quote:Op maandag 1 mei 2006 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Ze begonnen met 7-15?
Ja, en dan ook graag dat ze niet elke keer 3x rond de tafel lopen voordat ze gaan stoten.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En zo nu en dan een flinke break zie ik ook wel liever dan continu breaks tot de 30 of 40 punten.
Ja, ik hoopte ook op O'Sullivan in de finale.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, en dan ook graag dat ze niet elke keer 3x rond de tafel lopen voordat ze gaan stoten.
Die kon er ook wat van ja!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef komrad het volgende:
gelukkig doet Griffith niet meer mee
Je vergeet dat ze daartussendoor vast ook nog wel een teabreak hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef mitt het volgende:
9 frames x +- 30 minuten = 270 minuten
is 4,5 uur.
Nu 22.51.
![]()
Inderdaad, ik ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte ook op O'Sullivan in de finale.
Hadden ze gisteravond ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze daartussendoor vast ook nog wel een teabreak hebben.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze daartussendoor vast ook nog wel een teabreak hebben.
Toen stonden er minder frames op het programma (mocht er een 35e frame worden gespeeld).quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Hadden ze gisteravond ook niet.
Dit frame begint ook weer prima.
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen interval meer, ze gaan nu all the way.
Die arme Jan Verhaas zakt straks nog door z'n benen.quote:
Mag hij een finale leiden, krijgt ie dit.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Die arme Jan Verhaas zakt straks nog door z'n benen.
Misschien kan ik het einde nog ff meepakken voordat ik morgenochtend naar mijn werk ga.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef komrad het volgende:
vooral als de frames ongeveer een uur per frame duren
En ze moeten er nog 8 na dezequote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe lang duurt dit frame al? Een kwartier bijna.
Ja, of 2.quote:
Idd, ik hoop nu dus ook dat Dott weer een beetje bijtrekt en nu gewoon 3 frames op rij wint.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:51 schreef Jane het volgende:
Ja, ik kan er niks aan doen, maar Ebdon is de enige snookerspeler die ik eigenlijk echt onsympathiek vind.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef komrad het volgende:
was dat een aanvallende safety van dott, of was dat een foutje
moet je kijken waar de witte bal terecht komtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
misser van ebdon, go dott
die slaapt staande. Trouwens de kleuren liggen nu ook lekkerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Respect voor die referee. Ik zou echt in slaap vallen...![]()
dat ie omvaltquote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef komrad het volgende:
[..]
die slaapt staande. Trouwens de kleuren liggen nu ook lekker
Idd. Ik hoop wel dat hij nog een scorebord als geheugensteuntje heeft, want soms zijn ze zo traag dat je bijna vergeet wat de score is. Als er al een score is....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Respect voor die referee. Ik zou echt in slaap vallen...![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat ie omvalt
of ineens hard "ONEHUNDREDANDEIGHTY" begint te schreeuwen... "kut verkeerde sport"
of een foul and a miss geeft omdat hij niet meer weet of er een rode of een kleur gepot moest wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat ie omvalt
of ineens hard "ONEHUNDREDANDEIGHTY" begint te schreeuwen... "kut verkeerde sport"
met een beetje mazzel zijn ze dan nog bezig inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef komrad het volgende:ik ga zo pitten, zie ik morgenvroeg de laatste ballen nog wel
een complete overhitquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Jane het volgende:
John Virgo: "I'm not sure what he played there..."
Ja hoor, another safety!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef Jane het volgende:
Tja, en nu?
Dat werd tijd.quote:
117. Ebdon.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat is de hoogste break tot nu toe... ik kan me weinig hoge breaks herinneren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |