Ik had na 3x smeren al resultaat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Voor mijn gezicht gebruik ik Nivea Summer Beauty , heb nog geen resultaat gezien maar ik smeer het ook pas 3dagen ..
Geen van beide.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:40 schreef NY_Giant het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe het nou eigenlijk precies werkt. Het reageert chemisch met dode huidcellen zag ik al staan, maar is het in principe gewoon een laagje verf of haalt het echt iets in je huid naar boven?
OK, bedankt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Geen van beide.
Zelfbruiners werken dankzij de zogenoemde Maillard-reactie. Het belangrijkste ingrediënt DHA (een suiker) reageert met eiwitten in de huid en geeft de hoornlaag binnen een paar uur een bruine ‘roestkleur’.
Zien we eruit als badmeesters?quote:
Hoi.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik had na 3x smeren al resultaat.
Kwam gisteren na een weekje vakantie op mijn werk: "Nou, jij hebt lekker in de zon gezeten!"
Niet dus, want ik gebruik dan een sunblock ivm mogelijk ontwikkelen zwangerschapsmasker.
Het ziet er bij mij iig heel natuurlijk uit.
Of als je cheap bent zoals ik, een plastic boterhamzakje.quote:Tipje nog tegen bruine / oranje handpalmen: van die dunne latexhandschoentjes
ik deed het eerst elke dag tot je het ging zien, nu doe ik het om de dagquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:26 schreef Isegrim het volgende:
Het goedje is idd wel een beetje plakkerig.
En als je nou eenmaal bruin bent, moet je het dan elke dag blijven gebruiken, of bijvoorbeeld eens per twee of drie dagen?
Dag vrouwke.quote:
Ik vind het een erg prettig spulletje. Net als de gewone dagcreme van Nivea (normaal gebruik ik de 'natural boost'). Idd een beetje vettig, trekt wel lekker snel in.quote:Die Nivea voor je gezicht, is die een beetje vettig of ook zo dun als die bodylotions?
Ik heb nl een droge huid en als ik het 's avonds opsmeer dan wil ik niet na een uurtje zo'n trekkerig gezicht hebben.
volgens mij vermindert het wel wat, want als je er meer op smeer wordt het donkerder, heb nu paar dagen niet gedaan en is al wat zachter van kleurquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:56 schreef Fantasmic het volgende:
Ok, ik dacht een week geleden, toen ik begon met het smeren van de lichte versie: hahaha, hoe kan het nou dat dit mis gaat?
Maar ok, een weekje later en toch maar overgestapt op de donkere versie van Dove, mijn god, ik ben bruin..
Alleen ietsje te bruin.. Het valt nu ineens wel heel erg op en dat was niet de bedoeling!! En overal zijn ineens vlekken..
vermindert het na een paar dagen weer vanzelf? *hoopt*
volgens mij is dat wel mogelijk welke heb je ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Kan het zijn dat ik na twee uur al resultaat zie, of verbeeld ik me dat?
Die van Dove. Ik ben zelf een vrij bleke huid. Ik zou zweren dat het al iets donkerder is, maar misschien is het wishful thinking.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:55 schreef Flyga het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel mogelijk welke heb je ?
Ik vrees het ergste, als ik zo lees wat MUUS zegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van Dove. Ik ben zelf een vrij bleke huid. Ik zou zweren dat het al iets donkerder is, maar misschien is het wishful thinking.
heb ik ook, werkte ook vrij snel dus het kan het kanquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van Dove. Ik ben zelf een vrij bleke huid. Ik zou zweren dat het al iets donkerder is, maar misschien is het wishful thinking.
Sneeuwwitje die ineens een negerin wordt, da kan toch heul nie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:59 schreef Natalie het volgende:Da's net iets teveel van het goede voor MUUS
Pijnlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sneeuwwitje die ineens een negerin wordt, da kan toch heul nie..
Dat meisje zei dat ze daarna ook Nivea had gekocht en dat die haar beter beviel.
Ze zei ook een keertje u tegen me.. *snif*
Nee, ik bedoel die verhalen hierboven. Naja, ik wacht het af, misschien werkt deze bij mij prima. Maar als ik een neger word, dien ik een klacht in.quote:
Welneeeeee joh. Je wordt morgen echt niet wakker als Eddie Murphy, heur. Het kan hoogstens zijn dat het té snel té bruin wordt voor jouw huidskleur.quote:
Dat klinkt alsof je het er per ongeluk afgescheerd hebt... maar als je toch al geen verschil zag. Wie weet pakt 't niet goed. Idd even een andere proberen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
Ik smeer nu sinds zondag iedere dag de lichte Dove variant op, vandaag zelfs 2 keer, en zie nog steeds weinig verschil. Vandaag ging ik m'n benen scheren onder de douche, en toen ik met een washandje eroverheen ging, was ie helemaal bruin.Ik twijfel nu toch om de donkere versie te gaan halen, misschien dat dat gaat helpen.
Maar dan krijg je volgens mij dus zo'n 'schurft-effect'.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:14 schreef Biancavia het volgende:
Als je te bruin bent geworden kun je het er gewoon afscrubben volgens mij.
ik scrub me bijna elke avond en geen "schurft-effect"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar dan krijg je volgens mij dus zo'n 'schurft-effect'.
Ow okee, eerder in dit topic had iemand het daarover.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef progje het volgende:
[..]
ik scrub me bijna elke avond en geen "schurft-effect"te zien
Doe je het op je gezicht ook ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef Jett het volgende:
Ik heb ong. 3 dagen de lichte variant gebruikt en gister de donkere op gedaan. het lijkt wel alsof ik op vakantie ben geweest.Verliefd op Dove.
Ik heb hem gekochtquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:38 schreef schatje het volgende:
Vervolg van 'Bruinende' bodylotions
[..]
bron
Tot en met 13 mei in de aanbieding bij het Kruidvat. De dagcrème van 7.99 voor 5.99 en de bodymilk van 4.99 voor 3.74.
Soortgelijke producten zijn er van Dove (Sunshine) en L'Oréal (Nutribronze).
Bij de DA drogist krijg je momenteel de Dove Sunshine bodylotion gratis bij 2 Dove producten.
Neen, ik heb daar van Lancome bronze flasher voor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Doe je het op je gezicht ook ?
Wejo. Dan ben je wel HEEL erg verbrand.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Zwaffel het volgende:
trouwens,vorig jaar zomer,ben ik ENORM verbrand.
dat is nu nog te zien. Mn mouwen zijn precies getekend.
Is er kans dat dit alles met nivea summer beauty egaal bruin wordt? of blijf ik kleur verschil zien?
jupquote:
Als jet teugleest hadden ze dat vorige week al ook gezegdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:36 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Ook miss interessant, bij de AH alle dove varianten 1+1 gratis dus ook de sunshine bodylotion.. en actie die loopt af tot morgen
Ah, goeie tip, thx! Ik had hier nog een hele doos staan voor als ik met henna werk (krijg je ook oranje handen van als je morst)quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef Isegrim het volgende:
Tipje nog tegen bruine / oranje handpalmen: van die dunne latexhandschoentjes (chirurgenhandschoentjes).
Wel goed voor de huidvernieuwing. Het blijft er toch niet eeuwig opzitten, dan liever eraf douchen en opnieuw aanbrengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:31 schreef Biancavia het volgende:
Gisteren douchte ik allemaal bruine huidschilfers van mijn buik af.
Dat heb ik wel gedaan. Ik heb nu al een paar dagen niet meer gesmeerd en ik zie nu een heel klein beetje 'slijtage'. Ik denk dat ik straks na het sporten even een scrubje doe en dan opnieuw ga aanbrengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:08 schreef Zwaffel het volgende:
3x gesmeerd,en volgens mij worden mn armen bruinerwhoei.
als je de gewenste kleur hebt bereikt..moet je dan stoppen met smeren???
Dus behalve je poriën is nu ook je neus verstopt geraaktquote:Op maandag 15 mei 2006 09:42 schreef mackole het volgende:
.....Over de geur: ik denk dat die er alleen is bij de eerste paar keer, ik ruik nu helemaal niets meer en dat is natuurlijk erg fijn.
Ik zie dat meerdere mensen gepost hebben dat bij het scrubben hun bruine tint weer verdwijnt,quote:Op maandag 15 mei 2006 14:26 schreef Zwaffel het volgende:
moet je scrubben btw?
Ik had al een paar dagen niet meer gesmeerd en toen ik daarna scrubde was er wel wat bruin af.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Faat het volgende:
Ik zie dat meerdere mensen gepost hebben dat bij het scrubben hun bruine tint weer verdwijnt,
maar daar heb ik volgens mij geen last van. Ik scrub gewoon en smeer elke dag.
Alleen met die tijgerbalsem shit had ik een witte arm gekregen, heeft toch wel paar dagen geduurd,
voordat die weer net zo'n kleur was als de rest. Maar verder gewoon blijven scrubben en smeren
Dat lees ik nu net terug, omdat het nu weer zo vreselijk jeukt. Maar ik wil niet krabben uit angst voor witte strepen... Hebben meer mensen die jeuk ervaren?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb me zojuist voor het eerst ingesmeerd en het lijkt alsof dat spul jeukt...
ja maar,moet dat perse. Ik heb nog nooit gescrubt namelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik zie dat meerdere mensen gepost hebben dat bij het scrubben hun bruine tint weer verdwijnt,
maar daar heb ik volgens mij geen last van. Ik scrub gewoon en smeer elke dag.
Alleen met die tijgerbalsem shit had ik een witte arm gekregen, heeft toch wel paar dagen geduurd,
voordat die weer net zo'n kleur was als de rest. Maar verder gewoon blijven scrubben en smeren
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef zoeperzazke het volgende:
zo, ik heb me net voor de tweede keer ingesmeerd. Heb nu ook heel, heel, heel weinig op mijn gezicht gedaan, omdat mijn moeder wilde dat ik dat probeerdeIk ben benieuwd hoe ik er morgen uit zie, want mijn vriend is een paar dagen weg dus mijn rug is niet gedaan en mijn armen en schouders wel. Hopelijk heb ik dadelijk geen al te vreemde scheidingslijnen op mijn rug...
Ik met nivea nietquote:Op maandag 15 mei 2006 20:23 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat lees ik nu net terug, omdat het nu weer zo vreselijk jeukt. Maar ik wil niet krabben uit angst voor witte strepen... Hebben meer mensen die jeuk ervaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |