abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37905098
Net gescrubd en dus wél een 'schurft-effect'. Het bladdert helemaal af, met mijn handdoek veeg ik een groot gedeelte eraf. En nu zien mijn benen er totaal ontoonbaar uit.

Fijn.
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:00:53 #202
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_37905454
Ach, zulk héél mooi weer is het niet vandaag, dat je in blote benen moet
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_37905506
Hier wel hoor. Magoed, die zooi gaat dus linea recta de prullenbak in.
pi_37912120
Ben even gestopt, mn nagels werden helemaal oranje . Echt vies!
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:08:00 #205
16715 Mylene
*schatje*
pi_37913312
De L'Oréal versie is in aanbieding bij de DA.
pi_37923557
Het klinkt heel aanlokkelijk, maar ik denk echt niet dat het gezond is
Suikers die reageren op de eiwitten van je huid......ik weet het niet hoor.....het kan weleens goed fout gaan
Gelukkig word ik wel heel snel bruin vanmezelf
4
pi_37923570
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef karoltje het volgende:
Dat probleem heb ik ook.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37923984
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Brunette het volgende:
Het klinkt heel aanlokkelijk, maar ik denk echt niet dat het gezond is
Suikers die reageren op de eiwitten van je huid......ik weet het niet hoor.....het kan weleens goed fout gaan
Gelukkig word ik wel heel snel bruin vanmezelf
Dat spul is totaal onschadelijk. Zeker veel onschadelijker dan de zon.
pi_37924407
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat spul is totaal onschadelijk. Zeker veel onschadelijker dan de zon.
Is dat bewezen?
4
pi_37925103
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:44 schreef Brunette het volgende:

[..]

Is dat bewezen?
Dat is common sense. En vast ook wel bewezen.
pi_37925854
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef karoltje het volgende:
Hoe smeer je?! Ik gewoon met de binnenkant van m'n hand hoor. Maar ik heb hele korte nageltjes..
I will take the sun in my mouth
pi_37930490
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef warrel het volgende:

[..]

Hoe smeer je?! Ik gewoon met de binnenkant van m'n hand hoor. Maar ik heb hele korte nageltjes..
Ik smeer met mijn volledige handen en dus ook vingers en dan kruipt er wel eens wat omhoog tussen je nagels ja. Ik merk het nu zelf ook, en dat is niet echt geweldig fijn... Want ik wil mn nagels ook niet op miniformaat knippen, dan kan ik niet meer krabben
I had a signature once. It was awful.
pi_37932787
Ik was m'n handen altijd even met een nagelborsteltje. Heb dan ook nooit last gehad van oranje nagels!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:09:54 #214
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37932937
Onder je nagels? Ik smeer met mijn palmen en vingertoppen (de onderkant ervan dus)
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:32:55 #215
56819 Kimske
Juf in wording
pi_37934147
Goed, gebruik altijd etos bruiningscreme, die werkt erg goed, als je drie dagen de tijd hebt om vlekken extra aan te stippen.

Nu de nivea gekocht, we zijn benieuwd!
Als ik er aan denk, zal ik voor en na foto's maken, ook leuk voor me weblog
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_37947404
Nou het zit dus om mn nagel heen, bij die velletjes. En ook het 'uitstekende' deel van mn nagel is ipv wit orange . En ja, ik smeer ook gewoon met mn handpalmen!
pi_38026287
Is de Nutribronze van l'oreal (die van de reclame) beter dan de sublieme bronze?
  zondag 21 mei 2006 @ 01:30:35 #218
56819 Kimske
Juf in wording
pi_38036935
Woehoe ik heb een teint! Yeah. ( ook een vlek bij me enkel, maar daar hebben we t niet over )
Stem:
pi_38759145
Zijn er nog steeds mensen aan het smeren met dit weer of gaan we nu enkel nog allemaal massaal bruinen in de zon?
pi_38759552
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:30 schreef Kimske het volgende:
Woehoe ik heb een teint! Yeah. ( ook een vlek bij me enkel, maar daar hebben we t niet over )
Jij ook al? Ik ook precies daar .
pi_38759993
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er nog steeds mensen aan het smeren met dit weer of gaan we nu enkel nog allemaal massaal bruinen in de zon?
Jep, ik smeer nog. En behalve dat het me een licht kleurtje geeft, worden m'n benen echt heerlijk zacht! Dat kregen de gewone cremes van Nivea en Dove niet voor elkaar..
Verder ben ik deze zomer niet zonschuw hoor, ik heb gewoon tentamens.
pi_38760097
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:41 schreef karoltje het volgende:
Nou het zit dus om mn nagel heen, bij die velletjes. En ook het 'uitstekende' deel van mn nagel is ipv wit orange . En ja, ik smeer ook gewoon met mn handpalmen!
Dat kreeg ik dus ook. Echt geen idee hoe dat kan, want ik probeerde het juist niet met mijn nagels aan te raken.
pi_38760696
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:01 schreef Biancavia het volgende:
Dat kreeg ik dus ook. Echt geen idee hoe dat kan, want ik probeerde het juist niet met mijn nagels aan te raken.
Handen wassen na het smeren.
pi_38760757
Dag lieve bruinige dames,

Mag ik een grote frustratie met jullie delen? Misschien ben ik wel de eerste man in dit topic, ik heb namelijk de neiging om voorgaande posts niet te lezen. De afgelopen dagen ben ik zonder me in te smeren de hele dag in de zon geweest, met dit als resultaat:

NIETS!
In het echt is het nog witter dan op de foto's, geloof me. Ik ben zo wit als een laken, ik ben bijna transparant! Het is zó iritant om iedere keer maar weer door mensen erop gewezen te worden dat je wel erg wit bent. "Ben je ziek ofzo, Croupouqueje?" vraagt men dan. "Nee trut! Wraah!", is het antwoord dat ik daarop geef, vlak voordat ik in huilen uitbarst en met mijn hoofd tegen de muur begin te slaan. Ik weet niet hoe lang het nog mooi weer blijft, maar ik pik iedere seconde zon mee. Tegen beter weten in, want ik weet nu al dat ik hooguit een klein beetje rood ga worden en dat het na een week weer is weggetrokken.
Daarom sta ik op het punt om van die bruinende douchegel te kopen. Ik ben alleen bang dat het verschil na één keer gebruiken veel te groot zal zijn en dat het geen gezicht is.
Afijn, ik moest dit even van de afschrijven, het scheelt me weer een gat in de muur. Doei!
pi_38761344
Ik ben bleek en verbrand snel. Als het rode wegtrekt, ben ik weer net zo wit als ervoor.

Daarom leken deze lotions me zo handig. Alleen doet het geen ene reet bij mij. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38761368
Dat is een geruststellende gedachte, MUUS.
pi_38761433
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:37 schreef Croupouque het volgende:
Dat is een geruststellende gedachte, MUUS.
.

Als je de lotions voor de lichte/normale huid neemt, zal je in ieder geval niet wakker worden als een neger.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 11 juni 2006 @ 21:39:40 #228
82136 Xennia
gekroond
pi_38761447
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Ik ben bleek en verbrand snel. Als het rode wegtrekt, ben ik weer net zo wit als ervoor.

Daarom leken deze lotions me zo handig. Alleen doet het geen ene reet bij mij. .
Jij tweelingziel jij, ik ben tegen het einde van de zomer ''gebroken wit'', maar meer ook niet. Iedereen die bruin wil lijken, gaat zijn arm met de mijne vergelijken

ps mail
pi_38761677
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:18 schreef Croupouque het volgende:

Heej, mijn cavia!
pi_38761748
Ontopic, ik zie pas na een paar dagen, twee keer per dag smeren, wat resultaat.
Dus je kunt het altijd proberen kroepoekje.
  zondag 11 juni 2006 @ 22:04:58 #231
128716 Serendips
pata pata
pi_38762416
Ik dacht eerst ook dat het niet werkte, maar je moet het, zoals Biancavia al zei, een paar dagen volhouden. Daarna heb je een beetje een kleur, precies genoeg naar mijn smaak...

Na een maand regen en wolken ben ik weer begonnen met smeren en er zit nu een beetje kleur op mijn benen. De rest kleurt wel een beetje vanzelf.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zondag 11 juni 2006 @ 22:58:25 #232
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38764549
die lotion helpt hier niet erg. Gisteren ff 2 uur in de zon gezeten,en het verschil op mn onder armen in vergelijking tot mn boven armen is flink te zien
pi_38765100
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:46 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Heej, mijn cavia!
Wat pas eng is, is het volgende; als je lijntjes trekt tussen al de sproeten op mijn arm krijg je dit als resultaat:

Het komt toch bizar dicht in de buurt.
pi_38765163
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Wat pas eng is, is het volgende; als je lijntjes trekt tussen al de sproeten op mijn arm krijg je dit als resultaat:

[afbeelding]

--> TRU
  maandag 12 juni 2006 @ 06:41:00 #235
56819 Kimske
Juf in wording
pi_38770106
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef Croupouque het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je bent een paar sproeten vergeten
Stem:
  maandag 12 juni 2006 @ 10:33:42 #236
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38772640
I feel your pain Croupouqueje.
Gisteren op het terras, zegt zo'n Marokkaan: 'Zo, wel melkflesjes zeg'.
Riight, hoe moet ik reageren dan? 'Zo, wel een grote gok he jij'.
Ik bedoel, zeg dan niks..

Overigens heb ik wel effect van de lotion. In combinatie met wat zon ziet het er wel enigszins ietwat bruiner uit.
  maandag 12 juni 2006 @ 10:34:45 #237
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_38772658
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:33 schreef Aventura het volgende:
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_38774905
goed ik heb besloten dat spul maar eens te gaan gebruiken..
heb et al sinds 24 februari (mn verjaardag) thuis liggen en durfde het ivm vlekken nog niet te gebruiken
de dove voor lichte huid..
zal eens kijken of ik before and after foto's kan maken
pi_38775343
Als ik woensdag nog niet bruin ben begin ik weer met smeren
pi_38775500
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:33 schreef Aventura het volgende:

Overigens heb ik wel effect van de lotion. In combinatie met wat zon ziet het er wel enigszins ietwat bruiner uit.
Dat ken ik wel. Aan zo'n soort opmerking heb ik nog een half jeugdtrauma aan overgehouden. Ik was een jaar of 14 en het was een van de eerste dagen school na de zomervakantie. Voor miijn doen was ik behoorlijk bruin, want ik was drie weken in Frankrijk geweest.
Ik had lekker een korte broek aangetrokken en we zaten met een aantal mensen in de pauze buiten op het gras. Opeens komt er een meisje uit een andere klas naar me toe:
'Zo, jij bent net zo wit als ik, en jij durft wel een wel een korte broek aan...'
Ik:

Dodelijke opmerking.
Maar goed, het woord 'bruinen' (letterlijk) is op mij ook niet van toepassing. Ik word hoogstens een beetje roze. Met de Dove voor de lichte huid word ik al bruiner dan ik ooit door de zon zou worden.
pi_38901210
Ik denk dat ik het toch ff ga proberen, hoewel ik het niet helemaal voor 100% vertrouw.
Waar moet ik vooral op letten?
En welke is effectiever? Die van Dove of Nivea?
Heb zelf wel een kleurtje vanmezelf, maar wil dat nog beter uit laten komen.
4
pi_38901322
Gisteren heb ik het voor het eerst overal opgesmeerd, maar ik zie volgens mij nog niets. Of het moet echt héél subtiel zijn. Zometeen ga ik voor de tweede keer. Ik doe het steeds 's avonds omdat het niet lekker ruikt bij een man, en zeker niet een man van mijn kaliber. Kuch.
pi_38901574
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren heb ik het voor het eerst overal opgesmeerd, maar ik zie volgens mij nog niets. Of het moet echt héél subtiel zijn. Zometeen ga ik voor de tweede keer. Ik doe het steeds 's avonds omdat het niet lekker ruikt bij een man, en zeker niet een man van mijn kaliber. Kuch.
Oke is dit serieus?
Anders voor jou
4
pi_38901640
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Brunette het volgende:

[..]

Oke is dit serieus?
Anders voor jou
Waarom " " voor mij? Ik ben alleen maar lijkbleek en wil er wat aan doen.
pi_38901722
Ik heb sinds een week de Nivea versie voor het gezicht, maar als ik s'avonds mijn gezicht reinig, zie ik gewoon het bruine op m'n wattenschijfje zitten! Dat hoort toch niet... of moet ik maar niet meer m'n gezicht schoonmaken om bruin te blijven.
Back in business.
pi_38901725
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Waarom " " voor mij? Ik ben alleen maar lijkbleek en wil er wat aan doen.
Een man die zelfbruinende lotions gebruikt is eigenlijk iets nieuws voor mij
4
pi_38901767
Ik krijg het idee dat die van Nivea het beste is?
4
pi_38902247
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Brunette het volgende:

[..]

Een man die zelfbruinende lotions gebruikt is eigenlijk iets nieuws voor mij
Ik zou niet weten waarom het alleen voor vrouwen moet zijn.
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:50:15 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38902265
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Shirley het volgende:
Ik heb sinds een week de Nivea versie voor het gezicht, maar als ik s'avonds mijn gezicht reinig, zie ik gewoon het bruine op m'n wattenschijfje zitten! Dat hoort toch niet... of moet ik maar niet meer m'n gezicht schoonmaken om bruin te blijven.
Dat zijn denk ik gewoon huiddeeltjes, de cellen van je huid verversen zich dagelijks.
pi_38903019
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Je moet het ook even volhouden. Minstens 3 dagen op een rij 1x per dag smeren, dan zou je toch langzamerhand wat moeten gaan zien...
pi_38904056
Ik heb het hele topic nu doorgelezen en waar ik benieuwd naar ben:
is er iemand die zowel de Nivea als de Dove-variant geprobeerd heeft?

Vraag me namelijk af welke ik moet gaan kopen...
pi_38904164
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat zijn denk ik gewoon huiddeeltjes, de cellen van je huid verversen zich dagelijks.
Nou, dat lijkt me niet!
Het is zeker weten dat spul hoor!
Back in business.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:07:48 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38905377
Dat spul hecht zich aan je bovenste huiddeeltjes en die laten continu los. Is niet zo gek hoor
pi_38905670
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef Aventura het volgende:
Dat spul hecht zich aan je bovenste huiddeeltjes en die laten continu los. Is niet zo gek hoor
Het zag eruit alsof ik make-up van m'n gezicht had gehaald. Terwijl ik geen make up op had.
Het lijkt net of ik het iedere dag voor niks smeer.
Back in business.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:59:41 #255
56819 Kimske
Juf in wording
pi_38906486
grrrr niveau vlekt als een gek!
Stem:
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:15:37 #256
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_38912441
Garnier heeft nu ook een bodysummer lotion in het assortiment. Nu voor 4,99 euro bij de Etos (actie is geldig t/m 25 juni).

Ik heb zowel de Dove als de Garnier versie. Ik vind dat die van Garnier beter ruikt (fruitig) en sneller intrekt. De Dove begint na een tijdje een beetje muffig te ruiken bij mij. Daarom gebruik ik de Dove voor mijn benen en die van Garnier voor mijn bovenlichaam, zodat die lucht van de Dove versie zo ver mogelijk van mijn neus verwijderd is

Bij beide producten zie ik na een paar dagen smeren een teint verschijnen. Ook heb ik bij beide producten geen last gehad van vlekken, daarbij moet ik wel zeggen dat ik voor het gebruik ervan mijn lichaam heb gescrubd.
pi_38916482
Ik heb de Dove crème voor de donkere huid gebruikt en hij werkt prima bij mij. Mijn benen worden er heerlijk zacht van en de crème ruikt erg lekker.

Ik heb totaal geen last van vlekken: mijn benen zijn mooi egaal bruin. Ik gebruik de crème niet op andere plekken van mijn lichaam omdat ik daar allemaal niet goed bij kan
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_38917627
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de Dove crème voor de donkere huid gebruikt en hij werkt prima bij mij. Mijn benen worden er heerlijk zacht van en de crème ruikt erg lekker.

Ik heb totaal geen last van vlekken: mijn benen zijn mooi egaal bruin. Ik gebruik de crème niet op andere plekken van mijn lichaam omdat ik daar allemaal niet goed bij kan
gebruik je het ook op je armen?
4
pi_38918577
Nee, want mijn armen zijn altijd hartstikke bruin, zelfs midden in de winter.

Raar maar waar
pi_38921781
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef bladibladibla het volgende:

Same here. Alleen m'n melkflesjes. Oh, en m'n wangetjes. En nog nooit vlekken gehad met m'n Dove, zelfs niet als ik het haastig en wat slordiger doe.
Nu maar hopen dat de rest van m'n lijf ook zacht wordt van gewone Dove lotion. Want dat vind ik denk ik nog het allefijnst van dat spul
pi_38921889
*Gaat ff een flesje Dove scoren*
4
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:20:02 #262
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38922660
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:59 schreef Kimske het volgende:
grrrr niveau vlekt als een gek!
Bij mij op mijn benen ook (strepen!), maar op mijn armen gaat het prima.
Verder vind ik de kleur op mijn armen redelijk naturel, terwijl het op mijn benen toch een beetje een gore gele zweem is

Conclusie: ik denk dat het resultaat erg afhangt van de samenstelling van de huid. Ik smeer armen en benen namelijk op dezelfde manier in. Daarin geen verschil.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38922891
Lief logboek. Dag twee. Nog steeds geen resultaat. Alleen een bruine vlek op mijn buik. Maar misschien moet ik me gewoon wat beter wassen.
pi_38923306
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef Croupouque het volgende:
Lief logboek. Dag twee. Nog steeds geen resultaat. Alleen een bruine vlek op mijn buik. Maar misschien moet ik me gewoon wat beter wassen.
Ik moest lachen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:17:47 #265
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_38924695
Ik heb nu ook maar Nivea sun touch ofzo? Maar es zien wat t wordt
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_38931552
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nu ook maar Nivea sun touch ofzo? Maar es zien wat t wordt
Ja, die heb ik ook. En smeer het nog steeds iedere avond van m'n gezicht af
Back in business.
pi_38933959
Tijdens de warme dagen helaas geen tijd gehad om in 't zonnetje te zitten, maar wel m'n fles Dove Sunshine gevonden. Heb 3 dagen ermee gesmeerd, 's ochtends én 's avonds. Deze keer gelukkig geen vlekken en een goed egaal resultaat. Krijg er alleen geen sproeten van
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:55:05 #268
150152 Queen_Bee
pi_38941971
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:07 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook. En smeer het nog steeds iedere avond van m'n gezicht af
Ik heb een dikke witte streep van mn hand tot aan mn schouder hehe
Volgens mij moet k mn moeder mn hele lichaam maar laten doen want mn rug is wel goed:+
I'm super sonic man
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:56:21 #269
150152 Queen_Bee
pi_38942001
'k Heb trouwens die speciale voor je gezicht ook
I'm super sonic man
pi_38947203
Ik ben er inderdaad lekker bruin mee geworden, Nivea summer beauty rules. Of moet ik zeggen: ruled? Want 1,5 week na het laatste gebruik heb ik dus wel last van vlekken en het lijkt of ik vervel. Dus zolang je blijft smeren werkt het prima. Da's jammer want ik ben bijna door mijn voorraadje heen!
  zondag 18 juni 2006 @ 09:48:29 #271
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38964309
Ik smeer nu 3 dagen met Nivea summer beauty. Door de afgelopen zomerse dagen veel gefietst te hebben had ik al onwijs bruine armen (voor het eerst in mijn leven! ) maar nu dus ook proberen de rest bij te kleuren. Vooralsnog zie ik zelf weinig verschil qua kleur, maar heb wel een erg lekker ruikend zacht velletje
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:32:28 #272
150152 Queen_Bee
pi_39029757
Nivea Sun Touch ben ik wel over te spreken, heel subtiel kleurtje, word niet ineens een neger ofzo. Mn badkamer, handdoek en washandje zijn nooit bruin geworden But again, zolang je t maar goed uitsmeert he. Want heb wel een paar vlekken gehad toen ik t zelf deed, mn moeder kan t beter
I'm super sonic man
pi_39029806
let op dit is een mening dus nou niet weer gaan lopen zeiken dat andere dat al gezegd hebben of dat je dat neit vindt:

Nivea werkt amper, Dove is oke

tot zover mijn bijdrage
Dick Schaffa
pi_39030507
dankuwel voor het met ons delen van deze mening, Dick-Schaffa. Zouden wij u dan ook vriendelijk mogen verzoeken om uw ervaringen te delen, waardoor u tot deze conclusie bent gekomen?

(zo, dat was iig geen zeiken)
pi_39030807
Nou natuurlijk mag u dat zoeperzazke. Ik heb ze beide geprobeerd en ik ondervond bij de Nivea variant geen tot nauwelijks resultaat. De Dove variant daarentegen gaf wel resultaat. Subtiel en egaal, dus niet van die te donkere kleuren of vlekken
Dick Schaffa
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:20:11 #276
150152 Queen_Bee
pi_39067936
Welke van Nivea had je
I'm super sonic man
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:36:26 #277
150152 Queen_Bee
pi_39070758
Okay foto Ik weet niet hoe k mn flitser eraf haal, dus mn bovenbeen is overbelicht. Zoals mn onderbeen is, zo zie ik er nu uit. Die witte plek op mn hak, zo wit ben ik normaal. Ja echt waar Zal straks nog ff meer foto's proberen te maken. Dit is Nivea Sun Touch btw

I'm super sonic man
pi_39070822
Wel de lege wc-rolletjes weggooien he!
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:41:03 #279
150152 Queen_Bee
pi_39070971
Heheh ach die hele badkamer moet toch nog verbouwd worden Oud ding, de volgende foto maak ik wel in de 2e badkamer, die is mooier
I'm super sonic man
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:10:36 #280
150152 Queen_Bee
pi_39072083

Nivea Sun Touch, check hier boven mn hak om te zien hoe wit ik werkelijk ben
I'm super sonic man
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:11:55 #281
150152 Queen_Bee
pi_39072129
En niet zeuren over mn buik, heb gekneusde ribben Daardoor heb ik me buik dus een keer minder ingesmeerd
I'm super sonic man
pi_39987829
Dit merk is maar 3,49 bij de Schlecker!
Jammer genoeg heb ik nu geen filiaal meer in de buurt. Ze hebben wel een online shop...

† In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:17:07 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_39990209
kruidvat heeft het van een eigen merkje voor 2 nog wat
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:57:02 #284
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_39991949
En toch word je er geel van en niet bruin.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:38:57 #285
56819 Kimske
Juf in wording
pi_40009598
Die nivea is wel aardig, maar toen ik gisteren voor het ontharen mijn benen even scrubte, was alles er zó hop vanaf!!
Stem:
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:39:31 #286
56819 Kimske
Juf in wording
pi_40009622
En het vlekt als de gekte!
Stem:
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:45:59 #287
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40009877
Zo is het Kimske.

Wij vrouwen worden toch al zo benadeeld en nou wordt ons dit weer in de maag gesplitst.

Nou, ik ga zometeen gewoon in de zon liggen, klaar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 19:23:59 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_40055853
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef moussy het volgende:
kruidvat heeft het van een eigen merkje voor 2 nog wat
Tis van Lanea en ruikt heel erg lekker We gaan eens kijken of mn benen een tintje willen krijgen na 789280492 jaar zonder zon
  zaterdag 22 juli 2006 @ 08:49:20 #289
149706 Loos
RESPECT-LOOS
pi_40067822
wat ik me nu afvraag...als ik dat Dove gebeuren smeer, voor de lichte huid...er staat op dat et niet tegen de zon beschermt. maar als ik ermee onder de zonnebank ga? word dan dat laagje dove bruin, of ik zélf? dsat ik het er niet zo weer af scrub
Vivi, Henk (1 en 2), Klaas-Jan & Theo: "OMG! WTF! BBQ!"
pi_40068364
Dove geeft geen laagje, dove wordt opgenomen door de bovenste huidcellen, waardoor deze verkleurd. Als jij onder de zonnebank gaat, krijgt jouw huidje een dubbel kleurtje: van de zon én van dove.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:26:20 #291
56819 Kimske
Juf in wording
pi_40074625
bij nivea is dat anders volgens mij: werd nl. wel steeds wat bruiner, maar een keer scrubben en alles was er af! Het zat gewoon op mijn spons!
Stem:
pi_40098202
wat is eigenlijk het verschil tussen die twee van dove? lichte en donkere huid... zit er ook verschil in qua bruiningsingredienten?
pi_40098734
Ik heb dat spul van Dove gisteravond voor het eerst gebruikt. Allemensen wat lag ik vannacht in bed te meuren, ik was even vergeten hoe erg je gaat stinken van zelfbruiners, brrrr.
  † In Memoriam † zondag 23 juli 2006 @ 12:35:59 #294
7074 moussy
kuttekop
pi_40100283
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Tis van Lanea en ruikt heel erg lekker We gaan eens kijken of mn benen een tintje willen krijgen na 789280492 jaar zonder zon
ja dus wel een beetje gelig, na 2x smeren.
  zondag 23 juli 2006 @ 12:55:08 #295
149706 Loos
RESPECT-LOOS
pi_40100852
liever wat geeltinten erin dan oranje, da's echt afschuwelijk...dan maar beter wat gelig en er gewoon bij zonnen of zonnebanken
Vivi, Henk (1 en 2), Klaas-Jan & Theo: "OMG! WTF! BBQ!"
pi_40191267
Ik gebruik nu een spuitbusje van Nivea. sprayt lekker weg, en het resultaat is ook erg mooi
Als ik moet kiezen tussen de Dove variant en de Nivea, kies ik voor Nivea
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:28:43 #297
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46848253
Ik ben weer begonnen met smeren
Mijn benen en decollete +hals doe ik. Vooral mijn benen zijn erg mooi lichtbruin.
Dat was een mooi uitzicht voor mijn fysiotherapeut
Mijn merk (Dove) is nu zowel bij Etos (3 Dove-producten voor de prijs van 2) als bij Kruidvat (een fles gratis bij 2 Dove-producten) in de aanbieding
pi_46849326
Zal die van vorig jaar het nog doen?
Die van mij is nl. nog niet helemaal op.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 12:07:11 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46873480
Mijn fles doet het nog prima, vorig jaar rond deze tijd gehaald.
pi_46874952
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb dat spul van Dove gisteravond voor het eerst gebruikt. Allemensen wat lag ik vannacht in bed te meuren, ik was even vergeten hoe erg je gaat stinken van zelfbruiners, brrrr.
Ik denk dat dat te maken heeft met je PH-waarde net als bij parfum.
Want bij mij ruikt die gewoon lekker.
Nivea stinkt wel
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')