die slaapt staande. Trouwens de kleuren liggen nu ook lekkerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Respect voor die referee. Ik zou echt in slaap vallen...![]()
dat ie omvaltquote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef komrad het volgende:
[..]
die slaapt staande. Trouwens de kleuren liggen nu ook lekker
Idd. Ik hoop wel dat hij nog een scorebord als geheugensteuntje heeft, want soms zijn ze zo traag dat je bijna vergeet wat de score is. Als er al een score is....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Respect voor die referee. Ik zou echt in slaap vallen...![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat ie omvalt
of ineens hard "ONEHUNDREDANDEIGHTY" begint te schreeuwen... "kut verkeerde sport"
of een foul and a miss geeft omdat hij niet meer weet of er een rode of een kleur gepot moest wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat ie omvalt
of ineens hard "ONEHUNDREDANDEIGHTY" begint te schreeuwen... "kut verkeerde sport"
met een beetje mazzel zijn ze dan nog bezig inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef komrad het volgende:ik ga zo pitten, zie ik morgenvroeg de laatste ballen nog wel
een complete overhitquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Jane het volgende:
John Virgo: "I'm not sure what he played there..."
Ja hoor, another safety!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef Jane het volgende:
Tja, en nu?
Dat werd tijd.quote:
117. Ebdon.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat is de hoogste break tot nu toe... ik kan me weinig hoge breaks herinneren..
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Bruce117 het volgende:
één ding heren, we gaan hier niet alsnog een re-rack van maken.
Waag het niet.
Het is een vreemde vogel maar dat geloof ik toch niet hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef Jane het volgende:
Mijn moeder (groot snookerfan) was er trouwens van overtuigd dat Ronnie O expres heeft verloren omdat hij niet tegen Ebdon wilde spelen.
Ik heb het helaas zelf niet gezien.
Precies! Gewoon raggen die bal! Al bij de afstoot!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef mitt het volgende:
Ik was voor deze WK ontzettende fan van safety's en snookers. Als ik het zelf doe met een vriend vinden we dat allebei het mooiste om te doen en hebben we het meest voldoening bij een mooie snooker.
Ik ga dus serieus voorlopig geen safetyplay meer spelen, kan het niet meer aanzien
Nou idd, ik heb precies hetzelfde! Vond het eerder wel eens jammer als ze maar bleven potten, maar nu zit je gewoon te bidden dat ze eens wat proberen!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef mitt het volgende:
Ik was voor deze WK ontzettende fan van safety's en snookers.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ook weer een erg spannende bal van Dott.
Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het bestequote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het zo opgeven... ik word hier heel agressief van
ik ga even Spuiten en Slikken kijken...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het beste
Ja oké, maar om nou te zeggen dat ik zit te genieten...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het beste
idd breakje van 1. Ik snap niet waarom hij die 5 piunten niet pakt. Alle rode ballen liggen toch safequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |