quote:Op maandag 1 mei 2006 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Ze begonnen met 7-15?
Ja, en dan ook graag dat ze niet elke keer 3x rond de tafel lopen voordat ze gaan stoten.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En zo nu en dan een flinke break zie ik ook wel liever dan continu breaks tot de 30 of 40 punten.
Ja, ik hoopte ook op O'Sullivan in de finale.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, en dan ook graag dat ze niet elke keer 3x rond de tafel lopen voordat ze gaan stoten.
Die kon er ook wat van ja!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef komrad het volgende:
gelukkig doet Griffith niet meer mee
Je vergeet dat ze daartussendoor vast ook nog wel een teabreak hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef mitt het volgende:
9 frames x +- 30 minuten = 270 minuten
is 4,5 uur.
Nu 22.51.
![]()
Inderdaad, ik ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte ook op O'Sullivan in de finale.
Hadden ze gisteravond ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze daartussendoor vast ook nog wel een teabreak hebben.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze daartussendoor vast ook nog wel een teabreak hebben.
Toen stonden er minder frames op het programma (mocht er een 35e frame worden gespeeld).quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Hadden ze gisteravond ook niet.
Dit frame begint ook weer prima.
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen interval meer, ze gaan nu all the way.
Die arme Jan Verhaas zakt straks nog door z'n benen.quote:
Mag hij een finale leiden, krijgt ie dit.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Die arme Jan Verhaas zakt straks nog door z'n benen.
Misschien kan ik het einde nog ff meepakken voordat ik morgenochtend naar mijn werk ga.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef komrad het volgende:
vooral als de frames ongeveer een uur per frame duren
En ze moeten er nog 8 na dezequote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe lang duurt dit frame al? Een kwartier bijna.
Ja, of 2.quote:
Idd, ik hoop nu dus ook dat Dott weer een beetje bijtrekt en nu gewoon 3 frames op rij wint.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef Jane het volgende:
Ja, ik kan er niks aan doen, maar Ebdon is de enige snookerspeler die ik eigenlijk echt onsympathiek vind.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef komrad het volgende:
was dat een aanvallende safety van dott, of was dat een foutje
moet je kijken waar de witte bal terecht komtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
misser van ebdon, go dott
die slaapt staande. Trouwens de kleuren liggen nu ook lekkerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Respect voor die referee. Ik zou echt in slaap vallen...![]()
dat ie omvaltquote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef komrad het volgende:
[..]
die slaapt staande. Trouwens de kleuren liggen nu ook lekker
Idd. Ik hoop wel dat hij nog een scorebord als geheugensteuntje heeft, want soms zijn ze zo traag dat je bijna vergeet wat de score is. Als er al een score is....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat ie omvalt
of ineens hard "ONEHUNDREDANDEIGHTY" begint te schreeuwen... "kut verkeerde sport"
of een foul and a miss geeft omdat hij niet meer weet of er een rode of een kleur gepot moest wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat ie omvalt
of ineens hard "ONEHUNDREDANDEIGHTY" begint te schreeuwen... "kut verkeerde sport"
met een beetje mazzel zijn ze dan nog bezig inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef komrad het volgende:ik ga zo pitten, zie ik morgenvroeg de laatste ballen nog wel
een complete overhitquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Jane het volgende:
John Virgo: "I'm not sure what he played there..."
Ja hoor, another safety!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef Jane het volgende:
Tja, en nu?
Dat werd tijd.quote:
117. Ebdon.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat is de hoogste break tot nu toe... ik kan me weinig hoge breaks herinneren..
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Bruce117 het volgende:
één ding heren, we gaan hier niet alsnog een re-rack van maken.
Waag het niet.
Het is een vreemde vogel maar dat geloof ik toch niet hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Jane het volgende:
Mijn moeder (groot snookerfan) was er trouwens van overtuigd dat Ronnie O expres heeft verloren omdat hij niet tegen Ebdon wilde spelen.
Ik heb het helaas zelf niet gezien.
Precies! Gewoon raggen die bal! Al bij de afstoot!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef mitt het volgende:
Ik was voor deze WK ontzettende fan van safety's en snookers. Als ik het zelf doe met een vriend vinden we dat allebei het mooiste om te doen en hebben we het meest voldoening bij een mooie snooker.
Ik ga dus serieus voorlopig geen safetyplay meer spelen, kan het niet meer aanzien
Nou idd, ik heb precies hetzelfde! Vond het eerder wel eens jammer als ze maar bleven potten, maar nu zit je gewoon te bidden dat ze eens wat proberen!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef mitt het volgende:
Ik was voor deze WK ontzettende fan van safety's en snookers.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ook weer een erg spannende bal van Dott.
Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het bestequote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het zo opgeven... ik word hier heel agressief van
ik ga even Spuiten en Slikken kijken...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het beste
Ja oké, maar om nou te zeggen dat ik zit te genieten...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het beste
idd breakje van 1. Ik snap niet waarom hij die 5 piunten niet pakt. Alle rode ballen liggen toch safequote:
Het leverde 'm toch 4 punten op, dat was z'n bedoeling, en om dan daarna verder te kunnen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:22 schreef komrad het volgende:
[..]
idd breakje van 1. Ik snap niet waarom hij die 5 piunten niet pakt. Alle rode ballen liggen toch safe
What has been the longest frame played at The Crucible?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef mitt het volgende:
Hoe lang is het langste frame eigenlijk?
meer danquote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef Bruce117 het volgende:
Hé, zag ik dat nou goed en bewogen er meer als 2 ballen
Ah natuurlijk, maar die waren ook tijden bezig met de zwarte.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
What has been the longest frame played at The Crucible?
That was the epic final frame of the 1985 World Championship final between Steve Davis and Dennis Taylor which lasted 69 minutes.
Taylor won on the final black.
Ja, maar dat was tenminste één en al spanning!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
What has been the longest frame played at The Crucible?
That was the epic final frame of the 1985 World Championship final between Steve Davis and Dennis Taylor which lasted 69 minutes.
Taylor won on the final black.
hee djen, jij ook hierquote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef djenneke het volgende:
Raar om je voor te stellen dat Ebdon ooit een hele snelle speler was...
Al 2 dagen met deze frame. Gevoelsmatig dan...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef komrad het volgende:
hoe lang zijn ze al bezig?
LONGEST FRAMEquote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef mitt het volgende:
Hoe lang is het langste frame eigenlijk?
Ik zet net de tv aanquote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef komrad het volgende:
[..]
hee djen, jij ook hier
kom maar op met die analyse
Ze zijn begonnen om 22.48 met dit frame.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef komrad het volgende:
hoe lang zijn ze al bezig?
Als daar krijt op zit is dat heel normaal hoor...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Jan verveelt zich, hij gaat zelfs rode ballen schoonmaken.
trend van dit topic hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als daar krijt op zit is dat heel normaal hoor...
Ach welnee. What was I thinking?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef Jane het volgende:
Nou, zou Dott deze lange potten?
weer centimetersquote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef Jane het volgende:
Nou, zou Dott deze lange potten?
Nu bijna decimeters bij Ebdon.quote:
Als ik het goed heb gelezen is het zelfs een Nederlander. Een zekere Jan Verhaas.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Er zit nog een hulpscheids bij... een zekere Klaas Vaakquote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gelezen is het zelfs een Nederlander. Een zekere Jan Verhaas.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Jane het volgende:
Volgens mijn vader lijkt het trouwens bij Ebdon altijd of hij eerst de witte bal aan het oppompen is, voordat hij eindelijk een keer stoot.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gelezen is het zelfs een Nederlander. Een zekere Jan Verhaas.
Ja, het is onze Jan!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n goede reclame voor de snookersport in dit geval...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef mitt het volgende:
Wel tof dat we later kunnen zeggen dat we ooit (minimaal) een half topic aan 1 frame hebben besteed
En dat terwijl het vrij lang duurde voordat hij eindelijk geopend werd! We hadden al bijna klaar kunnen zijn met dit topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef mitt het volgende:
Wel tof dat we later kunnen zeggen dat we ooit (minimaal) een half topic aan 1 frame hebben besteed
Dat wordt zeker 3/4 topic, als het geen heel topic wordtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef mitt het volgende:
De helft is al gaan slapen jaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef Jane het volgende:
[..]
En dat terwijl het vrij lang duurde voordat hij eindelijk geopend werd! We hadden al bijna klaar kunnen zijn met dit topic.
Nee ze deed een poging de kijkers te vermakenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schrok van Hazel, dacht even dat ze gingen nokken.
Dat kan je mij niet kwalijk nemen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Light het volgende:
[..]
9 minuten voor 4 was het toch?
Alsnog Britse tijd, dat wel.
"Tussendoor zenden we even de Lord Of The Rings trilogie uit en dan zijn we daarna terug met de laatste ballen van dit frame."quote:Op maandag 1 mei 2006 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schrok van Hazel, dacht even dat ze gingen nokken.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
"Tussendoor zenden we even de Lord Of The Rings trilogie uit en dan zijn we daarna terug met de laatste ballen van dit frame."
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En een break van 8. Nu gaat het hard.
Ja, dat blijkt.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En een break van 8. Nu gaat het hard.
Goh, Dott doet me versteld staan. Dat hij het probeerde zelfs!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef Jane het volgende:
Nee, dat lukt toch niet
Met een break van één neemt dit gemiddelde zelfs nog toequote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef mitt het volgende:
Gemiddelde break in dit frame: 0,79.
Nu is het officieel: vrouwensnooker is interessanter dan deze partij...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En we zijn een uur bezig met dit frame.
Angsthazensnooker, dat is het.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:48 schreef djenneke het volgende:
Dott wil niet winnen... Hij wil gewoon niet verliezen.... en als er iets saai is...
Ik hoop voor Jan dat hij per uur betaald wordt...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Bruce117 het volgende:
Jan heeft wat te doen. Zal hij blij mee zijn
Ebdon miste, en Jan moest roze, groen en de witte terugleggen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er?
Terugleggen met een snooker ofzo?
Ja, nadat er wat ballen verplaatst waren.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er?
Terugleggen met een snooker ofzo?
Nou, missen. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef Jane het volgende:
What the fuck is Ebdon aan het doen?
doe eens niet zo gek.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef Jane het volgende:
Nou, netjes geraakt.
Zou Dott de table nu clearen?
Tijd voor de champagne.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:57 schreef MonoSynth het volgende:
69 minuten. een record is gebroken. feest.
Nou, geef mij maar wat sterkers. Kan ik wel gebruiken.quote:
Een pot is ook goed, toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar wat sterkers. Kan ik wel gebruiken.
Hee, een pot????
er was er dus toch nog eentje net iets langerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:57 schreef MonoSynth het volgende:
69 minuten. een record is gebroken. feest.
Mwah... er ligt nog een tough green.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Belachelijk frame. Typerend voor de rest van de wedstrijd ook wel, eigenlijk. Maar het begint er nu toch op te lijken dat het bijna over is.
Ik heb wel eens 12 uur achter elkaar gesnookerd... zonder pauze... watje...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Toch is dit best zwaar lichamelijk en geestelijk. Heb laat een uur of 2 achter elkaar gesnookerd, had echt spierpijn de dag erna. Vooral in je nek.
Ja, maar jouw nek is dan ook niet zo getrainedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Toch is dit best zwaar lichamelijk en geestelijk. Heb laat een uur of 2 achter elkaar gesnookerd, had echt spierpijn de dag erna. Vooral in je nek.
ik ook, zet hem een uur geleden pas aan, en het frame is nog steeds niet afgelopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
ik ging bij 15-7 volgens mij van huis en had toch wel verwacht dat ze klaar zouden zijnhoe dom van mij
Ja, hoe lang duurde die 147 van O'Sullivan toen ook alweer? 5 minuten nogwat of zo?quote:
5.40 ofzo jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, hoe lang duurde die 147 van O'Sullivan toen ook alweer? 5 minuten nogwat of zo?
Volgende topic mag wat mij betreft wel gaan heten: [Snooker] 888.com World Championship #6 - Hoelang duurt dit nog ???? SMS snooker en het uur van stoppen naar 365.65 (fok.nl)quote:
Neem je tijdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef djenneke het volgende:
ik ga eens even wat te drinken pakken
Goed plan! Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik vermaak me wel met dit topic. (minder met het spelletje)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef djenneke het volgende:
ik ga eens even wat te drinken pakken
Ik ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Goed plan! Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik vermaak me wel met dit topic. (minder met het spelletje)
Goed ideequote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef mitt het volgende:
Je zou maar honger krijgen.
Ook deze is gebroken!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
LONGEST FRAME
World Ranking Event, Televised
72 mins
Mick Price v Chris Small
1995 British Open, Plymouth
Ja, even die tux uit. Alles zal inmiddels wel knellen en het duurt nog wel ff.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef mitt het volgende:
Waarom krijgen we Parrott en Davis niet te zien?
Liggen die te slapen ofzo, voor later op de avond.
afknapper, net nu het spannend werdquote:
quote:Frame 27: The combatants go into the trenches for this one - an absolute 'grueller'. Dott moves 40 ahead but, once again, breaks down. A tense safety exchange commences, during which Ebdon misses a number of long reds. Dott then lays a snooker behind the brown which Ebdon misses twice. Dott, with the frame at his mercy, then misses opportunities to wrap up the frame, rattling the jaws with a couple of reds. Ebdon and Dott then take turns missing the green before Ebdon, heart bursting through his waist-coat, mops up. The frame, at 74 minutes, is the longest in Crucible history.
De helft van het publiek danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, even die tux uit. Alles zal inmiddels wel knellen en het duurt nog wel ff.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:10 schreef MonoSynth het volgende:
Maar inmiddels heeft Dott in deze sessie dus nog niets gewonnen....
Per uur betaal je nu niet zo gek veel hoor....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:10 schreef djenneke het volgende:
Ik ken aardig wat mensen die ieder jaar naar Sheffield gaan voor de finale... Je zal wel balen nu, van het geld en de tijd
Eigenlijk kan hij dus ook niet even wat drinken, want wat nou als je ineens moet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Bruce117 het volgende:
In de tijd tussen de frames kunnen de spelers even naar de wc, maar die arme Jan moet ook dan gewoon verder werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |