Dat probleem heb ik ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef karoltje het volgende:
Ben even gestopt, mn nagels werden helemaal oranje. Echt vies!
Dat spul is totaal onschadelijk. Zeker veel onschadelijker dan de zon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Brunette het volgende:
Het klinkt heel aanlokkelijk, maar ik denk echt niet dat het gezond is![]()
Suikers die reageren op de eiwitten van je huid......ik weet het niet hoor.....het kan weleens goed fout gaan![]()
Gelukkig word ik wel heel snel bruin vanmezelf![]()
Is dat bewezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat spul is totaal onschadelijk. Zeker veel onschadelijker dan de zon.
Hoe smeer je?!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef karoltje het volgende:
Ben even gestopt, mn nagels werden helemaal oranje. Echt vies!
Ik smeer met mijn volledige handen en dus ook vingers en dan kruipt er wel eens wat omhoog tussen je nagels ja. Ik merk het nu zelf ook, en dat is niet echt geweldig fijn... Want ik wil mn nagels ook niet op miniformaat knippen, dan kan ik niet meer krabbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Hoe smeer je?!Ik gewoon met de binnenkant van m'n hand hoor. Maar ik heb hele korte nageltjes..
Jij ook al? Ik ook precies daarquote:Op zondag 21 mei 2006 01:30 schreef Kimske het volgende:
Woehoe ik heb een teint! Yeah. ( ook een vlek bij me enkel, maar daar hebben we t niet over)
Jep, ik smeer nog. En behalve dat het me een licht kleurtje geeft, worden m'n benen echt heerlijk zacht! Dat kregen de gewone cremes van Nivea en Dove niet voor elkaar..quote:Op zondag 11 juni 2006 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er nog steeds mensen aan het smeren met dit weer of gaan we nu enkel nog allemaal massaal bruinen in de zon?
Dat kreeg ik dus ook. Echt geen idee hoe dat kan, want ik probeerde het juist niet met mijn nagels aan te raken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:41 schreef karoltje het volgende:
Nou het zit dus om mn nagel heen, bij die velletjes. En ook het 'uitstekende' deel van mn nagel is ipv wit orange. En ja, ik smeer ook gewoon met mn handpalmen!
Handen wassen na het smeren.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:01 schreef Biancavia het volgende:
Dat kreeg ik dus ook. Echt geen idee hoe dat kan, want ik probeerde het juist niet met mijn nagels aan te raken.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:37 schreef Croupouque het volgende:
Dat is een geruststellende gedachte, MUUS.
Jij tweelingziel jij, ik ben tegen het einde van de zomer ''gebroken wit'', maar meer ook niet. Iedereen die bruin wil lijken, gaat zijn arm met de mijne vergelijkenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Ik ben bleek en verbrand snel. Als het rode wegtrekt, ben ik weer net zo wit als ervoor.
Daarom leken deze lotions me zo handig. Alleen doet het geen ene reet bij mij..
Wat pas eng is, is het volgende; als je lijntjes trekt tussen al de sproeten op mijn arm krijg je dit als resultaat:quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat pas eng is, is het volgende; als je lijntjes trekt tussen al de sproeten op mijn arm krijg je dit als resultaat:
[afbeelding]
Het komt toch bizar dicht in de buurt.
Je bent een paar sproeten vergetenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat pas eng is, is het volgende; als je lijntjes trekt tussen al de sproeten op mijn arm krijg je dit als resultaat:
[afbeelding]
Het komt toch bizar dicht in de buurt.
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:33 schreef Aventura het volgende:
I feel your pain Croupouqueje.
Gisteren op het terras, zegt zo'n Marokkaan: 'Zo, wel melkflesjes zeg'.
Riight, hoe moet ik reageren dan? 'Zo, wel een grote gok he jij'.
Ik bedoel, zeg dan niks..
Dat ken ik wel. Aan zo'n soort opmerking heb ik nog een half jeugdtrauma aan overgehouden. Ik was een jaar of 14 en het was een van de eerste dagen school na de zomervakantie. Voor miijn doen was ik behoorlijk bruin, want ik was drie weken in Frankrijk geweest.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:33 schreef Aventura het volgende:
I feel your pain Croupouqueje.
Gisteren op het terras, zegt zo'n Marokkaan: 'Zo, wel melkflesjes zeg'.
Riight, hoe moet ik reageren dan? 'Zo, wel een grote gok he jij'.
Ik bedoel, zeg dan niks..
Overigens heb ik wel effect van de lotion. In combinatie met wat zon ziet het er wel enigszins ietwat bruiner uit.
Oke is dit serieus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren heb ik het voor het eerst overal opgesmeerd, maar ik zie volgens mij nog niets. Of het moet echt héél subtiel zijn. Zometeen ga ik voor de tweede keer. Ik doe het steeds 's avonds omdat het niet lekker ruikt bij een man, en zeker niet een man van mijn kaliber. Kuch.
Waarom "quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Brunette het volgende:
[..]
Oke is dit serieus?![]()
Andersvoor jou
![]()
Een man die zelfbruinende lotions gebruikt is eigenlijk iets nieuws voor mijquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarom "" voor mij? Ik ben alleen maar lijkbleek en wil er wat aan doen.
Ik zou niet weten waarom het alleen voor vrouwen moet zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een man die zelfbruinende lotions gebruikt is eigenlijk iets nieuws voor mij![]()
Dat zijn denk ik gewoon huiddeeltjes, de cellen van je huid verversen zich dagelijks.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Shirley het volgende:
Ik heb sinds een week de Nivea versie voor het gezicht, maar als ik s'avonds mijn gezicht reinig, zie ik gewoon het bruine op m'n wattenschijfje zitten! Dat hoort toch niet... of moet ik maar niet meer m'n gezicht schoonmaken om bruin te blijven.![]()
Je moet het ook even volhouden. Minstens 3 dagen op een rij 1x per dag smeren, dan zou je toch langzamerhand wat moeten gaan zien...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren heb ik het voor het eerst overal opgesmeerd, maar ik zie volgens mij nog niets. Of het moet echt héél subtiel zijn. Zometeen ga ik voor de tweede keer. Ik doe het steeds 's avonds omdat het niet lekker ruikt bij een man, en zeker niet een man van mijn kaliber. Kuch.
Nou, dat lijkt me niet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zijn denk ik gewoon huiddeeltjes, de cellen van je huid verversen zich dagelijks.
Het zag eruit alsof ik make-up van m'n gezicht had gehaald. Terwijl ik geen make up op had.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Dat spul hecht zich aan je bovenste huiddeeltjes en die laten continu los. Is niet zo gek hoor
gebruik je het ook op je armen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de Dove crème voor de donkere huid gebruikt en hij werkt prima bij mij. Mijn benen worden er heerlijk zacht van en de crème ruikt erg lekker.
Ik heb totaal geen last van vlekken: mijn benen zijn mooi egaal bruin. Ik gebruik de crème niet op andere plekken van mijn lichaam omdat ik daar allemaal niet goed bij kan
Same here. Alleen m'n melkflesjes. Oh, en m'n wangetjes. En nog nooit vlekken gehad met m'n Dove, zelfs niet als ik het haastig en wat slordiger doe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de Dove crème voor de donkere huid gebruikt en hij werkt prima bij mij. Mijn benen worden er heerlijk zacht van en de crème ruikt erg lekker.
Ik heb totaal geen last van vlekken: mijn benen zijn mooi egaal bruin. Ik gebruik de crème niet op andere plekken van mijn lichaam omdat ik daar allemaal niet goed bij kan
Bij mij op mijn benen ook (strepen!), maar op mijn armen gaat het prima.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:59 schreef Kimske het volgende:
grrrr niveau vlekt als een gek!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef Croupouque het volgende:
Lief logboek. Dag twee. Nog steeds geen resultaat. Alleen een bruine vlek op mijn buik. Maar misschien moet ik me gewoon wat beter wassen.
Ja, die heb ik ook. En smeer het nog steeds iedere avond van m'n gezicht afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nu ook maar Nivea sun touch ofzo? Maar es zien wat t wordt![]()
Ik heb een dikke witte streep van mn hand tot aan mn schouder hehequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. En smeer het nog steeds iedere avond van m'n gezicht af![]()
Tis van Lanea en ruikt heel erg lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef moussy het volgende:
kruidvat heeft het van een eigen merkje voor 2 nog wat
ja dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis van Lanea en ruikt heel erg lekkerWe gaan eens kijken of mn benen een tintje willen krijgen na 789280492 jaar zonder zon
Ik denk dat dat te maken heeft met je PH-waarde net als bij parfum.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb dat spul van Dove gisteravond voor het eerst gebruikt. Allemensen wat lag ik vannacht in bed te meuren, ik was even vergeten hoe erg je gaat stinken van zelfbruiners, brrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |