abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37596483
Werkt het echt? Ik ben zo bang dat het af zal geven op lichte kleding!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_37596530
Ik heb het gisteren gekocht.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37596787
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:11 schreef Beaker het volgende:
Werkt het echt? Ik ben zo bang dat het af zal geven op lichte kleding!
Daarom doe ik het 's nachts in een oud shirt, maar er heeft nog niks afgegeven. Ik laat het eerst ook goed opdrogen voordat ik me aankleed.
Smoke City - Underwater love
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:50:22 #29
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37597132
k heb ook de dove variant en je wordt er wel snel bruin van maar idd die vlekken zijn zwaar irritant!! Ook de geur irriteert me, als het eenmaal is ingetrokken... Maarja alles beter dan melkflesjes he
Oh yes i did!
pi_37597461
tot nu toe ben ik wel redelijk tevreden met de Dove!
heb alleen wat vlekken op mn voeten en bij mn hielen, de rest is vrij egaal.. tis niet superbruin natuurlijk, maar het hele erge witte is eraf!
ik smeer t 's avonds na t douchen in en neem er ook de tijd voor.
Ben alleen nog wel een beetje huiverig om t op mn armen enzo te gebruiken.. tot nu toe alleen mn benen gedaan.
De geur vind ik trouwens best lekker! En het gaat ook niet vies ruiken ofzo na een paar uurtjes, trekt gewoon weg bij mij
pi_37597585
Ik was van plan mijn hele lijf ermee in te gaan smeren. Of is dat niet zo slim?
pi_37597621
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:50 schreef izzypizzy het volgende:

Maarja alles beter dan melkflesjes he
Dat is wel helemaal hip deze zomer
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:13:56 #33
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37597691
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik was van plan mijn hele lijf ermee in te gaan smeren. Of is dat niet zo slim?
ik doe wel gewoon mn hele lijf ermee hoor...had alleen wat last van vlekken bij mn enkels...maar als je gewoon goed smeert kan je t best over je hele lijf doen....ik doe alleen mn gezicht er niet mee....daar doe je normale bodylotion toch ook niet op??
Oh yes i did!
pi_37598525
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

ik doe wel gewoon mn hele lijf ermee hoor...had alleen wat last van vlekken bij mn enkels...maar als je gewoon goed smeert kan je t best over je hele lijf doen....ik doe alleen mn gezicht er niet mee....daar doe je normale bodylotion toch ook niet op??
Nee, precies.
Nu alleen manlief nog zover krijgen dat hij m'n rug insmeert.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:58:03 #35
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37598910
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, precies.
Nu alleen manlief nog zover krijgen dat hij m'n rug insmeert.
whahahahaha ja uh volgens mij is mijn rug gewoon wit nu.... hahahahah soort duo penotti....tsjaah wat moet je dan he zonder man...nu weet ik weer waar ze goed voor zijn
Oh yes i did!
pi_37598963
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

whahahahaha ja uh volgens mij is mijn rug gewoon wit nu.... hahahahah soort duo penotti....tsjaah wat moet je dan he zonder man...nu weet ik weer waar ze goed voor zijn
Ik zei zo van: "Ja, ik heb iets gekocht en nou moet je elke dag mijn rug insmeren."
Hij zo van: "Jaja! Nou, ik heb iets gekocht en daar moet je elke dag mijn piemel mee insmeren."

pi_37599056
Ik gebruik dove dus voor mijn lichaam en l'oreal sublime bronze gel voor mijn gezicht nek en borst. Ik doe het vaak voor het slapen gaan op (mijn gezicht) en dan krijg ik wel vaak vlekken op mijn beddengoed. Maak je niet druk als het afgeeft op witte kleding want je kunt het er gewoon uit wassen! Alle dames die het eng vinden om hun gezicht in te smeren: ik ben hartstikke bleek en gebruik dus l óreal en heb nog nooit een vlek gehad! Hij is ook als beste getest. Je hebt verschillende varianten van de sublime bronze. Ik gebruik de gel die is vetvrij en kan ik veilig op mijn gezicht gebruiken. De sunshine van dove is voor veel mensen waarschijnlijk te vet voor de gezichtshuid én daar eigenlijk ook niet voor bedoeld. Succes dames! Ik ben al erg zonnig gekleurd op het moment!
pi_37599112
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik zei zo van: "Ja, ik heb iets gekocht en nou moet je elke dag mijn rug insmeren."
Hij zo van: "Jaja! Nou, ik heb iets gekocht en daar moet je elke dag mijn piemel mee insmeren."

Dat zou exact de reactie van mijn vriend kunnen zijn

Hij zou het echter wel doen
pi_37599175
Wie wil er nou bruin zijn.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:08:42 #40
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37599200
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat zou exact de reactie van mijn vriend kunnen zijn

Hij zou het echter wel doen
hahahahahahahaahahahhaha ja echt zo'n mannen opmerking!!!
Oh yes i did!
pi_37599228
toch wel het merendeel onder ons denk ik...... ziet er namelijk lekker gezond uit!!!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:15:45 #42
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37599368
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:07 schreef laforest het volgende:
Wie wil er nou bruin zijn.
witte nerd
Oh yes i did!
pi_37599842
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:02 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb net ook weer gesmeerd, ben benieuwd of ik morgen al resultaat zie
Het ruikt wel lekker iig. Die van Nivea heb ik trouwens.
Nou het heeft goed geholpen hoor, ik zie al meteen verschil
Niet echt veel vlekken of strepen, ik heb alleen een vlek aan de zijkant van m'n hand, benieuwd hoe ik dat weg krijg
pi_37601009
Begreep ik het nou goed dat je met dat spul op ook sneller bruin wordt in de zon?
pi_37601017
Nou, het zit erop hoor!
pi_37601066
Ik heb gister 1 voet ingesmeerd, vanochtend was ie iestje pietsje bruiner maar geen vlekken dus zonet mn benen en armen ingesmeerd. Het ruikt niet heel erg lekker (beetje chemisch bijgeurtje) maar het stinkt absoluut niet!

Welke variant heb jij Biancavia?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2006 13:29:49 ]
pi_37601145
Ik heb die Dove sunshine bodylotion.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:36:29 #48
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_37601232
Hmm ik heb het ook getest, die dove, ik krijg ook wel een kleurtje maar de kleur vind ik een beetje nep
Ik vind het nietzo dus kwa kleur.
Wat mij wel opvalt ( ik heb wat last van psoriasis) daar werkt het super voor!!! Plekjes trekken helemaal weg en mijn huid wordt heerlijk zacht daar ben ik natuurlijk ontzettend blij mee, dus heb ik mooi een nieuw middeltje voor in de winter ofzo, want zomers heb ik er niet veel last van, vawege het lekkere weer.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_37601962
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:15 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

witte nerd
Wit als een melkfles

Dat spul kan niet gezond zijn, naats dat het afschuwelijk lelijk is.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:45:37 #50
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_37602721
Okay, mijn handen zijn dus oranjegeel vandaag. En ja, ik heb ze wel HEEL uitgebreid schoongeschrobt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')