En maar boos zijn op onsquote:
idquote:
No thanxquote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Kraai lul niet zo negatief over Leonardo. Iedereen kon zien dat ie voor zijn blessure op de goede weg was.Laat hem maar naar Ajax komen.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
hans pff wordt je moe van
alle ajax fans zo pro david endt.,
heeft ook bij Feyenoord gewerkt
Ik vind Derksen eigenlijk nog irritanter dan Barendquote:Op maandag 15 mei 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Het dieet van Derksen is overduidelijk uitgewerkt trouwensDie is weer net zo pafferig als in het begin van zijn tv-carriere... en het blijft wachten op het moment dat ie BB naar de keel vliegt
Inderdaad. Met zijn dikke kop.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind Derksen eigenlijk nog irritanter dan Barend
Neuh Kraay doet weer domquote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Misselijke vent die Johan, blijkt nu maar weer eens.
Derksen is nog nooit op een inhoudelijk sterke opmerking/mening te betrappen geweest, al helemaal geen mening die hij langer als 5 minuten vasthoudtquote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef tong80 het volgende:
Derksen :
'Wat jij vindt vind ik niet interessant.'
Wat een zwakke opmerking zeg in een discussie p[rogramma. Derksen wordt steeds slechter.
Gisteren was het rond deze tijd ook 23.04 uur hoor.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren was het rond deze tijd ook 23.04 uur hoor.
Dat moet !!!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Barbara donder es op met je stelling...
hou die rust rietjequote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Barbara donder es op met je stelling...
Is toch ook zo , Kraay moet niet zo jankenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef tong80 het volgende:
Derksen :
'Wat jij vindt vind ik niet interessant.'
Wat een zwakke opmerking zeg in een discussie p[rogramma. Derksen wordt steeds slechter.
Hij heeft 200% gelijk wat mij betreft met alles wat hij zegt vanavondquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef savelkoul het volgende:
Kraaij is nog steeds pissed-off, kun je zien aan zijn ogen
Ze mogen nu wel over Italie beginnen. heb het Ned.Elftal nu wel weer gehoord..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Erwtensoep het volgende:
David mag wat zeggen
tong is weer wakkerquote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
het is niet te zien dat ze een ander kapsel heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef komrad het volgende:
ander kapsel maar barend is nog steeds aftands
jaquote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
ze ziet er wel beter uit als toen ze nog een jongetje wasquote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef komrad het volgende:
ander kapsel maar barend is nog steeds aftands
2e Farfan idd, met ze schwalbesquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef cultheld het volgende:Leonardo
Zou mooi zijn als hij naar PSV komt. Al zal AZ er wel weer mee gaan lopen: Die hebben een reputatie als het aankomt op het kapen van goedkope spelers.
Kraaij had die belofte gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Pritt het volgende:
Derksen is een flikker, breekt beloftes enzo.
Gewoon smerig om intressant te doen.![]()
Die kaper werkt tegenwoordig in de Arenaquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef cultheld het volgende:
Die hebben een reputatie als het aankomt op het kapen van goedkope spelers.
Deed ie toch al niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
denk dat van basten niks meer zegt tegen derksen
Doe je ogen eens open man, die Kraay stelt nix voorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft 200% gelijk wat mij betreft met alles wat hij zegt vanavond
Ik vind dat ie gelijk heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe je ogen eens open man, die Kraay stelt nix voor![]()
Het is hetzelfde interview hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:
weer die pa van Opdam.
leedvermaak verkoopt op TV. laat die man ff lekker met rust zeg.
Die van mij niet. Kan ik mooi helpen in de tuin.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
De pa van Opdam.Mijn pa zou ook moeten huilen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi: winnen we in de ArenA ook met 0-1
Hij heeft er maar één keer gestaan hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:
idd ook al weer voor de zoveelste keer of wij kijken veel voetbal op tvquote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:
weer die pa van Opdam.
Welke grappenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens dit programma lijkt meer op grote ego's tegen elkaar en wie de beste grappen kan maken.
Ze zwammen ook altijd over dezelfde onderwerpen.
Die kutstelling mag ook weg.
dat 2e zeker.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd ook al weer voor de zoveelste keer of wij kijken veel voetbal op tv
Nou ik denk dat 90% van de Nederlanders het niet snapt dat ie thuis moet blijven.. ik vind ook niet dat Vennegoor dan thuis had moeten blijven maar hij neemt teveel potentiele rechtsbacks mee wat mij betreftquote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef savelkoul het volgende:
Slechts ajacieden zijn gefrustreerd over de selectie vanwege Huntelaar, heb ik het idee.
waarschijnlijk nooitquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
wanneer wordt het bekend dat juve naar de serie b/c moet ?
hans kraay himselfquote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk dat 90% van de Nederlanders het niet snapt dat ie thuis moet blijven.. ik vind ook niet dat Vennegoor dan thuis had moeten blijven maar hij neemt teveel potentiele rechtsbacks mee wat mij betreft
Barbara leest meequote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
zal me een worst wezen, als ze LAZIO maar niet meesleuren...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:
Die dikke papperd mag van mij onder een bus lopenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef DrDentz het volgende:
haha Johan met een glaasje water in zn hand, disst Barbara tussen snor en lippen door
Het is helemaal genant als die persoon eigenlijk wederom geen mening heeft of die juist angstvallig voor zich houdtquote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het matig vinden om iemand die gisteren al zijn mening heeft verkondigigd dat vandaag weer te laten doen, heeft weinig nieuws tot gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |