ik dacht dat timmer meer een zangcarriere in zicht had...quote:Henk Timmer zie ik Barbaraatje nog wel opvolgen bij Voetbal Insite. Het niveau zinkt wel een beetje...
hey!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat doet in vredesnaam van Hanegem bij dat programma, ik vind dat toch wel niet zon onnozele vent. Hij heeft werkelijk waar niks zinnigs te vertellen en alles wat uit zn mond komt klinkt als waaromzitikhiereigenlijkhetinteresseertmetoch niks. Kan me niet voorstellen dat je zon walgelijk figuur als trainer serieus neemt. 'Kijk jongens het gaat wel of het gaat niet vandaag, maak je maar geen zorgen want dat doe ik ook niet"
Da's best wel humor. Hij let niet op, is vergeetachtig en weet over Rooney te zeggen dat het best een goeie voetballer isquote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat doet in vredesnaam van Hanegem bij dat programma, ik vind dat toch wel niet zon onnozele vent. Hij heeft werkelijk waar niks zinnigs te vertellen en alles wat uit zn mond komt klinkt als waaromzitikhiereigenlijkhetinteresseertmetoch niks. Kan me niet voorstellen dat je zon walgelijk figuur als trainer serieus neemt. 'Kijk jongens het gaat wel of het gaat niet vandaag, maak je maar geen zorgen want dat doe ik ook niet"
Heb geen probleem met Hanegem. Lekker altijd rustig en zeker geen aandachtstrekker in tegenstelling tot zijn collega genaamd Johan Derksen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Entonie het volgende:
[..]
hey!Willem is een held ja..wat meer respect is wel op zn plaats.
Maak je geen zorgen, volgede week word het beterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Matige aflevering.
Als trainer is hij top en je hebt of je wint of verliest altijd humor in de groep. De leukste trainer die ik ooit gehad heb.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Interessant. Ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:19 schreef Bombardier het volgende:
Volgende week Timmer.
Die hadden we nog niet gehad, zullen ze wel gedacht hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Interessant. Ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:19 schreef Bombardier het volgende:
Volgende week Timmer.
maar BB en JD gelukkig welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb me rot gelachen om van Hanegem, die gast kraamt echt alleen maar onzin uit. Hij zegt helemaal niks intelligents.
Geenee is ook zwaar overrated. Heel de tijd met zn "kijk eens hoe ik mezelf profileer" look in de camera kijken. Het format van het programma was toen gewoon veel beter.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond het programma met Wilfred Guinnee beter dan nu met die Joodse Lesbiénne.²
Het format is toch helemaal niet veranderd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:50 schreef Entonie het volgende:
[..]
Geenee is ook zwaar overrated. Heel de tijd met zn "kijk eens hoe ik mezelf profileer" look in de camera kijken. Het format van het programma was toen gewoon veel beter.
Nu gaat het helemaal nergens over, zo'n ronde tafel met aan het hoofd een suf kindje, dat werkt natuurlijk nooit.
Derksen deed lekker mee met paffen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:47 schreef OnlineGokker het volgende:
...die je door de rook amper zag zitten
Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 8 mei nemen René van der Gijp en Willem van Hanegem plaats aan de tafel.quote:
Hehe inderdaad, alweer die über saaie Foekequote:Op maandag 8 mei 2006 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meer de vraag: wie wil nog komen denk ik.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:33 schreef clauwheee het volgende:
Huh, die was er kortgeleden toch ook al?
Dus toch Henk timmerquote:Op maandag 8 mei 2006 20:51 schreef Eilanden het volgende:
Booy niet bij Voetbal Insite
In tegenstelling tot een eerder bericht op deze website is Foeke Booy is maandagavond NIET te gast bij het programma Voetbal Insite.
fcutrecht.nl
Ik heb via betrouwbare bronnen vernomen dat Ronaldinho aan tafel zal aanschuiven.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Geen gasten dus vanavond ?
Je moet ook niet alles geloven wat die stemmen in je hoofd je allemaal vertellen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb via betrouwbare bronnen vernomen dat Ronaldinho aan tafel zal aanschuiven.
We weten nu wel dat je een hekel hebt aan FC Utrechtquote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme. Wie kiest in hemelsnaam de gasten uit ?
dat was ie vroeger al, en toen zelfs nog ergerquote:
met haar leuke, spontane frisse naam. Ja wie is het dan? Ja ik weet het niet ik vraag het aan jou.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef twi het volgende:
Godver wat een domme doos zeg.
Ik kan zijn naamtopic niet vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef S-Two het volgende:
Van Hanegem is trouwens wel een goeie gast. Die man heeft echt humor en praat gewoon normaal.
Pardon?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Jeroen_M het volgende:
wat is die vd gijp ook een.................
Jawel zo goed als zekerquote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Van Basten heeft toch niet gezegd dat Vennegoor meegaat of wel?
Da's vaag want hij heeft bij zo'n kinderpersconferentie toch ook al aangegeven dat ie KJH mee zou nemen... dan gaat ie Kuijt op rechts gebruiken...quote:
in dit geval mag ze....quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
BarbaraDie wijf wil met al het geweld het maar over Huntelaar en ajax hebben. Ze is constant bezig om Huntelaar naar het WK te praten.
je ziet en hoort hem nu ook steeds duidelijker naar adem happen als hij een lange zin heeft uitgesprokenquote:
Waar zou jij willen dat het over gaat dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
BarbaraDie wijf wil met al het geweld het maar over Huntelaar en ajax hebben. Ze is constant bezig om Huntelaar naar het WK te praten.
Lijkt wel probleemwijken.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
Berry :
'Ik vind het kei belangrijk ut opkomme enzo'![]()
Absurd dat ze het over Huntelaar hebben idd. Als ie nou zou presteren.; Trouwens dat gelul over van Nistelrooij,l wie is dat dan wel ?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je hangt teveel in Zuid rond kerelquote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
aargh, mijn hersenen produceren meteen een visualquote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die stomme Barend te gniffelen.![]()
Monoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Willem heeft 1 wenkbrauw
Vervlogen tijden tong80quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:14 schreef tong80 het volgende:
Ik mis tegenwoordig de inhouelijke argumenten van de Fokkers, verder dan Barbara is Lesbisch en Derksen is een vetrklep gaat het niet meer.
Derksen had het er maar over dat Boskamp al 30 jaar lang trainde (o.a. bij topclubs), maar dan vraag ik me af welke....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vervlogen tijden tong80![]()
Niet gezien trouwens, behalve het laatste stukje over Boskamp. Is die gast nou echt zo goed als Derksen beweert? Hij prees hem helemaal de hemel in maar volgens mij was dat meer om de KNVB te schoppen![]()
Ja en Cercle Brugge dacht ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Derksen had het er maar over dat Boskamp al 30 jaar lang trainde (o.a. bij topclubs), maar dan vraag ik me af welke....
Anderlecht?
Hij heeft Anderlecht 3x kampioen gemaakt geloof ik!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja en Cercle Brugge dacht ik![]()
Topclubs inderdaad Johan![]()
Dat kan ook al snel natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:21 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik vind Barbara Barend anders steeds beter worden
Hans Kraaij Jr.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Het moeilijkste lijkt toch om voor die 30 afleveringen gasten te vinden aangezien Timmer waarschijnlijk geen tijd heeft
Voor Willem is het binnenlopen deze dagen. Verder weer geen gast blijkbaarquote:Gast van de week
Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 15 mei nemen Hans Kraaij jr. en Willem van Hanegem plaats aan de tafel.
Wou Henk Timmert niet dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:32 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Voor Willem is het binnenlopen deze dagen. Verder weer geen gast blijkbaar
De Huntelaar-lobby. Geleid door Babs Barends en Hans Kraaij jr. Nu nog Ronald Spelbos en Hans van Breukelen ernaast en je hebt het kwartet grootste voetbal-leken uit dit sterrenstelsel.quote:
Zoiets had Cruijf ook kunnen zeggenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:36 schreef Bombardier het volgende:
Want Ron Spelbos is van mening, dat als je tijdens de rust 1-0 voorstaat in plaats van 2-1 achter, dat je een andere wedstrijd krijgt.
Hehe van Basten bash uitzendingquote:Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Hans Kraaij Jr.Voor mij weer een reden om toch te gaan kijken vanavond.
Moet voor hem een hele klap zijn dat zijn ontdekking niet mee gaat naar Duitsland. Denk wel dat hij redelijk los gaat vanavond.
De vraag van BB aan Timmer of hij verrast is dat ie geselecteerd is voor het WK komt vast nog wel eens langsquote:
Die reclame tijdens voetbal insite? Dat waanzinnig domme item waarin ze voor de vorm een voetballer interviewen om een vodafone abo te kunnen promoten?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef RedFever007 het volgende:
Trouwens vinden jullie de reclames van Kieft en v/d Gijp ook zo geniaal? Ik moet er wel om lachen![]()
Die echte inderdaad, die Voetbal Insite items zijn inderdaad tenenkrommend slechtquote:Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die reclame tijdens voetbal insite? Dat waanzinnig domme item waarin ze voor de vorm een voetballer interviewen om een vodafone abo te kunnen promoten?
Of die inderdaad wel geinige echte commercials?
En Wim Jonk, de slechtste analyticus ooit.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef Bombardier het volgende:
[..]
De Huntelaar-lobby. Geleid door Babs Barends en Hans Kraaij jr. Nu nog Ronald Spelbos en Hans van Breukelen ernaast en je hebt het kwartet grootste voetbal-leken uit dit sterrenstelsel.
En darten kan hij ook al nietquote:Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En Wim Jonk, de slechtste analyticus ooit.²
Die goal in '92quote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
voetballen ook niet
Nee hoor, was in een wedstrijd in het UEFA-cup toernooi in 1992, die Ajax ook winnend wist af te sluiten.quote:
Zooo 1997 hij.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
eerst ff sportjournaal kijken met huntelaar
Een gehandicapte jongen, mag je eigenlijk niet om lachen, maar het zag er wel komisch uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
welk man hoe wat
Derksen wringt zich in alle bochten om de keuzes van Van Basten te verdedigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Hans heeft helemaal gelijk, die trainingstage sloeg nergens op. Derksen komt natuurlijk weer met een dooddoener "ervaring opdoen", maar dat zijn we wel van hem gewend.
Mja, als het echt tussen RvN en Huntelaar zou gaan ging ik dus ook duidelijk voor van Nistelrooy. Geen twijfel mogelijk. Maar een verdediger minder en dan Huntelaar mee had ik wel zien zitten.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Derksen lult weer tegen de mening van het volk in.Als ie maar controverciëel kan zijn.
+ Luirink.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
AZ interesse in Jenner, Cziommer, Fernandez.
Veel interesse in Leonardo.
En maar boos zijn op onsquote:
idquote:
No thanxquote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Kraai lul niet zo negatief over Leonardo. Iedereen kon zien dat ie voor zijn blessure op de goede weg was.Laat hem maar naar Ajax komen.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
hans pff wordt je moe van
alle ajax fans zo pro david endt.,
heeft ook bij Feyenoord gewerkt
Ik vind Derksen eigenlijk nog irritanter dan Barendquote:Op maandag 15 mei 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Het dieet van Derksen is overduidelijk uitgewerkt trouwensDie is weer net zo pafferig als in het begin van zijn tv-carriere... en het blijft wachten op het moment dat ie BB naar de keel vliegt
Inderdaad. Met zijn dikke kop.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind Derksen eigenlijk nog irritanter dan Barend
Neuh Kraay doet weer domquote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Misselijke vent die Johan, blijkt nu maar weer eens.
Derksen is nog nooit op een inhoudelijk sterke opmerking/mening te betrappen geweest, al helemaal geen mening die hij langer als 5 minuten vasthoudtquote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef tong80 het volgende:
Derksen :
'Wat jij vindt vind ik niet interessant.'
Wat een zwakke opmerking zeg in een discussie p[rogramma. Derksen wordt steeds slechter.
Gisteren was het rond deze tijd ook 23.04 uur hoor.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren was het rond deze tijd ook 23.04 uur hoor.
Dat moet !!!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Barbara donder es op met je stelling...
hou die rust rietjequote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Barbara donder es op met je stelling...
Is toch ook zo , Kraay moet niet zo jankenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef tong80 het volgende:
Derksen :
'Wat jij vindt vind ik niet interessant.'
Wat een zwakke opmerking zeg in een discussie p[rogramma. Derksen wordt steeds slechter.
Hij heeft 200% gelijk wat mij betreft met alles wat hij zegt vanavondquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef savelkoul het volgende:
Kraaij is nog steeds pissed-off, kun je zien aan zijn ogen
Ze mogen nu wel over Italie beginnen. heb het Ned.Elftal nu wel weer gehoord..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Erwtensoep het volgende:
David mag wat zeggen
tong is weer wakkerquote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
het is niet te zien dat ze een ander kapsel heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef komrad het volgende:
ander kapsel maar barend is nog steeds aftands
jaquote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
ze ziet er wel beter uit als toen ze nog een jongetje wasquote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef komrad het volgende:
ander kapsel maar barend is nog steeds aftands
2e Farfan idd, met ze schwalbesquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef cultheld het volgende:Leonardo
Zou mooi zijn als hij naar PSV komt. Al zal AZ er wel weer mee gaan lopen: Die hebben een reputatie als het aankomt op het kapen van goedkope spelers.
Kraaij had die belofte gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Pritt het volgende:
Derksen is een flikker, breekt beloftes enzo.
Gewoon smerig om intressant te doen.![]()
Die kaper werkt tegenwoordig in de Arenaquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef cultheld het volgende:
Die hebben een reputatie als het aankomt op het kapen van goedkope spelers.
Deed ie toch al niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
denk dat van basten niks meer zegt tegen derksen
Doe je ogen eens open man, die Kraay stelt nix voorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft 200% gelijk wat mij betreft met alles wat hij zegt vanavond
Ik vind dat ie gelijk heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe je ogen eens open man, die Kraay stelt nix voor![]()
Het is hetzelfde interview hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:
weer die pa van Opdam.
leedvermaak verkoopt op TV. laat die man ff lekker met rust zeg.
Die van mij niet. Kan ik mooi helpen in de tuin.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
De pa van Opdam.Mijn pa zou ook moeten huilen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi: winnen we in de ArenA ook met 0-1
Hij heeft er maar één keer gestaan hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:
idd ook al weer voor de zoveelste keer of wij kijken veel voetbal op tvquote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:
weer die pa van Opdam.
Welke grappenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens dit programma lijkt meer op grote ego's tegen elkaar en wie de beste grappen kan maken.
Ze zwammen ook altijd over dezelfde onderwerpen.
Die kutstelling mag ook weg.
dat 2e zeker.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd ook al weer voor de zoveelste keer of wij kijken veel voetbal op tv
Nou ik denk dat 90% van de Nederlanders het niet snapt dat ie thuis moet blijven.. ik vind ook niet dat Vennegoor dan thuis had moeten blijven maar hij neemt teveel potentiele rechtsbacks mee wat mij betreftquote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef savelkoul het volgende:
Slechts ajacieden zijn gefrustreerd over de selectie vanwege Huntelaar, heb ik het idee.
waarschijnlijk nooitquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
wanneer wordt het bekend dat juve naar de serie b/c moet ?
hans kraay himselfquote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk dat 90% van de Nederlanders het niet snapt dat ie thuis moet blijven.. ik vind ook niet dat Vennegoor dan thuis had moeten blijven maar hij neemt teveel potentiele rechtsbacks mee wat mij betreft
Barbara leest meequote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
zal me een worst wezen, als ze LAZIO maar niet meesleuren...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:
Die dikke papperd mag van mij onder een bus lopenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef DrDentz het volgende:
haha Johan met een glaasje water in zn hand, disst Barbara tussen snor en lippen door
Het is helemaal genant als die persoon eigenlijk wederom geen mening heeft of die juist angstvallig voor zich houdtquote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het matig vinden om iemand die gisteren al zijn mening heeft verkondigigd dat vandaag weer te laten doen, heeft weinig nieuws tot gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |