bruin flesje van nivea. Het stonk wel en ik werd GEEL. Zo geel als een Chinees. Dus ik liever een zonnebank

Dat vroeg ik me inderdaad ook af.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zou je het als een masker aanbrengen

njaa, dan werkt het wat dikker en sneller volgens mij MAAR NIET DOEN DUSquote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zou je het als een masker aanbrengen

Als je wil dat het sneller werkt moet je dit niet kopen maar de ouderwetse zelfbruiners.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef Flyga het volgende:
[..]
njaa, dan werkt het wat dikker en sneller volgens mij MAAR NIET DOEN DUS

quote:Op maandag 8 mei 2006 17:13 schreef heaven7 het volgende:
Domme redenatie imho.
De werking van een zonnebank is totaal verschillend van die van deze lotions.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik heb het overal opgesmeerd vanmiddag en ben een uur onder de zonnebank geweest (half uur per kant), ben nu echt bruin hoorIk weet niet of die lotion de werking versterkt ofzo maar het lijkt er wel op.

Wel waar!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef heaven7 het volgende:
Nietwaar?

Het wordt wel uitsluitend voor vrouwen gemarket.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef Davidian- het volgende:
lompe vraag mischien, maar dit spul is alleen voor vrouwen ofzo ? :x

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |