ik dacht dat timmer meer een zangcarriere in zicht had...quote:Henk Timmer zie ik Barbaraatje nog wel opvolgen bij Voetbal Insite. Het niveau zinkt wel een beetje...
hey!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat doet in vredesnaam van Hanegem bij dat programma, ik vind dat toch wel niet zon onnozele vent. Hij heeft werkelijk waar niks zinnigs te vertellen en alles wat uit zn mond komt klinkt als waaromzitikhiereigenlijkhetinteresseertmetoch niks. Kan me niet voorstellen dat je zon walgelijk figuur als trainer serieus neemt. 'Kijk jongens het gaat wel of het gaat niet vandaag, maak je maar geen zorgen want dat doe ik ook niet"
Da's best wel humor. Hij let niet op, is vergeetachtig en weet over Rooney te zeggen dat het best een goeie voetballer isquote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat doet in vredesnaam van Hanegem bij dat programma, ik vind dat toch wel niet zon onnozele vent. Hij heeft werkelijk waar niks zinnigs te vertellen en alles wat uit zn mond komt klinkt als waaromzitikhiereigenlijkhetinteresseertmetoch niks. Kan me niet voorstellen dat je zon walgelijk figuur als trainer serieus neemt. 'Kijk jongens het gaat wel of het gaat niet vandaag, maak je maar geen zorgen want dat doe ik ook niet"
Heb geen probleem met Hanegem. Lekker altijd rustig en zeker geen aandachtstrekker in tegenstelling tot zijn collega genaamd Johan Derksen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Entonie het volgende:
[..]
hey!Willem is een held ja..wat meer respect is wel op zn plaats.
Maak je geen zorgen, volgede week word het beterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Matige aflevering.
Als trainer is hij top en je hebt of je wint of verliest altijd humor in de groep. De leukste trainer die ik ooit gehad heb.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Interessant. Ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:19 schreef Bombardier het volgende:
Volgende week Timmer.
Die hadden we nog niet gehad, zullen ze wel gedacht hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Interessant. Ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:19 schreef Bombardier het volgende:
Volgende week Timmer.
maar BB en JD gelukkig welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb me rot gelachen om van Hanegem, die gast kraamt echt alleen maar onzin uit. Hij zegt helemaal niks intelligents.
Geenee is ook zwaar overrated. Heel de tijd met zn "kijk eens hoe ik mezelf profileer" look in de camera kijken. Het format van het programma was toen gewoon veel beter.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond het programma met Wilfred Guinnee beter dan nu met die Joodse Lesbiénne.²
Het format is toch helemaal niet veranderd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:50 schreef Entonie het volgende:
[..]
Geenee is ook zwaar overrated. Heel de tijd met zn "kijk eens hoe ik mezelf profileer" look in de camera kijken. Het format van het programma was toen gewoon veel beter.
Nu gaat het helemaal nergens over, zo'n ronde tafel met aan het hoofd een suf kindje, dat werkt natuurlijk nooit.
Derksen deed lekker mee met paffen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:47 schreef OnlineGokker het volgende:
...die je door de rook amper zag zitten
Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 8 mei nemen René van der Gijp en Willem van Hanegem plaats aan de tafel.quote:
Hehe inderdaad, alweer die über saaie Foekequote:Op maandag 8 mei 2006 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meer de vraag: wie wil nog komen denk ik.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:33 schreef clauwheee het volgende:
Huh, die was er kortgeleden toch ook al?
Dus toch Henk timmerquote:Op maandag 8 mei 2006 20:51 schreef Eilanden het volgende:
Booy niet bij Voetbal Insite
In tegenstelling tot een eerder bericht op deze website is Foeke Booy is maandagavond NIET te gast bij het programma Voetbal Insite.
fcutrecht.nl
Ik heb via betrouwbare bronnen vernomen dat Ronaldinho aan tafel zal aanschuiven.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Geen gasten dus vanavond ?
Je moet ook niet alles geloven wat die stemmen in je hoofd je allemaal vertellen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb via betrouwbare bronnen vernomen dat Ronaldinho aan tafel zal aanschuiven.
We weten nu wel dat je een hekel hebt aan FC Utrechtquote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme. Wie kiest in hemelsnaam de gasten uit ?
dat was ie vroeger al, en toen zelfs nog ergerquote:
met haar leuke, spontane frisse naam. Ja wie is het dan? Ja ik weet het niet ik vraag het aan jou.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef twi het volgende:
Godver wat een domme doos zeg.
Ik kan zijn naamtopic niet vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef S-Two het volgende:
Van Hanegem is trouwens wel een goeie gast. Die man heeft echt humor en praat gewoon normaal.
Pardon?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Jeroen_M het volgende:
wat is die vd gijp ook een.................
Jawel zo goed als zekerquote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Van Basten heeft toch niet gezegd dat Vennegoor meegaat of wel?
Da's vaag want hij heeft bij zo'n kinderpersconferentie toch ook al aangegeven dat ie KJH mee zou nemen... dan gaat ie Kuijt op rechts gebruiken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |