dat was vast zelfbruiner...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef marckvandijk het volgende:
Ik heb het vroeger wel is gehad. zon bruin flesje van nivea. Het stonk wel en ik werd GEEL. Zo geel als een Chinees. Dus ik liever een zonnebank
Dat vroeg ik me inderdaad ook af.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zou je het als een masker aanbrengen
njaa, dan werkt het wat dikker en sneller volgens mij MAAR NIET DOEN DUSquote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Waarom zou je het als een masker aanbrengen
Als je wil dat het sneller werkt moet je dit niet kopen maar de ouderwetse zelfbruiners.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef Flyga het volgende:
[..]
njaa, dan werkt het wat dikker en sneller volgens mij MAAR NIET DOEN DUS
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:13 schreef heaven7 het volgende:
Domme redenatie imho.
De werking van een zonnebank is totaal verschillend van die van deze lotions.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik heb het overal opgesmeerd vanmiddag en ben een uur onder de zonnebank geweest (half uur per kant), ben nu echt bruin hoorIk weet niet of die lotion de werking versterkt ofzo maar het lijkt er wel op.
Wel waar!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef heaven7 het volgende:
Nietwaar?
Het wordt wel uitsluitend voor vrouwen gemarket.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef Davidian- het volgende:
lompe vraag mischien, maar dit spul is alleen voor vrouwen ofzo ? :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |