in dit geval mag ze....quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
BarbaraDie wijf wil met al het geweld het maar over Huntelaar en ajax hebben. Ze is constant bezig om Huntelaar naar het WK te praten.
je ziet en hoort hem nu ook steeds duidelijker naar adem happen als hij een lange zin heeft uitgesprokenquote:
Waar zou jij willen dat het over gaat dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
BarbaraDie wijf wil met al het geweld het maar over Huntelaar en ajax hebben. Ze is constant bezig om Huntelaar naar het WK te praten.
Lijkt wel probleemwijken.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
Berry :
'Ik vind het kei belangrijk ut opkomme enzo'![]()
Absurd dat ze het over Huntelaar hebben idd. Als ie nou zou presteren.; Trouwens dat gelul over van Nistelrooij,l wie is dat dan wel ?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je hangt teveel in Zuid rond kerelquote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
aargh, mijn hersenen produceren meteen een visualquote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die stomme Barend te gniffelen.![]()
Monoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Willem heeft 1 wenkbrauw
Vervlogen tijden tong80quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:14 schreef tong80 het volgende:
Ik mis tegenwoordig de inhouelijke argumenten van de Fokkers, verder dan Barbara is Lesbisch en Derksen is een vetrklep gaat het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |