Daarom doe ik het 's nachts in een oud shirt, maar er heeft nog niks afgegeven. Ik laat het eerst ook goed opdrogen voordat ik me aankleed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:11 schreef Beaker het volgende:
Werkt het echt? Ik ben zo bang dat het af zal geven op lichte kleding!
Dat is wel helemaal hip deze zomerquote:
ik doe wel gewoon mn hele lijf ermee hoor...had alleen wat last van vlekken bij mn enkels...maar als je gewoon goed smeert kan je t best over je hele lijf doen....ik doe alleen mn gezicht er niet mee....daar doe je normale bodylotion toch ook niet op??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik was van plan mijn hele lijf ermee in te gaan smeren. Of is dat niet zo slim?
Nee, precies.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik doe wel gewoon mn hele lijf ermee hoor...had alleen wat last van vlekken bij mn enkels...maar als je gewoon goed smeert kan je t best over je hele lijf doen....ik doe alleen mn gezicht er niet mee....daar doe je normale bodylotion toch ook niet op??![]()
whahahahaha ja uh volgens mij is mijn rug gewoon wit nu....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, precies.
Nu alleen manlief nog zover krijgen dat hij m'n rug insmeert.
Ik zei zo van: "Ja, ik heb iets gekocht en nou moet je elke dag mijn rug insmeren."quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
whahahahaha ja uh volgens mij is mijn rug gewoon wit nu....hahahahah soort duo penotti....tsjaah wat moet je dan he zonder man...nu weet ik weer waar ze goed voor zijn
![]()
Dat zou exact de reactie van mijn vriend kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zei zo van: "Ja, ik heb iets gekocht en nou moet je elke dag mijn rug insmeren."
Hij zo van: "Jaja! Nou, ik heb iets gekocht en daar moet je elke dag mijn piemel mee insmeren."
hahahahahahahaahahahhaha ja echt zo'n mannen opmerking!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat zou exact de reactie van mijn vriend kunnen zijn
Hij zou het echter wel doen
Nou het heeft goed geholpen hoor, ik zie al meteen verschilquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:02 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb net ook weer gesmeerd, ben benieuwd of ik morgen al resultaat zie![]()
Het ruikt wel lekker iig. Die van Nivea heb ik trouwens.
Wit als een melkflesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |