Nou, dat lijkt me niet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zijn denk ik gewoon huiddeeltjes, de cellen van je huid verversen zich dagelijks.

Het zag eruit alsof ik make-up van m'n gezicht had gehaald. Terwijl ik geen make up op had.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Dat spul hecht zich aan je bovenste huiddeeltjes en die laten continu los. Is niet zo gek hoor

gebruik je het ook op je armen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de Dove crème voor de donkere huid gebruikt en hij werkt prima bij mij. Mijn benen worden er heerlijk zacht van en de crème ruikt erg lekker.
Ik heb totaal geen last van vlekken: mijn benen zijn mooi egaal bruin. Ik gebruik de crème niet op andere plekken van mijn lichaam omdat ik daar allemaal niet goed bij kan

Same here. Alleen m'n melkflesjes. Oh, en m'n wangetjes. En nog nooit vlekken gehad met m'n Dove, zelfs niet als ik het haastig en wat slordiger doe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de Dove crème voor de donkere huid gebruikt en hij werkt prima bij mij. Mijn benen worden er heerlijk zacht van en de crème ruikt erg lekker.
Ik heb totaal geen last van vlekken: mijn benen zijn mooi egaal bruin. Ik gebruik de crème niet op andere plekken van mijn lichaam omdat ik daar allemaal niet goed bij kan

Bij mij op mijn benen ook (strepen!), maar op mijn armen gaat het prima.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:59 schreef Kimske het volgende:
grrrr niveau vlekt als een gek!

Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef Croupouque het volgende:
Lief logboek. Dag twee. Nog steeds geen resultaat. Alleen een bruine vlek op mijn buik. Maar misschien moet ik me gewoon wat beter wassen.

Ja, die heb ik ook. En smeer het nog steeds iedere avond van m'n gezicht afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nu ook maar Nivea sun touch ofzo? Maar es zien wat t wordt![]()

Ik heb een dikke witte streep van mn hand tot aan mn schouder hehequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. En smeer het nog steeds iedere avond van m'n gezicht af![]()

Tis van Lanea en ruikt heel erg lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef moussy het volgende:
kruidvat heeft het van een eigen merkje voor 2 nog wat

ja dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis van Lanea en ruikt heel erg lekkerWe gaan eens kijken of mn benen een tintje willen krijgen na 789280492 jaar zonder zon

Ik denk dat dat te maken heeft met je PH-waarde net als bij parfum.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb dat spul van Dove gisteravond voor het eerst gebruikt. Allemensen wat lag ik vannacht in bed te meuren, ik was even vergeten hoe erg je gaat stinken van zelfbruiners, brrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |