in dit geval mag ze....quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
BarbaraDie wijf wil met al het geweld het maar over Huntelaar en ajax hebben. Ze is constant bezig om Huntelaar naar het WK te praten.
je ziet en hoort hem nu ook steeds duidelijker naar adem happen als hij een lange zin heeft uitgesprokenquote:
Waar zou jij willen dat het over gaat dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
BarbaraDie wijf wil met al het geweld het maar over Huntelaar en ajax hebben. Ze is constant bezig om Huntelaar naar het WK te praten.
Lijkt wel probleemwijken.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
Berry :
'Ik vind het kei belangrijk ut opkomme enzo'![]()
Absurd dat ze het over Huntelaar hebben idd. Als ie nou zou presteren.; Trouwens dat gelul over van Nistelrooij,l wie is dat dan wel ?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je hangt teveel in Zuid rond kerelquote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
aargh, mijn hersenen produceren meteen een visualquote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die stomme Barend te gniffelen.![]()
Monoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Willem heeft 1 wenkbrauw
Vervlogen tijden tong80quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:14 schreef tong80 het volgende:
Ik mis tegenwoordig de inhouelijke argumenten van de Fokkers, verder dan Barbara is Lesbisch en Derksen is een vetrklep gaat het niet meer.
Derksen had het er maar over dat Boskamp al 30 jaar lang trainde (o.a. bij topclubs), maar dan vraag ik me af welke....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vervlogen tijden tong80![]()
Niet gezien trouwens, behalve het laatste stukje over Boskamp. Is die gast nou echt zo goed als Derksen beweert? Hij prees hem helemaal de hemel in maar volgens mij was dat meer om de KNVB te schoppen![]()
Ja en Cercle Brugge dacht ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Derksen had het er maar over dat Boskamp al 30 jaar lang trainde (o.a. bij topclubs), maar dan vraag ik me af welke....
Anderlecht?
Hij heeft Anderlecht 3x kampioen gemaakt geloof ik!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja en Cercle Brugge dacht ik![]()
Topclubs inderdaad Johan![]()
Dat kan ook al snel natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:21 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik vind Barbara Barend anders steeds beter worden
Hans Kraaij Jr.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Het moeilijkste lijkt toch om voor die 30 afleveringen gasten te vinden aangezien Timmer waarschijnlijk geen tijd heeft
Voor Willem is het binnenlopen deze dagen. Verder weer geen gast blijkbaarquote:Gast van de week
Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 15 mei nemen Hans Kraaij jr. en Willem van Hanegem plaats aan de tafel.
Wou Henk Timmert niet dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:32 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Voor Willem is het binnenlopen deze dagen. Verder weer geen gast blijkbaar
De Huntelaar-lobby. Geleid door Babs Barends en Hans Kraaij jr. Nu nog Ronald Spelbos en Hans van Breukelen ernaast en je hebt het kwartet grootste voetbal-leken uit dit sterrenstelsel.quote:
Zoiets had Cruijf ook kunnen zeggenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:36 schreef Bombardier het volgende:
Want Ron Spelbos is van mening, dat als je tijdens de rust 1-0 voorstaat in plaats van 2-1 achter, dat je een andere wedstrijd krijgt.
Hehe van Basten bash uitzendingquote:Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Hans Kraaij Jr.Voor mij weer een reden om toch te gaan kijken vanavond.
Moet voor hem een hele klap zijn dat zijn ontdekking niet mee gaat naar Duitsland. Denk wel dat hij redelijk los gaat vanavond.
De vraag van BB aan Timmer of hij verrast is dat ie geselecteerd is voor het WK komt vast nog wel eens langsquote:
Die reclame tijdens voetbal insite? Dat waanzinnig domme item waarin ze voor de vorm een voetballer interviewen om een vodafone abo te kunnen promoten?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef RedFever007 het volgende:
Trouwens vinden jullie de reclames van Kieft en v/d Gijp ook zo geniaal? Ik moet er wel om lachen![]()
Die echte inderdaad, die Voetbal Insite items zijn inderdaad tenenkrommend slechtquote:Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die reclame tijdens voetbal insite? Dat waanzinnig domme item waarin ze voor de vorm een voetballer interviewen om een vodafone abo te kunnen promoten?
Of die inderdaad wel geinige echte commercials?
En Wim Jonk, de slechtste analyticus ooit.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef Bombardier het volgende:
[..]
De Huntelaar-lobby. Geleid door Babs Barends en Hans Kraaij jr. Nu nog Ronald Spelbos en Hans van Breukelen ernaast en je hebt het kwartet grootste voetbal-leken uit dit sterrenstelsel.
En darten kan hij ook al nietquote:Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En Wim Jonk, de slechtste analyticus ooit.²
Die goal in '92quote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
voetballen ook niet
Nee hoor, was in een wedstrijd in het UEFA-cup toernooi in 1992, die Ajax ook winnend wist af te sluiten.quote:
Zooo 1997 hij.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
eerst ff sportjournaal kijken met huntelaar
Een gehandicapte jongen, mag je eigenlijk niet om lachen, maar het zag er wel komisch uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
welk man hoe wat
Derksen wringt zich in alle bochten om de keuzes van Van Basten te verdedigen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Hans heeft helemaal gelijk, die trainingstage sloeg nergens op. Derksen komt natuurlijk weer met een dooddoener "ervaring opdoen", maar dat zijn we wel van hem gewend.
Mja, als het echt tussen RvN en Huntelaar zou gaan ging ik dus ook duidelijk voor van Nistelrooy. Geen twijfel mogelijk. Maar een verdediger minder en dan Huntelaar mee had ik wel zien zitten.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Derksen lult weer tegen de mening van het volk in.Als ie maar controverciëel kan zijn.
+ Luirink.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
AZ interesse in Jenner, Cziommer, Fernandez.
Veel interesse in Leonardo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |