ik dacht dat timmer meer een zangcarriere in zicht had...quote:Henk Timmer zie ik Barbaraatje nog wel opvolgen bij Voetbal Insite. Het niveau zinkt wel een beetje...
hey!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat doet in vredesnaam van Hanegem bij dat programma, ik vind dat toch wel niet zon onnozele vent. Hij heeft werkelijk waar niks zinnigs te vertellen en alles wat uit zn mond komt klinkt als waaromzitikhiereigenlijkhetinteresseertmetoch niks. Kan me niet voorstellen dat je zon walgelijk figuur als trainer serieus neemt. 'Kijk jongens het gaat wel of het gaat niet vandaag, maak je maar geen zorgen want dat doe ik ook niet"
Da's best wel humor. Hij let niet op, is vergeetachtig en weet over Rooney te zeggen dat het best een goeie voetballer isquote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat doet in vredesnaam van Hanegem bij dat programma, ik vind dat toch wel niet zon onnozele vent. Hij heeft werkelijk waar niks zinnigs te vertellen en alles wat uit zn mond komt klinkt als waaromzitikhiereigenlijkhetinteresseertmetoch niks. Kan me niet voorstellen dat je zon walgelijk figuur als trainer serieus neemt. 'Kijk jongens het gaat wel of het gaat niet vandaag, maak je maar geen zorgen want dat doe ik ook niet"
Heb geen probleem met Hanegem. Lekker altijd rustig en zeker geen aandachtstrekker in tegenstelling tot zijn collega genaamd Johan Derksen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Entonie het volgende:
[..]
hey!Willem is een held ja..wat meer respect is wel op zn plaats.
Maak je geen zorgen, volgede week word het beterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Matige aflevering.
Als trainer is hij top en je hebt of je wint of verliest altijd humor in de groep. De leukste trainer die ik ooit gehad heb.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Interessant. Ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:19 schreef Bombardier het volgende:
Volgende week Timmer.
Die hadden we nog niet gehad, zullen ze wel gedacht hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Interessant. Ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |