je bent er al hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 18:05 schreef Dandelion het volgende:
ts komt er aan
Hij mag best wel safeties spelen, maar je moet ook risico's durven nemen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja en safeties spelen hoort helemaal niet bij het spelletje...
Foei Ebdon, je mag geen safeties spelen hoor!
Topic Startquote:Op zondag 30 april 2006 18:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
je bent er al hoor.
Neem aan dat je het over de OP hebt.
Van wie? Sorry hoor, maar als je in de finale van de WK staat, heb ik zo het idee dat je het spelletje aardig onder de knie hebt...quote:Op zondag 30 april 2006 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij mag best wel safeties spelen, maar je moet ook risico's durven nemen.
Ik vind een goed gespeeld tactisch frame vaak interresanter dan een frame waar in alles gewoon weggespeeld kan worden. En dan mag een speler van mij rustig de tijd nemen om een bal te spelen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar dat maakt het nog niet leuk om naar te kijken
Misschien worden de laatste frames dinsdag wel gespeeld,quote:Op zondag 30 april 2006 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ze liggen iig op schema voor een nieuw record met meer dan een half uur per frame.
Als 2 slechte spelers de finale halen dan moet de rest wel echt vreselijk waardeloos zijnquote:Op zondag 30 april 2006 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
ik weet niet
ebdon heeft het al eerder gewonnen
het is beter dat één slechte speler twee keer wint dan dat twee slechte spelers beiden één keer winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |