Dus toch Henk timmerquote:Op maandag 8 mei 2006 20:51 schreef Eilanden het volgende:
Booy niet bij Voetbal Insite
In tegenstelling tot een eerder bericht op deze website is Foeke Booy is maandagavond NIET te gast bij het programma Voetbal Insite.
fcutrecht.nl
Ik heb via betrouwbare bronnen vernomen dat Ronaldinho aan tafel zal aanschuiven.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Geen gasten dus vanavond ?
Je moet ook niet alles geloven wat die stemmen in je hoofd je allemaal vertellen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb via betrouwbare bronnen vernomen dat Ronaldinho aan tafel zal aanschuiven.
We weten nu wel dat je een hekel hebt aan FC Utrechtquote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme. Wie kiest in hemelsnaam de gasten uit ?
dat was ie vroeger al, en toen zelfs nog ergerquote:
met haar leuke, spontane frisse naam. Ja wie is het dan? Ja ik weet het niet ik vraag het aan jou.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef twi het volgende:
Godver wat een domme doos zeg.
Ik kan zijn naamtopic niet vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef S-Two het volgende:
Van Hanegem is trouwens wel een goeie gast. Die man heeft echt humor en praat gewoon normaal.
Pardon?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Jeroen_M het volgende:
wat is die vd gijp ook een.................
Jawel zo goed als zekerquote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Van Basten heeft toch niet gezegd dat Vennegoor meegaat of wel?
Da's vaag want hij heeft bij zo'n kinderpersconferentie toch ook al aangegeven dat ie KJH mee zou nemen... dan gaat ie Kuijt op rechts gebruiken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |